Ben wel benieuwd welke jas!
Foto praat makkelijker
Ik vind dit zo’n triest stereotype. Hoop dat het snel overwaait.
Is het eigenlijk al haha.
Ja maar we lopen hier op het forum sowieso altijd achter.
Ik voel me altijd best wel sad als het de laatste dag van een vertrekkende collega is, ook als ik er verder geen hele hechte band mee heb
Zou wel voortkomen uit dat je die persoon al lange tijd vijf dagen per week ziet en daarna misschien wel nooit meer.
Tenzij een collega natuurlijk heel kut was.
Ik ga echt van virus naar virus de laatste maanden, terwijl ik daarvoor al jaren nooit ziek was. Enige verschil is dat ik nu vaak een baby zie, conclusie: babies zijn echt ranzig jongens
Nou ik wilde net zeggen, sommige collega’s zwaai ik echt uit met tranen van geluk hoor
Een of ander dom joch van 18 probeerde winkels en coffeeshops te bedreigen, maar ga echt zo stuk om deze brief
Zo cute dat ie ze dan wel eerst correct en vriendelijk adresseert.
Hij is opgepakt trouwens, dus geen zorgen
Toen ik dit typte dacht ik ook ineens aan mijn stomme vorige manager
Hele matige interpunctie wel, maar verder ben ik tevreden over hem.
Helaas is dit onder mijn zoomercollega’s nog lang niet overgewaaid. Moet het dagelijks aanhoren
Hahaha ik zie voor me dat ze dit krijgen bij nederlands tegenwoordig ipv sollicitatie brieven schrijven.
Ik vind vooral ‘tot en met’ 2 oktober 18:00 grappig
Ik ben deze week begonnen bij mijn nieuwe werk en maandag ga ik voor het eerst thuiswerken. Nou ja, thuis leren en lezen meer, want ik moet eerst meerdere soorten recht leren voor ik echt werkzaamheden ga doen (formeel recht iig en belastingrecht vast ook). Ben benieuwd of ik het kan, thuiswerken. en ontdekt dat een ex-collega van mijn vorige werk hier ook werkt en we nu weer collega’s zijn.
Heel benieuwd welke tips je hierover zou geven ‘Wat goed dat je zo helder het doel van de brief opschrijft! Je omschrijft duidelijk je verwachtingen zodat coffeeshop de wolf weet waar ze aan toe zijn. Om beleefd te blijven is het wel belangrijk dat je je brief ook netjes afsluit met de naam van de afzender. Let daar volgende keer op!’
He kak nu kunnen we aan niemand meer vragen waarom de post zo traag is!!
Ik ben in een Mr Visser doet uitspraak marathon beland omdat ik geen zak te doen heb en rust moet houden. Echt waar mensen ruzie om maken (schutting 2cm over erfgrens terwijl je 500 m2 perceel hebt) of hoeveel aso’s er rondlopen. Ik hoop dat mijn rustige buren nooit gaan verhuizen.
Ik mis nog een :’ Hoop dat deze dreigbrief u goed bereikt’
Er zitten echt zulke mooie stukjes tussen; wat voor ons beter werkt op dat moment of zo niet dan hoor je het wel