Wat je even kwijt wil #67

Ja kweenie, omdat hij daar helemaal niet naar vroeg? Èn ik was inderdaad wel helemaal zo van hihi, maar misschien is dat gewoon omdat ik de tandarts ongemakkelijk vind en ik het ongemakkelijk vind dat ik zolang niet ben gegaan.

Maarja niet erg verder hoor, en ik heb morgen al een afspraak voor controle! Hopelijk valt de schade mee. :pray:t2:

1 like

Het lijkt mij wel handig voor de tandarts dat hij/zij weet dat je al vier jaar niet bent geweest

5 likes

Ik was ner bij de subway en daar kreeg ik saus in een afsluitbaar kartonnen bakje.
Maccie als je dit leest doe wat met deze info.

8 likes

Ik had gehoopt dat een maand in de zon ervoor zou zorgen dat ik de rest van de winter makkelijk aan zou kunnen maar ik word er alleen maar treuriger van. Het is zó grijs en ik mis licht, er hangt steeds zo’n blauwe/grijze gloed ofzo. En al die kale bomen :cry:

7 likes

Iemand vond het niet zo schattig want de kleurplaten lagen met in 4 stukken gescheurd op de grond. Sad :frowning:

23 likes

Ik zag net bij de action al dingen voor pasen

2 likes

Eindelijk betere tijden.

9 likes

Ik ga echt stuk om mijn moeder net. Hadden we het over honden en wat je moet doen als ze je aanvallen. Zegt mijn moeder zo:’ Nou je moet eigenlijk altijd kijken of je het kan oplossen met zo’n hond door hem bijvoorbeeld een kaakie (biscuitje in het Rotterdams haha) te geven ofzo’. Hoe de fuck ga je een hondsdolle hond die je aanvalt een kaakie geven hahah. Alsof die hond dan denk van:’ Ohhh nou laat ik hier maar mee ophouden’. En ook het idee dat je met zo’n hond bovenop je aan het worstelen bent, en dan roept:’ Snel iemand geef me de koektrommel!’ :joy:

27 likes

Nog even door januari heen. De meest bedroevende maand van allemaal

1 like

Nou eerlijk, bij een golden retriever zou dit heeeeuuul goed werken :joy:

6 likes

Amsterdam toch? De kraam op leidse staat er nog

2 likes

In de hema lagen paaseieren… die vonden mijn kinderen erg interessant dus ik zei, leuk hè die paaseieren. Zegt de mevrouw achter de kassa: Dat zijn natuurlijk geen paaseieren, maar kerstballen… ze lachte mij nog net niet uit.

4 likes

Ik als mede-Rotterdammer kom er net achter dat een kaakje/ie Rotterdams is, wow. Net zoals toen ik aan mn Utrechtse partner vroeg of hij ff een knaapie aan wou geven, kwam er achter dat dat dus ook geen normaal woord is :melting_face:

8 likes

Sorry hoor maar de kerst is voorbij dus het zijn absoluut wel paaseieren.

4 likes

Hahaha ja zo kwam ik er ook achter :joy: Dat ik echt 30 keer tegen iemand kaakie zei en die persoon gewoon echt niet wist wtf ik bedoelde haha.

We gaan binnenkort verhuizen naar een klushuis dat eindelijk af is en ik heb nu echt heel veel zin om alles te poetsen, lijkt me echt mega satisfying.

Spreek jullie over 2 maanden weer als ik helemaal klaar ben met dat kut stof overal. :smiling_face_with_three_hearts:

30 likes

Een kaakje is toch gewoon een koekje?

Had geen idee dat dit streekgebonden was joh

17 likes

Kledinghanger?

Dat zegt deze Utrechter ook gewoon.

10 likes

Is toch niet Rotterdams?

2 likes

Oke help!!!

Ik rook net een vislucht, na inspectie bleek het uit een stopcontact te komen. Laatst op TikTok gezien dat vislucht = elektrische brand. Stekker meteen eruit gehaald. Bovenbuurman is komen kijken en hij denkt dus ook dat het een elektrische brand is/was? Stekker was ook helemaal warm, stopcontact en de muur verder niet. Hij zou een vriend van hem even om info vragen en dan vnv of morgen terug komen om het stopcontact los te schroeven.

Maar ik voel me nu niet heel chill? Kan dat dadelijk ineens alsnog gaan branden ofzo? Of kan het evt al aan het branden zijn in de muur? De lucht was eerst heel duidelijk te ruiken, nu vooral als ik met m’n neus bij het betreffende stopcontact ga hangen.

Wat moet ik doen??