Letterlijk de beste smaak.
Ik hoorde vandaag een collega zeggen dat hij het soms lastig vindt om externe gasten te ontvangen in onze kantine omdat er altijd zo veel vegetarische en vegan keuze is en niet iedereen zonder vlees wil leven. Op zich al een discutabel standpunt maar a la. Maar die “vele” keuzes waarover hij het heeft: elke dag één broodje en één salade .
Haha weinig zo dramatisch als de overtuigd carnivoor. Oohh nee je zou maar 8 uur per dag geen vlees kunnen eten!!
Bij mij op het werk zijn het de (middelbare) collega’s zelf die iedere dag weer klagen over het vega-aanbod. Meteen iets niet willen als het vega is of vragen of iets wel met echt vlees is. Ik werk voor een soort gezondheidsinstelling, valt me echt tegen.
Ik zei daar iets over tegen een collega. Hoorde ik haar even later klagen dat je tegenwoordig bij Ikea helemaal geen vlees meer kunt krijgen en dat er zelfs bij het ontbijt geen plakje ham meer zit.
Jeetje, je zult toch maar moeten ontbijten onder plakje samengeperst restvlees.
Ik werk bij een groene/natuurorganisatie en ook hier zijn het de middelbare collega’s en directie die tegenhouden dat er (volledig) vegetarische lunch wordt besteld bij gelegenheden. Eindstand: alle oude mannen pakken lekker een broodje oude kaas en brie hmmmmm waardoor er broodjes ham en rosbief overblijven en de vega’s minder eten tot beschikking hebben. Elke keer weer.
Ja dit is echt super herkenbaar. Sta je als een havik snel je broodje kaas van de schaal te pakken omdat je anders niets te eten hebt. En die types uit onze verhalen maar klagen dat vegetarisch eten ze opgedrongen wordt @Huismus en @wiewatwaar
Onze kantine deed mee aan de week zonder vlees. Nou dat was 1 groot drama. Collega’s die onder het bericht op intranet sneue reacties achter lieten met de strekking wat zij dan wel niet moesten die hele week, en er werd onderling gemopperd en uitgebreid geklaagd dat men zelf eten van huis moest meenemen omdat er ‘niks te eten zou zijn’ in de kantine.
Alsof hun ontbijt met een broodje kaas niet vegetarisch is
Edit: hahaha zie nu jouw bericht @apeiros. Inderdaad dat stomme broodje kaas altijd
Ja bij ons ook. Na 2 hele dagen werd er toch maar wel wat vlees en zuivel verkocht ivm de reacties. Wat een armoe.
Je kan bij ons ook grotendeels tot 100% thuiswerken en er is een koelkast en magnetron beschikbaar voor als je zelf eten mee wilt nemen
haha ja bij ons hetzelfde. ‘ik voel me buitengesloten want ik mag geen vlees meer eten’. Oké gerard
Mijn neefje stuurt mij net een reel door over get paid to poop. Erg leuk, maar ik spreek hem nooit en zie hem alleen als er iemand dood is dus hoezo krijg ik dit?
De raspatat onder de chips!
Hier hebben ze dezelfde faciliteiten. De kantine hield gelukkig wel voet bij stuk, maar we hebben daarna nog lang moeten horen hoe zwaar het voor ze was dat ze slechts konden kiezen uit oa een luxe bagel met vegetarische filet americain en groenten, tosti’s met brie, broodjes zalm, en huisgemaakte soepen zonder ballen
Bang dat mijn raam er zo uit knalt door de wind.
Kan niet slapen door de wind
Lekker snel en aso op een segway racen, echte tourist
Ik heb veel te vast geslapen waardoor mijn ene kant nu helemaal los moet komen, ik vond die wind wel goed klinken juist
Klinkt echt afschuwelijk inderdaad, arme mensen wat zullen ze een honger hebben gehad 🫠🫠
Wtffff… kwam vanochtend bij mijn auto aan…
Alle 4 de ramen helemaal open… hoe dan?
Gelukkig heeft het vannacht niet gewaaid of geregend
Mega hard he? Ik heb tot 4 uur wakker gelegen omdat die windvlagen echt mn ruit door leken te breken…
Heb je toevallig een tijdje per ongeluk op de knop van de autosleutels gedrukt? Als ik dat doe gaan namelijk ook de ramen open en trof laatst ook alle 4 de ramen een stuk open aan.