Corona
Er gaan vele virussen rond
Nee gelukkig geen Corona , heb me voor de zekerheid maar weer eens getest
Ik had eerst griep, toen corona en nu longonsteking Daarvoor echt een jaar niet ziek geweest dus snap er ook helemaal niks van.
Ik ben ook weer lekker bezig. Tweede keer C viel mee, maar nu een dikke week later toch ingestort toen ik goed wilde gaan opruimen. En voor de derde keer in 3 weken koorts.
Morgen maar ontbijten met mijn avondeten.
Goeie wel
maak er één aan Evert!!!
Ja of gewoon ih C topic, aangezien het bijna altijd daarover gaat
Ben eens een keer vrij van werk en ben echt hele dagen aan het slapen. Vraag me af of ik me zorgen moet maken maar echt heerlijk dat het eens een keertje kan haha.
Het klinkt bijna als de naam die niet genoemd mag worden, Voldemort. Ofjwel Corona, ipv C.
ik zou soms zo graag een dagje handhaver willen zijn en rotjochies die door de winkelstraat fietsen of nu vuurwerk afsteken een boete geven en naar bureau halt sturen hahahaha (maar dan zonder de agressie en intimidatie die je vast krijgt uiteraard (dus eigenlijk wil ik het helemaal niet))
Ugh, zo’n hekel daar aan hè. Vooral in lockdown tijd dat mensen het tante C of tante Cor noemde. Vreselijk.
Ik had vandaag iets heel raars met mijn airpods en de Find My app. Wist even niet of ik ze thuis vergeten was of dat ik ze verloren was dus ging op die app kijken en zag een voor mij volledig onbekend adres. Dikke paniek en een hoop gevloek natuurlijk, bleken ze gewoon thuis te liggen?? Ze waren ook niet leeg dus snap er echt niks van.
Ik kijk een serie samen met mijn vriend maar nu weet ik echt niet wat ik moet kijken als hij niet thuis is
Zijn de kinderen van nu nog bang voor bureau halt?
Ik wel ik vond het vreselijk en wou het zeker niet nog eens doen
Hahaha ik zat net te denken. Door de verhalen die ik hoorde leek t me wel gezellig .
Nou denk t nie als ik hoor hoeveel vuurwerk er hier in dit dorp al wordt afgestoken. Hou mn katten maar binnen tot na oud en nieuw met al dat geknal.
Die van de lidl is nog beter