Wat je even kwijt wil #67

Geen idee wat dat is haha.

Maargoed, mijn ene ouder is import en de ander praat ook zelf amper Utrechts, dus ik ken ook niet al het dialect, alleen de bekende woordjes en zinnen.

Blijf Anton Geesink (Aân-ton) wel altijd lekker met accent uitspreken, die naam is er perfect voor.

Ik had hetzelfde probleem, vond het zooo eng maar uiteindelijk was het zo ontstoken dat de kaakchirurg hem er heel makkelijk uit kon halen waardoor het ontzettend meeviel! Misschien zal het bij jou ook meevallen 🥹

1 like

Het is iets van iemand haasten ofzo, loop niet zo te heuen als je degene bent die de hele tijd roept kom nou we komen te laat (sowieso ben ik niet die persoon)

En love idd die aaanton, vraag me alleen af hoe vaak je die casual in conversation kan verwerken haha
Al heb ik toen ik bij de bushalte bij de Anton Geesinklaan woonde die naam best vaak voorbij horen komen trouwens

2 likes

Ik wil weten wat het advies is om in mijn denkbeeldige slechte scenario handboek te zetten…
Klinkt wel een beetje eng!

2 likes

Ja heel eng! Ik heb de brandweer even gebeld, meneer gaf aan meteen stekker eruit en schakelaar in de stoppenkast uit. Het was bij mij al enige tijd geleden dus stoppenkast hoefde nu niet meer. Maar advies was wel om zsm te bellen naar een elektricien/makelaar om dit te laten checken en fixen. Stopcontact nu sowieso niet gebruiken maar hij verwachtte niet dat het nu in de muur aan het fikken was ofzo.

13 likes

Mijn tandarts heeft een kaakchirurg inpandig zitten. Misschien kan je zo’n toko bellen, want daar hoef je echt geen maand te wachten.

2 likes

En @Friemel bedankt voor de tip! Ik ga er morgen eens naar kijken. Het straalt nu ook helemaal door naar mijn oor. Heb echt geen zin om een maand in de pijn te zittenz

@Izzie ik heb al eens eerder een verstandkies laten verwijderen, en vlak daarna moest ik eigenlijk deze ook laten doen. Daar had ik al een afspraak voor staan zelfs. De behandeling zelf ging super snel en met 5/10 minuten stond ik weer buiten maar de pijn erna vond ik echt vreselijk. Daarbij hebben ze al gezegd dat deze complexer ligt dus dat vond ik ook niet zo geruststellend 🥹. Ik heb de afspraak toen ook afgezegd. Maar goed uiteindelijk weet ik ook dat het tijdelijke pijn is, en niet zoals deze pijn dat het steeds terugkomt.

3 likes

Vandaag wordt mn nieuwe wasmachine bezorgd en ik ben oprecht excited, kan niet wachten om te gaan wassen #confessionsofasadhousewife

26 likes

Wat spannend! Hoe voel je je?

3 likes

haha ik vind het heel grappig dat dit iemands eerste post is na 3 jaar

33 likes

Meestal gebeurt het gene waar je hier over klaagt nadat je het hebt gepost. Dus wie weet komt die baby zo.

28 likes

Ik mis meer goede mexicaanse restaurants in de buurt

7 likes

Ik ook

4 likes

Ik moet opstaan en douchen en klaarmaken want moet zo naar werk maar mijn kat ligt al 45 minuten in mijn armen te pitten. Sorry werk can’t come.

15 likes

Jakkie, fijn dat je telefonisch geholpen bent maar komen ze ook langs voor inspectie? Of is dat niet wat een brandweer doet, maar een elektricien?

1 like

terecht excuus, ik zou het goed vinden als werkgever

7 likes

Brandweer zei idd een elektricien! Dus vanochtend makelaar meteen gebeld en nu aan het proberen zsm een afspraak met dat bedrijf te fixen :cold_sweat:

Puur omdat ik nieuwsgierig ben, misschien mis ik iets maar waarom de makelaar erbij?
In dit soort gevallen kun/moet je gewoon zelf een elektricien benaderen toch?

1 like

Missh omdat makelaarskantoor met een vaste elektricien werkt die je ook voor eigen klusjes kunt bellen (evt tegen een fijner tarief)?

1 like

Oh bieden ze dit soort diensten? Ik dacht, makelaar helpt je met je huis kopen/verkopen en daarna is het doei zoek het uit :rofl:

2 likes