Werkte het dan?
Nee maar niemand is met 1x therapie geholpen.
Verhuizen kost echt bakken energie. Maar om het goed te maken zag ik 2 herten al bij 1e wandeling in bos aka achtertuin.
Oooh jaloers! Ik ben ook middenin verhuizen maar ik denk niet dat ik een hert in mn achtertuin tegenkom helaas
Ik ben zo blij dat ik straks weer naar de kapper kan. Ben dat dode beest op mn hoofd zo zat.
Ik ben zo verkouden dat ik inmiddels ook niks meer proef. Echt waardeloos, eten heeft dan ook gelijk geen zin meer…
Ik heb bereikbaarheidsdienst tot 06:00 dus waarschijnlijk doe ik geen oog dicht door de zenuwen, maar ik moet morgen om 9:00 uur gewoon weer voor een dagdienst op kantoor zijn wat een drama
Pff succes!
Ik pakte een maïswafel en deed deze al in mijn mond terwijl ik drinken pakte en toen bleef de maïswafel plakken aan m’n lip en bloedt het HOE DAN
Maiswafels onttrekken (is dat het juiste woord?) Vocht waardoor het dus blijft plakken en wondjes kan geven, ik heb het ook wel eens gehad met een parkeerkaartje.
Tiktok live is zon andere wereld. Nog nooit zulke mensen in t echt gezien haha.
Ik krijg slapende mensen??
Ik krijg veel verschillende dingen omdat ik het vaak aanklik en het kijk vol verbazing.
Mn favo zijn tokkies die boos reacties oplezen.
Ja of tokkies die ruzie hebben met elkaar en dan bij elkaar in de live gaan en vervolgens weer apart van elkaar, op elkaar gaan zeiken
Ik vraag me bij die live gasten op meest random momenten ook altijd af: moet jullie niet gewoon werken?!
Is dat voor veel mensen niet gewoon werk 🥹
Sommige gaan ook smeken om die gifts daar krijgen ze geld voor.
Volgens mij niet het kaliber mens wat bij mij voorbij komt op mijn feed haha
Ik ga van android naar iphone over en dit gaat natuurlijk compleet mis straks, van android naar android of ios naar ios is altijd simpel maar dit duurt nu al eeuwen
Je kan tegenwoordig ook een kopie van android overzetten naar ios als je voor het eerst je nieuwe telefoon aanzet, gaat best makkelijk
Moet binnenkort mijn paspoort verlengen en nieuwe pasfoto’s laten maken. Het wonderlijke is dat ik nooit een kin heb op die foto’s. Op een of andere manier verdwijnt die