Ik blijf maar denken aan de heerlijke oliebollen van de buurman
Precies dit. Net nieuwjaarsduik gedaan met onze zeedip-groep (wel DH maar niet dat massale bij Scheveningen) en het is zooooo mooi pfff.
Ik last dit als een soort eufemisme, wel feestelijk
Ik ga zo mijn grootste spijtmoment van 2024 aan. In een random vijver nieuwjaarsduik doen. Gelukkig hoef ik niet alleen te lijden maar ja beloofd is beloofd
Jaaa oh wat omschrijf je het leuk! Ben er een halve minuut tot een minuut in geweest ongeveer? In de zomer gaan we heel vaak en da’s toch aangenamer.
Ik ga er nu vanuit dat je ook in DH woont? Waar wandel je meestal? Heb je een favoriet stuk?
Ik hoor bepaalde vogels fluiten, alsof het lente of zomer is?!
Ben geen vogelkenner maar het is een typisch fluitje dat je in de lente of zomer hoort en vaak bij schemering als het avond is/wordt.
Weet iemand wat ik bedoel? En hoe kan dit dan ineens
Oké dit was superleuk maar ze hadden hun 4 kinderen mee (leeftijd 1-8 jaar). We zijn kapot
Inderdaad heel het westduinpark, zo moooooi! Maar het meest tussen 7 en 9 of bij Birds enzo daar. Zo ontzettend fijn om er zo vaak mogelijk te zijn.
Mijn tongpiercing past nog😮
Ik dacht dat die gaatjes snel dichtgroeide.
Ik heb echt een leuke avond gehad ondanks dat het wat anders liep. Ben niet eens brak maar alleen echt heel moe, dus lekker eten besteld wat ik vanuit bed ga opeten!
Is het een merel
Ja!! Ik hoorde die vanochtend ook toen ik onderweg naar mijn werk was rond 6.30. En dat hoor ik normaal alleen in de zomer
Ik lig al in bed want ik ben kapotttt van vannacht. Nog even een podcast luisteren en slapen. Heerlijk, hoop zeker het klokje rond te slapen
Gelukkig nieuwjaar allemaal lekker late to the party hahah
Beetje laat, maar discobal 2.0 was erg gezellig!
Kreeg het niet op een paar foto’s vastgelegd. Dus heb er even een video van gemaakt:
Waarschuwing⛔️flitsen + hard geluid !!!
Ik werd om half 1 pas wakker, maar de hond van mijn zusje opgehaald + 2 vriendinnen en hond en toen ook naar het strand gereden en een duik genomen! Onze nieuwjaarstraditie!
Ik heb samen met vriend een nieuwjaarsduik gedaan op een naturisten camping. Lekker in de blote kont!
Woow mijn moeder heeft gewoon een moccamaster gewonnen via een insta winactie, echt zo nice!
Ja super vet man, ik wil dit ook!