Hier ook gehad alles zeiknat
Ik ben opgestaan na twee weken verlof om te werken en vond mijn werkpc niet meer. Heb daar bijna 1u30 naar gezocht. Ik kon dan niets anders dan naar de it-dienst te gaan en een nieuwe pc aan te vragen.
Heb dan mijn pc gevonden in de mand met vuile was, helemaal onderaan. Vond het 22/12 een goed idee om dat daar in te steken.
Mijn werkgever biedt op de eigen locaties alleen vegetarische lunches aan () maar externe bezoekers moeten daar soms wel aan wennen. Bij een evenement vroeg een jongen aan mijn collega of we ook “normaal eten” hadden, waarop mijn collega haar wenkbrauwen optrok tot in haar haarlijn en zei “Normáál? Met vlees, bedoel je?” hahaha
Hahahah ik zit ergens te lunchen en er liep een man langs die zn middelvinger opstak naar iedereen. Such a mood.
Uch vrijdag brak ineens een klein stukje van mijn kroon (kies) af. Nu is er gelukkig nog verder niks verder afgebroken maar zo para als ik dan ben heb ik toch zo maar even een afspraak om te laten checken.
Ze zei wel dat ze tegenwoordig ook steeds beter zijn in kronen repareren als de schade nog klein is. Als ik later dit jaar toch nog een nieuwe moet ga ik wel even in een hoekje huilen want assistente zei ook dat hij nog maar paar jaar oud is (maar ik hou er wel rekening mee, dan kan het alleen nog maar meevallen lol
).
Edit: Schade viel allemaal wel mee. Was klein stukje van de voorkant af gechipt (afgebroken wou ze het niet eens noemen). Beetje glad gemaakt en ik voel geen verschil meer haha.
Wat zit er in de lucht? Opeens in het ov allemaal knappe mannen?
O ik word soms echt niet goed van mezelf, mijn hele zwangerschap probeer ik al een dutje te doen smiddags wanneer ik echt heel moe ben of ‘s avonds nog weg moet maar het lukte nooit om in slaap te vallen. Zo frustrerend. En 2 dagen geleden dacht ik ineens omygod, het komt doordat ik ‘s ochtends koffie drink. Nu 2 dagen geen koffie op, 2 dutjes gedaan 🫠 jammer van de afgelopen 8 maanden waarin ik 100 dutjes had kunnen doen
Waar
Ja wil ook weten waar of welke regio!
Oh dan zat ik in de verkeerde metro
Ik zal een krant met twee rondjes erin voor me houden.
Delft/Den Haag
Was het Mr Bean?
(Is mn favoriete fragment van hem, gebruik hem vaak naar collega’s)
Hahaha het leek hier wel op jaa.
Heerlijk het nieuwe jaar beginnen met corona en niet kunnen werken dus geen geld, sad
Wow ik ben echt dom. Al jaren koop ik geen open tassen want “is niet veilig zonder rits, zo verlies je je spullen”. Ookal vind ik een shopper/tote echt mooi. Maar ik besef me net dat ik de tas met rits die ik al 3 jaar heb…misschien maar 3 keer heb dicht geritst. Dus nu moet ik maar een nieuwe tas kopen
Dus omdat je bedenkt dat je je rits niet dicht doet moet je een nieuwe tas? Das wel bijzondere logica
Girlmath
Nouja, niets moet echt natuurlijk behalve dood gaan.