Ik ontdek de laatste tijd teveel grijze haren bij mezelf
onder de douche mag ook
of in bed
en de supermarkten zijn nog open
Goed dat je het zegt hoor! Ben niet voor niks zo goed als vegan, dus als het beter kan doe ik dat graag. Had dit kado gekregen maar als ik weer iets ophang ga ik voor wat anders!
Hey, als je me een bericht stuurt wil ik bij mijn vorige werkplek kijken of ze wat kunnen betekenen.
Haha I feel you, ik ook toevallig. Echt in 2 weken tijd ineens een aantal. Hoe dan ineens zo snel?? En trouwens maar aan 1 kant momenteel, ook bijzonder
In welk werkveld en waar zoek je een stage? Wellicht heeft iemand hier een idee?
In de dhl app staat al 5 dagen dat ik een pakketje krijg en ik ben echt benieuwd wat het is. Heb niks besteld.
(Ik ben op mān hoede voor oplichting)
Meh ik ook echt veel! 2024 wordt het jaar waarin ik mijn haar moet gaan verven vrees ik
(Ik probeerde het eerst nog te ownen maar ik kan het bijna niet meer opbrengen.)
@keekie lief! Heb je bericht
Voor eventuele anderen; op zoek naar een stage (forensische) orthopedagogiek, in diagnostiek en/of behandeling maar een onderzoeksstage lijkt me ook erg leuk!
@Schaakmat het is een grote groep, cognitief zwak, maar niet heel moeilijk. De rest kan niet boven groep 3 geplaatst worden, omdat ze dat niet aan kunnen.
@Shaaar dat klinkt zeker collegiaal. Ware het niet dat ik de afgelopen 4 jaar keihard heb moeten werken aan hele pittige groepen. Dit jaar heb ik een medium zware groep en ervaar nu hoe fijn het is om meerdere dagen in de week moe maar voldaan naar huis te gaan ipv meestal alle dagen doodop en geĆÆrriteerd naar huis gaan, niet de hele dag te strijden, niet geslagen of geschopt worden etc.
Hoe collegiaal is het als ik er altijd voor op draai, omdat ik mij tijdens de lesdag staande houd?
Ik vind dit wel heftig hoor dat dat de reden is dat jij die groep moet doen. En ja er zijn echt wel groepen die pittig of zwaar zijn en ik ben ook echt van overtuigd dat je als leerkracht op je plek moet zitten om zo goed mogelijk te functioneren (of dat nu bovenbouw of onderbouw is).
En het is zeker een compliment voor jou, maar jij mag net zo goed je voorkeur voor groep hebben (en een keer krijgen).
Alle huurders in het appartementencomplex betalen maandelijks kosten voor een parkeerplaats. De bewoner krijgt dan een aangewezen plaats. Je komt niet zomaar de parkeergarage in of uit, want je hebt een clicker nodig. Nu stond er deze avond een auto op onze parkeerplaats en heb ik onze auto er dwars voorgezet zodat hij/zij er niet uit kon. Ik heb de auto geparkeerd op een manier zodat andere bewoners er geen last van zouden ondervinden. We wisten niet wie de eigenaar van de auto was, dus hadden we een briefje onder zān ruitenwisser gedaan. Hierop stond ons telefoonnummer en huisnummer zodat de persoon met ons contact kon opnemen zodra hij/zij wegwilde en aangegeven dat we dan onze auto konden parkeren. Is de foutparkeerder achteruit gereden, over twee betonnen stootbanden. Ik had gehoopt dat we de persoon konden aanspreken, maar helaas.
Haha dat is wel next level ontsnappen
Moest opeens denken aan toen ik 7 was en we op school een āwaterballetā op het schoolplein zouden hebben. Ik was dagen in de stress omdat ik dacht dat we een heel dans stuk moesten opvoerenā¦
Hahaha love it. Heb je nog netjes gedaan
Bij mij worden mensen helemaal leip als er iemand op hun plek staat en een van mijn buren heeft dus laatst een wielklem gekocht en die op een fout geparkeerde auto gedaan die daardoor twee weken lang niet weg kon
Het duivelse in me hoopt dat de onderzijde van zijn/haar auto is beschadigd Was een hele nieuwe Audi Q3 Sportback. Ik grapte naar mān vriend dat we er eigenlijk een wielklem op moesten zetten, maar die hebben we niet.
Je bent ook aansprakelijk voor alle schade veroorzaakt door de wielklem, van krasjes op de velg tot aan gort gereden wielkasten doordat de eigenaar niet voldoende duidelijk op de wielklem is gewezen voor hij wegreed. Dus heel slim om dat als particulier zomaar te doen is het niet.
Er bestaan wel bedrijven die wielklemmen komen aanleggen en die dan met een pinapparaat langskomen zodra de eigenaar belt, en dan de wielklem verwijderen na betalen van de boete.
Mijn slaapritme is zo vreselijk vertyft deze week
Ik heb een ontstoken oog. Heb een ontieglijk lange dag en ik wil niet uit bed
Het was een verlaat kerstpakket. Nou ja, de katten zijn blij met de doos!