Ik gebruik op m’n telefoon eigenlijk altijd een app/shortcut van het forum, maar dat lettertype is opeens heel groot ![]()
weer een historisch slechte persoonlijke bonus bij de ap volgende week😭
Proberen ze jou ook weer een elektrische tandenborstel aan te smeren?
Mij wel in ieder geval, als het aan hen lag stond mijn hele huis vol met elektrische tandenborstels
ja hahaha
Bij mij ook ![]()
Mijn huisgenoot en ik horen de hele tijd iemand hallo?? zeggen maar als we kijken is er niemand. Echt doodeng
Dit is zo herkenbaar. Ik ben in november 3 weken weg geweest en kwam toen ik terugkwam echt in een enorme winterdip terecht. Nederland is zo grauw, grijs en regenachtig.
Twee keer het hele huis doorzocht en bij de buurman aangebeld maar niks of niemand gezien/gevonden
Ik herken dit ook echt… Ik ben met kerst teruggekomen van een lange reis& sindsdien zó in een dal door het troosteloze, regenachtige, donkere en grauwe weer. Normaal heb ik er niet zo’n last van omdat het dan normaal voelt of iets? Nu baal ik echt elke dag.
Ik kijk misschien teveel tv maar heeft de buurman een vogel?
Geen idee, hij zei dat zn vrouw veel hoestte maar dat er verder niks was dat geluid kon maken dus als hij een pratende vogel had had hij dat vast wel gezegd ![]()
Oooh ik had uit je bericht niet begrepen dat de buurman open deed. Jammer, ik hoop dat het de enige keer was dat je zo door je huis moest ![]()
Was niemand aan het bellen zonder dat diegene het door had ?
Was je vriendin je niet gewoon aan het trollen
Nee we waren met zn 2en thuis en we hebben echt overal gekeken. Ook buiten voor en achter en bij de buren dus. @Xiomara ik denk van niet want ze was banger dan ik en heeft ook dr moeder gebeld, haha. Maarja maakt verder ook niks uit, we weten het niet.
Was het geen mauwende kat ergens haha
Ik ga vanavond naar een karaoke bar, en ik heb altijd al een keertje you’re beautiful willen zingen in mijn James blunt imitatie stem
Maar ja ik ben uiteraard schijterig en denk dat ik er de ballen niet voor heb eigenlijk haha. Misschien als ik super dronken ben ofzo. Mijn vriendinnen verwachten het wel van me, maar ja we gaan het zien vanavond
hahah
Doe het