Bondi sands foam! Ok werkt niet tegen eczeem maar wel een mooi bruin kleurtje, ook voor lijkwitte mensen
Er was ook gewoon geen zon vandaag, echt zooo koud
12,5 vind ik ook niet erg veel trouwens, heb je helemaal geen verwarming aan?
Ik dacht dat je het altijd op minimaal 15 graden moet houden
Op ik dacht dat je bedoelde dat je de thermostaat helemaal uitdraaide dan
Oh wauw dat is afschuwelijk! Ik heb met je te doen
Maar wordt het 11 graden in huis terwijl je de thermostaat op 17 ingesteld hebt? Werkt je CV wel naar behoren? En zijn al je radiatoren ontlucht? Staat er niet ergens een raam open?? Of begrijp ik het verkeerd
Tja je huis kan natuurlijk heel slecht geĂŻsoleerd zijn en het kan tochten. Maar lijkt me nog steeds bizar, en dat je het wel warmer moet kunnen krijgen als je verwarming de hele dag op volle sterkte staat te loeien. Dat het geen 20 graden wordt okay, dat lukte mij in mijn oude appartement ook niet (geen centrale verwarming, alleen elektrische kacheltjes in 2 kamers van t huis, enkelglas en tochtig vol op de wind) maar daar kreeg ik t wel 16 graden op zân minst
Ik heb altijd best wel wat klachten tijdens mân menstruatie, maar heb er dit keer allemaal griepklachten bij. Inclusief keelpijn, die vieze pijn in je spieren en gewrichten, gezwollen klieren etc. Word er een beetje moedeloos van, want letterlijk alles doet gewoon pijn
Ik was al om half 4 wakker en kon niet meer slapen ben er om half 7 maar uitgegaan om te gaan hardlopen en nu moet ik nog haasten om te gaan werken (en kan de motivatie niet vinden om te douchen nu ik op de bank geploft ben)
Gewoon bestellen via flink
Ik ben vanmorgen zo hard van de trap voor mijn appartementencomplex gevallen door de ijzel jeetje. Ben bont en blauw met een uiterst pijnlijk stuitje.
Wow heftig, in t vakantiehuis van mn familie is t smorgens 10 graden maar dat huis is 300 jaar oud ofzo en hele dikke stenen muren. We stoken wel met hout maar dat kost tijd.
Lijkt me niet dat je dat in een moderner huis in NL dat moet doen, moet er wel iets âmisâ of kapot zijn?
Bommen op Yemen en ons gave NL ondersteunt.
Toch om misselijk van te worden.
Ik heb voor het eerst pootje over gedaan bij schaatsles ik ga dit weekend op vakantie dus wel riskant maar al mijn botten zijn nog heel
Ik dacht dat seizoen 20 van Greyâs Anatomy al uit was, maar hij komt pas in maart uit in Amerika
Ik vind het knap dat jij het al 20 seizoenen volhoudt. Volgens mij ben ik bij seizoen 5 afgehaakt
Hahahaha ik doe dit ook steeds " Ik heb zon leuk cadeau voor jou! Echt zon zin in het weekend dat we jouw verjaardag vieren"
En dan later op de dag
âKut vandaag is natuurlijk echt jouw verjaardag gefeliciteerd!â
Ben je er al achter wat het is? Ik hoop het wel voor je want wat een gedoe heb je er van met uitzoeken. Hier was ook vna alles aan de hand. Misschien is de druk ook wel veel te laag in je cv ketel, dan word het ook heel lastig warm in huis. En lekt er ook niet ergens iets bij de radiatoren? Als je luchtvochtigheid niet goed is kan dat ook effect hebben. Eigenlijk kan er zoveel aan de hand zijn. Met dit soort dingen vind ik volwassen zijn echt irritant, haha.
Ik had maandag een heel mooie winterjas gezien met 30% korting, vond 'm toch nog wel wat prijzig dus heb 'm laten hangen, maar ik kreeg de jas niet uit mân hoofd, dus vandaag ging ik terug naar de winkel met het idee om 'm dan toch maar te kopen: was ie ineens 50% afgeprijsd HAHA, zou willen dat ik alle dagen zo gemakkelijk 100 euro kon verdienen!!!
Girl math