Wat je even kwijt wil #67

Ik heb grote flessen monin siroop in de smaken winter spice, pumpkin spice en gingerbread voor mijn verjaardag gekregen. Ik kan nu het hele jaar door mij gedragen als een basic autumn girl

17 likes

Hahah jaa en dan een overhemd op een joggingbroek.

1 like

Was het maar waar. Wij hebben ook regelmatig bij ons bedrijf auto’s staan. Maar politie doet niets en zulke bedrijven kunnen ook niets.

2 likes

Oh is dat van hem hahah.

4 likes

Zijn er eigenlijk ook minder schadelijke zonnebanken? Of misschien dat een infrarood sauna ook helpt

5 likes

VĂ­a de dermatoloog

3 likes

Je moet wel in hun servicegebied zitten en een abonnement afsluiten, maar er bestaan zeker wel verschillende van dit soort services. En je terrein moet afgesloten zijn met hekken/slagbomen, anders is het ĂŒberhaupt niet illegaal om er te parkeren.

1 like

Klein geluk: ik vind ineens een Zara bon van 50 euro in m’n kast die ik een hele tijd geleden heb gekregen en was vergeten :face_holding_back_tears:

30 likes

Ja, alleen afsluiten met hekken is niet mogelijk ivm draaiende vrachtauto’s.

1 like

Groot ongeluk: je hebt een gebruikte bon kado gekregen :smiling_face_with_tear::rofl:

2 likes

Er is patta sale maar natuurlijk staat er weer een super lange rij. Ik wil alleen weten wat ze allemaal verkopen ook al mag ik van mezelf niks kopen deze maand :upside_down_face:

2 likes

Er was ook gewoon geen zon vandaag, echt zooo koud

12,5 vind ik ook niet erg veel trouwens, heb je helemaal geen verwarming aan?

3 likes

Ik dacht dat je het altijd op minimaal 15 graden moet houden :sweat_smile:

Op ik dacht dat je bedoelde dat je de thermostaat helemaal uitdraaide dan

Oh wauw dat is afschuwelijk! Ik heb met je te doen

1 like

Maar wordt het 11 graden in huis terwijl je de thermostaat op 17 ingesteld hebt? Werkt je CV wel naar behoren? En zijn al je radiatoren ontlucht? Staat er niet ergens een raam open?? Of begrijp ik het verkeerd

17 likes

Tja je huis kan natuurlijk heel slecht geïsoleerd zijn en het kan tochten. Maar lijkt me nog steeds bizar, en dat je het wel warmer moet kunnen krijgen als je verwarming de hele dag op volle sterkte staat te loeien. Dat het geen 20 graden wordt okay, dat lukte mij in mijn oude appartement ook niet (geen centrale verwarming, alleen elektrische kacheltjes in 2 kamers van t huis, enkelglas en tochtig vol op de wind) maar daar kreeg ik t wel 16 graden op z’n minst

6 likes

Ik heb altijd best wel wat klachten tijdens m’n menstruatie, maar heb er dit keer allemaal griepklachten bij. Inclusief keelpijn, die vieze pijn in je spieren en gewrichten, gezwollen klieren etc. Word er een beetje moedeloos van, want letterlijk alles doet gewoon pijn :melting_face:

4 likes

Ik was al om half 4 wakker en kon niet meer slapen :expressionless: ben er om half 7 maar uitgegaan om te gaan hardlopen en nu moet ik nog haasten om te gaan werken (en kan de motivatie niet vinden om te douchen nu ik op de bank geploft ben) :sweat_smile:

6 likes

Gewoon bestellen via flink :joy:

5 likes