Ik heb voor kerst van mijn vriend een mooie (old school compacte) fotocamera gekregen, en waar ik in het begin een beetje in de war was door zijn cadeau omdat ik wel graag dingen vastleg, maar nooit kunstig ben geweest en het wel prima had met de slechte camera van mijn telefoon, ben ik er nu zo blij mee! Iedereen reageert enthousiast als ik dat ding tevoorschijn haal, en ik ben nu voor het eerst sinds ik hem heb de foto’s op mijn computer aan het bekijken - ze zijn zoveel mooier en leuker dan de foto’s die ik normaal gesproken met mijn telefoon maak! En het is ook echt leuk om de foto’s terug te zien die anderen hebben gedaan op bijvoorbeeld oud en nieuw/avonden uit, van die myspaceselfies, of foto’s met heel andere instellingen.
Mijn zusje was vandaag mee naar het asiel om te helpen bij de katten en daarna wilde ze nog bij de honden kijken en toen mochten we wandelen met een puppy
En natuurlijk heeft ze net al aan het beide ouders gevraagd of ze nu ook een American bully mag, hahaha. Zo schattig
Hahah godverdomme ik lees dit steeds terug omdat ik likes krijg op mn post erboven en ga elke keer weer stuk om deze
Ik heb veel afleveringen gekeken dit weekend van ‘echte meisjes in the jungle’ wat op videoland staat. Ik ben nog steeds een beetje verbijsterd dat er zulke vrouwen bestaan. Vooral seizoen 1, hoe vind je zulke personen bij elkaar? My god
Ik heb echt een leuk weekend gehad
Ik weet niet wat er met me aan de hand is. Maar ik vind die sneeuw helemaal leuk. Als er maar een zonnetje komt.
Het voelde als 10.000 hagelstenen in mijn ogen net op de fiets.
Ik ga ‘maar’ 1x per week met het ov. Vorige week stond ik met - 6 op een leeg station voor niets te wachten. Vanochtend zat ik opgesloten in een lege bus.
Haat aan het ov
Wat een zielig nummer vind ik dit
Ah sterkte, schaafwonden doen idd zoveel pijn. Heb je het wel goed ontsmet? Ben geen dokter maar dat is er bij mij altijd ingehamerd dat dat belangrijk is.
Sneeuw bos is dan kapot mooi kanonnen
Oeeh wil je fotos maken? Ik zit hier ook in een mooi gebied en word helemaal vrolijk van hoe mooi het eruit ziet.
Ik heb wel zin in sinterklaas nu.
Haha ik weet toevallig dat ze een behoorlijke it-afdeling hebben waar je ook heel prima verdient, dus daar ligt het niet aan! Het budget wat ze hebben is iets van 50 miljoen voor dit jaar.
Afdekken met vet gaas en een pleister wil nog wel helpen
Ik wil boodschappen bestellen bij crisp maar je moet inloggen via een code in je mail. En die krijg ik niet. Waarom kan dat niet gewoon met een wachtwoord?
Nee hij heeft 2 kleine kinderen die hij om de week heeft. Wist ik direct, vind het ook niet erg om daar naartoe te gaan, timing alleen beetje jammer.
niet toevallig in je spambox
Nee de klantenservice heeft me gelukkig wel snel geholpen
Mijn tandarts is echt te lief/aardig. Ze heeft mij al vaker gematst met dingen en 2 weken geleden was ik daar dus omdat een stukje kroon was af gechipt dus heb maar even gebeld net waar de rekening blijft maar die komt niet.
Ik heb het echt naar mijn zin deze middag. Ben thuis aan mijn scriptie aan het werken en allemaal muziek van 10 jaar geleden aan het luisteren. Ben meer aan het mee zingen dan aan het schrijven over een drie-level meta-analyse maar ok. Elk woord is er één