Wat je even kwijt wil #67

Haha dat is wel next level ontsnappen :sweat_smile:

4 likes

Moest opeens denken aan toen ik 7 was en we op school een ‘waterballet’ op het schoolplein zouden hebben. Ik was dagen in de stress omdat ik dacht dat we een heel dans stuk moesten opvoeren

13 likes

Hahaha love it. Heb je nog netjes gedaan

Bij mij worden mensen helemaal leip als er iemand op hun plek staat en een van mijn buren heeft dus laatst een wielklem gekocht en die op een fout geparkeerde auto gedaan die daardoor twee weken lang niet weg kon :joy:

10 likes

Het duivelse in me hoopt dat de onderzijde van zijn/haar auto is beschadigd :smiling_imp: Was een hele nieuwe Audi Q3 Sportback. Ik grapte naar m’n vriend dat we er eigenlijk een wielklem op moesten zetten, maar die hebben we niet.

3 likes

Je bent ook aansprakelijk voor alle schade veroorzaakt door de wielklem, van krasjes op de velg tot aan gort gereden wielkasten doordat de eigenaar niet voldoende duidelijk op de wielklem is gewezen voor hij wegreed. Dus heel slim om dat als particulier zomaar te doen is het niet.
Er bestaan wel bedrijven die wielklemmen komen aanleggen en die dan met een pinapparaat langskomen zodra de eigenaar belt, en dan de wielklem verwijderen na betalen van de boete.

9 likes

Mijn slaapritme is zo vreselijk vertyft deze week

4 likes

Ik heb een ontstoken oog. Heb een ontieglijk lange dag en ik wil niet uit bed

1 like

Het was een verlaat kerstpakket. Nou ja, de katten zijn blij met de doos!

Net 20 minuten voor niets op het station staan wachten. Mijn haar was letterlijk bevroren. Ik ben te zwanger en het is te koud om buiten te staan wachten.

9 likes

Ik heb grote flessen monin siroop in de smaken winter spice, pumpkin spice en gingerbread voor mijn verjaardag gekregen. Ik kan nu het hele jaar door mij gedragen als een basic autumn girl

17 likes

Hahah jaa en dan een overhemd op een joggingbroek.

1 like

Was het maar waar. Wij hebben ook regelmatig bij ons bedrijf auto’s staan. Maar politie doet niets en zulke bedrijven kunnen ook niets.

2 likes

Oh is dat van hem hahah.

4 likes

Zijn er eigenlijk ook minder schadelijke zonnebanken? Of misschien dat een infrarood sauna ook helpt

5 likes

VĂ­a de dermatoloog

3 likes

Je moet wel in hun servicegebied zitten en een abonnement afsluiten, maar er bestaan zeker wel verschillende van dit soort services. En je terrein moet afgesloten zijn met hekken/slagbomen, anders is het ĂŒberhaupt niet illegaal om er te parkeren.

1 like

Klein geluk: ik vind ineens een Zara bon van 50 euro in m’n kast die ik een hele tijd geleden heb gekregen en was vergeten :face_holding_back_tears:

30 likes

Ja, alleen afsluiten met hekken is niet mogelijk ivm draaiende vrachtauto’s.

1 like

Groot ongeluk: je hebt een gebruikte bon kado gekregen :smiling_face_with_tear::rofl:

2 likes

Er is patta sale maar natuurlijk staat er weer een super lange rij. Ik wil alleen weten wat ze allemaal verkopen ook al mag ik van mezelf niks kopen deze maand :upside_down_face:

2 likes