Wat je even kwijt wil #67

Ik ben vanmorgen zo hard van de trap voor mijn appartementencomplex gevallen door de ijzel jeetje. Ben bont en blauw met een uiterst pijnlijk stuitje.

10 likes

Wow heftig, in t vakantiehuis van mn familie is t smorgens 10 graden maar dat huis is 300 jaar oud ofzo en hele dikke stenen muren. We stoken wel met hout maar dat kost tijd.
Lijkt me niet dat je dat in een moderner huis in NL dat moet doen, moet er wel iets “mis” of kapot zijn?

3 likes

Bommen op Yemen en ons gave NL ondersteunt. :+1:t3:
Toch om misselijk van te worden.

15 likes

Ik heb voor het eerst pootje over gedaan bij schaatsles :cowboy_hat_face: ik ga dit weekend op vakantie dus wel riskant maar al mijn botten zijn nog heel

29 likes

Ik dacht dat seizoen 20 van Grey’s Anatomy al uit was, maar hij komt pas in maart uit in Amerika :sob:

5 likes

Ik vind het knap dat jij het al 20 seizoenen volhoudt. Volgens mij ben ik bij seizoen 5 afgehaakt

6 likes

Hahahaha ik doe dit ook steeds " Ik heb zon leuk cadeau voor jou! Echt zon zin in het weekend dat we jouw verjaardag vieren"
En dan later op de dag
“Kut vandaag is natuurlijk echt jouw verjaardag gefeliciteerd!”

6 likes

Ben je er al achter wat het is? Ik hoop het wel voor je want wat een gedoe heb je er van met uitzoeken. Hier was ook vna alles aan de hand. Misschien is de druk ook wel veel te laag in je cv ketel, dan word het ook heel lastig warm in huis. En lekt er ook niet ergens iets bij de radiatoren? Als je luchtvochtigheid niet goed is kan dat ook effect hebben. Eigenlijk kan er zoveel aan de hand zijn. Met dit soort dingen vind ik volwassen zijn echt irritant, haha.

5 likes

Ik had maandag een heel mooie winterjas gezien met 30% korting, vond 'm toch nog wel wat prijzig dus heb 'm laten hangen, maar ik kreeg de jas niet uit m’n hoofd, dus vandaag ging ik terug naar de winkel met het idee om 'm dan toch maar te kopen: was ie ineens 50% afgeprijsd HAHA, zou willen dat ik alle dagen zo gemakkelijk 100 euro kon verdienen!!!

97 likes

Girl math :heart_on_fire:

10 likes

Ben wel benieuwd welke jas!

2 likes

Foto praat makkelijker

15 likes

Is het eigenlijk al haha.

2 likes

Ik voel me altijd best wel sad als het de laatste dag van een vertrekkende collega is, ook als ik er verder geen hele hechte band mee heb :sweat_smile:
Zou wel voortkomen uit dat je die persoon al lange tijd vijf dagen per week ziet en daarna misschien wel nooit meer.

Tenzij een collega natuurlijk heel kut was.

9 likes

Ik ga echt van virus naar virus de laatste maanden, terwijl ik daarvoor al jaren nooit ziek was. Enige verschil is dat ik nu vaak een baby zie, conclusie: babies zijn echt ranzig jongens

40 likes

Nou ik wilde net zeggen, sommige collega’s zwaai ik echt uit met tranen van geluk hoor

3 likes

Een of ander dom joch van 18 probeerde winkels en coffeeshops te bedreigen, maar ga echt zo stuk om deze brief

Zo cute dat ie ze dan wel eerst correct en vriendelijk adresseert.

Hij is opgepakt trouwens, dus geen zorgen

60 likes

Toen ik dit typte dacht ik ook ineens aan mijn stomme vorige manager :joy:

2 likes

Hele matige interpunctie wel, maar verder ben ik tevreden over hem.

7 likes

Helaas is dit onder mijn zoomercollega’s nog lang niet overgewaaid. Moet het dagelijks aanhoren :skull:

4 likes