Het is opzich wel collegiaal om je sterke docenten voor de moeilijkere klassen te zetten toch?
Kunnen eekhoorns zijn. Doen ze hier ook. En de roek haalt ook rustig de hele pot pindakaas uit de houder. Dus die zit nu ook met tie rips vast.
Ah ja ik begrijp die frustratie wel.Je kunt dat dan wel handelen, maar kan me voorstellen dat het ook veel energie kost (dat zie ik in ieder geval in mijn directe omgeving). Ik snap ergens de keuze van jouw school, maar vind het logischer om dat ieder jaar af te wisselen en als school gerichter te kijken hoe je dat onderscheid tussen docenten kunt verkleinen.
Misschien zeikerig, want goed dat je voer voor vogels hebt, maar voer in netjes is helaas gevaarlijk voor vogels. Ze kunnen er in blijven haken.
Omggggg ik heb ooit een hele lieve kneuterige foto van een egel gehad van mijn moeder, stiekem etende van kattenvoer. Dat pootje ook
en zijn verschrikte betrapte blik
een van mān lievelings fotoās haha.
Dat is echt kut ja
ik heb net samen met mijn kapper besloten dat het vandaag nationale chips-en-wijn-in-bad-dag is dus doe allemaal gezellig mee
Ik heb geen chips, geen wijn en geen bad
Ik ontdek de laatste tijd teveel grijze haren bij mezelf
onder de douche mag ook
of in bed
en de supermarkten zijn nog open
Goed dat je het zegt hoor! Ben niet voor niks zo goed als vegan, dus als het beter kan doe ik dat graag. Had dit kado gekregen maar als ik weer iets ophang ga ik voor wat anders!
Hey, als je me een bericht stuurt wil ik bij mijn vorige werkplek kijken of ze wat kunnen betekenen.
Haha I feel you, ik ook toevallig. Echt in 2 weken tijd ineens een aantal. Hoe dan ineens zo snel?? En trouwens maar aan 1 kant momenteel, ook bijzonder
In welk werkveld en waar zoek je een stage? Wellicht heeft iemand hier een idee?
In de dhl app staat al 5 dagen dat ik een pakketje krijg en ik ben echt benieuwd wat het is. Heb niks besteld.
(Ik ben op mān hoede voor oplichting)
Meh ik ook echt veel! 2024 wordt het jaar waarin ik mijn haar moet gaan verven vrees ik
(Ik probeerde het eerst nog te ownen maar ik kan het bijna niet meer opbrengen.)
@keekie lief! Heb je bericht
Voor eventuele anderen; op zoek naar een stage (forensische) orthopedagogiek, in diagnostiek en/of behandeling maar een onderzoeksstage lijkt me ook erg leuk!
@Schaakmat het is een grote groep, cognitief zwak, maar niet heel moeilijk. De rest kan niet boven groep 3 geplaatst worden, omdat ze dat niet aan kunnen.
@Shaaar dat klinkt zeker collegiaal. Ware het niet dat ik de afgelopen 4 jaar keihard heb moeten werken aan hele pittige groepen. Dit jaar heb ik een medium zware groep en ervaar nu hoe fijn het is om meerdere dagen in de week moe maar voldaan naar huis te gaan ipv meestal alle dagen doodop en geĆÆrriteerd naar huis gaan, niet de hele dag te strijden, niet geslagen of geschopt worden etc.
Hoe collegiaal is het als ik er altijd voor op draai, omdat ik mij tijdens de lesdag staande houd?
Ik vind dit wel heftig hoor dat dat de reden is dat jij die groep moet doen. En ja er zijn echt wel groepen die pittig of zwaar zijn en ik ben ook echt van overtuigd dat je als leerkracht op je plek moet zitten om zo goed mogelijk te functioneren (of dat nu bovenbouw of onderbouw is).
En het is zeker een compliment voor jou, maar jij mag net zo goed je voorkeur voor groep hebben (en een keer krijgen).
Alle huurders in het appartementencomplex betalen maandelijks kosten voor een parkeerplaats. De bewoner krijgt dan een aangewezen plaats. Je komt niet zomaar de parkeergarage in of uit, want je hebt een clicker nodig. Nu stond er deze avond een auto op onze parkeerplaats en heb ik onze auto er dwars voorgezet zodat hij/zij er niet uit kon. Ik heb de auto geparkeerd op een manier zodat andere bewoners er geen last van zouden ondervinden. We wisten niet wie de eigenaar van de auto was, dus hadden we een briefje onder zān ruitenwisser gedaan. Hierop stond ons telefoonnummer en huisnummer zodat de persoon met ons contact kon opnemen zodra hij/zij wegwilde en aangegeven dat we dan onze auto konden parkeren. Is de foutparkeerder achteruit gereden, over twee betonnen stootbanden. Ik had gehoopt dat we de persoon konden aanspreken, maar helaas.