Wat je even kwijt wil #67

Ja of tokkies die ruzie hebben met elkaar en dan bij elkaar in de live gaan en vervolgens weer apart van elkaar, op elkaar gaan zeiken

Ik vraag me bij die live gasten op meest random momenten ook altijd af: moet jullie niet gewoon werken?!

5 likes

Is dat voor veel mensen niet gewoon werk 🄹

Sommige gaan ook smeken om die gifts daar krijgen ze geld voor.

1 like

Volgens mij niet het kaliber mens wat bij mij voorbij komt op mijn feed haha

Ik ga van android naar iphone over en dit gaat natuurlijk compleet mis straks, van android naar android of ios naar ios is altijd simpel maar dit duurt nu al eeuwen

3 likes

Je kan tegenwoordig ook een kopie van android overzetten naar ios als je voor het eerst je nieuwe telefoon aanzet, gaat best makkelijk

4 likes

Moet binnenkort mijn paspoort verlengen en nieuwe pasfoto’s laten maken. Het wonderlijke is dat ik nooit een kin heb op die foto’s. Op een of andere manier verdwijnt die

3 likes

Ja dat doe ik nu maar er gebeurt al een uur niks (althans hij is de resterende tijd aan het berekenen)

Een vriendin uit de VS heeft een pakket naar mij opgestuurd en ik zat al een week te wachten op het bericht voor betalen van invoerrechten. Kreeg ik net een melding dat de bezorger onderweg is. Zo chill, ik dacht dat je altijd invoerrechten moet betalen voor pakketjes buiten de EU maar dat is dus niet zo.

9 likes

Ligt dat niet aan de waarde van het pakket? Het kan ook zijn dat je vriendin alvast voor je het heeft betaald

2 likes

Volgens mij alleen als ze die eruit pikken en het qua waarde hoger schatten toch? Wel chill! Shoplog graag.

Ja ik heb het opgezocht en blijkbaar krijg je vrijstelling als de totale waarde exclusief verzenden en verzekeren onder de 150 euro ligt.
@Bunnyslippers hahaha het zijn voornamelijk bakvormen maar zal ze posten als ze binnen zijn!

4 likes

Je kan hier de app ā€˜stap over’ voor downloaden geloof ik. Althans zo is het mij vrij makkelijk gelukt een paar maanden terug!

Moest wel sommige dingen nog handmatig fixen though dius helemaal pijnvrij ging het niet

2 likes

Oh dat is zuur

1 like

Ik ga eind deze maand een weekendje weg met vriendinnen. Was alleen vergeten dat zij actieve dingen willen doen. Ja sorry hoor, maar ik ga echt niet klimmen. Gelukkig heb ik een goed excuus. Nu alleen even de dramatische toon waarop ik dat ga zeggen oefenen.
ā€œNee schatten, ik ben eeecht overprikkeld.ā€

3 likes

Ging het nou in dit topic ergens over namen waarvan een letter niet klopt? Ik zie net een opiniestuk van een Lutger…
Opinie: ā€˜We meten met twee maten als het gaat om integreren’ (parool.nl)

5 likes

Omg wat een SCHIJTdag: kind ziek, douche koud, verkeerde McDonalds bestelling geleverd en er zat een filet-o-fish in :rage: welke zieke geest bestelt dat???

18 likes

Ik, echt superlekker

12 likes

Is mijn favoriet! :heart_eyes: balen van je kutdag. Kun je lekker ff in bad of zo?

6 likes

Vind het zo gezellig allemaal vogeltjes in de tuin. Zie elke dag wel vinkjes, musjes, koolmeesjes, roodborstjes, spreeuwen en wat duiven in de tuin. Vogelvoer, vetbollen en vogelpindakaas vliegt er doorheen.

28 likes