Wat je even kwijt wil #67

Het enige wat moet, is op het toilet

4 likes

Teeering wat gaat het buiten tekeer. En get getik van de regen hoor je nog extra goed op de aluminium vensterbanken buiten. Geniale uitvinding uit de jaren 70 🫠

Ben de hele vakantie niet lekker, vandaag eerste werkdag en weer helemaal fit. Wel fijn hoor, maar had dat ook niet even gekund toen ik vrij was :sweat_smile:

1 like

Ik hou echt heel veel van kibbeling maar alle jezus wat stinken mijn kleren (vooral trui) als ik bij de visboer ben geweest.

Ik had me heel erg verheugd op mijn week vrij en de dingen die ik gepland had. Maar ik ben ongesteld, het is stom en valt tot nu toe tegen. :frowning:

3 likes

Belt een gast van Ziggo; begint popi jopi te doen nou ga maar zitten want ik wil niet dat je omvalt van de prijs hihaho. Ok zeg nou maar gewoon waar je over belt.

Ze willen hier perse een kabel komen aanleggen voor glasvezel. Dus ik stel wat vragen en ik vraag naar de kosten. Ik zou met overstappen veel meer gaan betalen dan wat ik nu doe. Dus ik zeg nee dat heeft dan geen nut.
Zegt hij ja maar er zijn toch meer factoren dan alleen de prijs. Ik zei ik zou toch gek zijn als ik meer ga betalen. En vervolgens hangt hij zo op :joy::joy: haha ok wtf :sweat_smile:

20 likes

Afgelopen zondag heb ik geen oliebollen meer gehaald en ik had daar zo’n spijt van. Heb sindsdien echt een enorme craving naar oliebollen en ze zijn natuurlijk nergens meer te krijgen. Net heb ik daarom ā€˜even snel’ oliebollen gebakken en echt, 10/10.

20 likes

Dat is dan wel een voordeel aan het wonen in de grote stad. Hier staan veel oliebollenkramen nog tot eind januari. :star_struck:

5 likes

Ik belde net de (voor mij nieuwe, in mijn nieuwe woonplaats) tandarts om een afspraak te maken voor een controle en hygiĆ«ne. Vraagt de assistent me of ik pijn of ongemak ervaar, antwoord ik ā€œOh nee hoor, maar ik ben inmiddels al vier jaar niet bij de tandarts geweest, ik bedacht ineens dat het weer eens tijd was hihi!ā€. 🫠🫠🫠 Waarom ben ik zo cringe???

Hihi is wel cringe. De rest niet.

5 likes

je bent eerlijk, waarom is dat cringe?

5 likes

Er staan 2 auto’s dubbel geparkeerd voor m’n huis terwijl er al een tekort aan parkeerplekken is, dus ik heb net heel petty een kleurplaat achter hun ruitenwissers gedaan met daarop geschreven ā€˜misschien lukt dit wel binnen de lijntjes’

130 likes

Ja kweenie, omdat hij daar helemaal niet naar vroeg? ƈn ik was inderdaad wel helemaal zo van hihi, maar misschien is dat gewoon omdat ik de tandarts ongemakkelijk vind en ik het ongemakkelijk vind dat ik zolang niet ben gegaan.

Maarja niet erg verder hoor, en ik heb morgen al een afspraak voor controle! Hopelijk valt de schade mee. :pray:t2:

1 like

Het lijkt mij wel handig voor de tandarts dat hij/zij weet dat je al vier jaar niet bent geweest

5 likes

Ik was ner bij de subway en daar kreeg ik saus in een afsluitbaar kartonnen bakje.
Maccie als je dit leest doe wat met deze info.

8 likes

Ik had gehoopt dat een maand in de zon ervoor zou zorgen dat ik de rest van de winter makkelijk aan zou kunnen maar ik word er alleen maar treuriger van. Het is zó grijs en ik mis licht, er hangt steeds zo’n blauwe/grijze gloed ofzo. En al die kale bomen :cry:

7 likes

Iemand vond het niet zo schattig want de kleurplaten lagen met in 4 stukken gescheurd op de grond. Sad :frowning:

23 likes

Ik zag net bij de action al dingen voor pasen

2 likes

Eindelijk betere tijden.

9 likes

Ik ga echt stuk om mijn moeder net. Hadden we het over honden en wat je moet doen als ze je aanvallen. Zegt mijn moeder zo:’ Nou je moet eigenlijk altijd kijken of je het kan oplossen met zo’n hond door hem bijvoorbeeld een kaakie (biscuitje in het Rotterdams haha) te geven ofzo’. Hoe de fuck ga je een hondsdolle hond die je aanvalt een kaakie geven hahah. Alsof die hond dan denk van:’ Ohhh nou laat ik hier maar mee ophouden’. En ook het idee dat je met zo’n hond bovenop je aan het worstelen bent, en dan roept:’ Snel iemand geef me de koektrommel!’ :joy:

27 likes