Wat je even kwijt wil #67

Steken ze bij jullie ook nog steeds vuurwerk af? Het is niet zo erg als gisteren maar terwijl ik dit typ hoor ik weer een knal.

1 like

Niet normaal, lijkt nog wel harder dan gisteren.

2 likes

Ja ze hadden nog wat over, blijkbaar :roll_eyes:

Vanmiddag zag ik jochies van acht met rotjes en een aansteker, lekker veilig ook weer

Al de hele dag

2 likes

Ja. Om gek van te worden. Hele buurt ligt ook vol met glas, bierflesjes, (verbrand) puin. Ben benieuwd of ze ook zo cool zijn om dat op te ruimen.

smile-laughing

3 likes

Morgenochtend naar de bioscoop voor een opdracht voor CKV van kind. We mochten zelf de film kiezen (het was toen de klas ging ziek) dus we gaan naar iets met Teddy in plaats van de Tatta’s :grin:

2 likes

Heb ook geen hoge verwachtingen👍🏻

1 like

Anderhalve week vrij geweest, en ik wist vanmorgen mijn werkwachtwoord niet meer?!

16 likes

Ik was mijn thee ei kwijt op werk. Is m’n collega net de kerstboom aan het opruimen, hangt hij in de boom. :woozy_face: Blijkbaar dacht iemand dat het een kerstbal was.

140 likes

Ik zit in een fase dat ik iedere dag ontbijt met beschuit met muisjes en een dikke lage boter, heeeerlijk. Was een paar weken geleden op kraamvisite en dacht: waarom eet ik dit niet gewoon iedere dag? Waarom alleen op kraamvisite.

M’n roze doos is op, nu ga ik voor de blauwe :heartpulse:

88 likes

Ik had net een videobel gesprek en ik wilde m’n telefoon goed zetten tegen m’n laptop aan voor een fijne hoek en stabiliteit maar er zit achterop zo’n zuignap idee zodat ik makkelijk foto’s kan maken zonder statief - nu zitten er zuignap afdrukken op het scherm van mijn laptop en ik krijg ze er niet af :sleepy:

1 like

Ik heb laatst in een week ofzo een heel pak gestampte muisjes gegeten, echt heerlijk op goed brood met zoute boter

12 likes

Haha wat liefff

1 like

Ben opzoek naar leuke vakantie bestemmingen maar als je dan iets hebt gevonden en dat dan googled (een stad ofzo) zie je steeds dezelfde 4 spots gefotografeerd. geeft het gevoel alsof je het in een halfuur hebt gezien :’) (nu bv lagos)

1 like

Lagos Portugal heb je inderdaad in een half uur gezien.

4 likes

Ik had de salt en vinegar pringles besteld(andere smaken waren uitverkocht) gadverdamme wat goor.
Mijn peuter keek ook van wtf is dit.

1 like

Pringels zijn nooit lekker.

15 likes

Ik bleef vandaag extra lang in de bieb om het verhaal tussen twee moeders af te luisteren over een derde moeder die vreemd gaat. Nog nooit zo’n spannend bieb bezoek meegemaakt.

(moeder 3 gaat vreemd, moet moeder 1 het hem vertellen, ze wil niet degene zijn die het kapot maakt. Moeder 2 vond het heel heftig maar gaf geen verder advies)

53 likes

Mijn jaar begint al best shit. Mijn oma (94, dus een prachtige leeftijd voor iemand die zelfstandig woont) heeft een snelgroeiende tumor in haar schildklier. Ze wil het liefst euthanasie. Ik snap het helemaal en ik hoop dat ik nog even afscheid kan nemen, maar ik ga haar wel enorm missen :sob:

20 likes