Net de kerstspecial van call the midwife opgezet en nu al tragisch . Past goed bij dit deprimerende weer
Love de dreigende ‘ik kijk nog wel even’ vibe
Pffff de verhuizing ging prima en de dagen ervoor ook wel. Nu is de badkamer nog niet en de wc beneden ook nog niet. Overal troep dus. Plus de hele garage staat vol en bijkeuken. Het is steeds overal zo’n troep. Nachten met baby gaan echt prima maar ik ben zo íntens moe. Vroeg me echt af waarom maar denk dat het komt doordat het overal zo’n troep is, ik steeds aan het opruimen ben en het binnen no time weer een bende is. Onmogelijk, mn hoofd ziet er letterlijk zo uit denk ik
Uch ik denk wat hoor ik, zit de afstandsbediening in de was . Gelukkig die van de gewone tv die geloof ik makkelijk te vervagen is, niet de dure chromecast of een ps controller
Ik voel me zo’n over emotioneel iemand, meestal wel want ik jank wat af, maar vandaag helemaal. Mijn broertje is vandaag uit huis gegaan om samen te gaan wonen met zijn vriendin. Nu is echt iedereen van ons uit huis en dat vind ik waanzinnig leuk voor die twee, heel leuk appartement etc.
Maar ik ben er helemaal emotioneel van, alsof het echt een soort einde van een tijdperk is terwijl ik zelf al jaaaren uit huis ben?
Ik heb vanavond plannen gemaakt en ik heb er toch zon spijt van omdat ik gewoon zo moe en ook lui ben vandaag haha. Ik hoop stiekem dat ze nog last minute afzeggen, maar dat zal wel niet meer
Jij kan ook afzeggen
Ik was vandaag sinds lange tijd (10 jr geleden) in Den Bosch geweest.
Heerlijke Bosche bollen gekocht en de stad is en blijft erg leuk/gezellig zeker met de markt.
Wel nog even snel langs de winkel van @Lula gewandeld! Heeeeeele mooie en goede locatie waar je zit.
En waren de planten haar aan het opeten?
Haha nee, zo zag het er in iedergeval niet uit!
Ik had vandaag een 50-jarig huwelijksfeest en alle degelijke classics kwamen voorbij. Een feestzaal zonder karakter, Hollandse meezingers, de polonaise, in de rij om het stel een handje te geven en een buffet met tomatensoep, varkenslapjes in champignonsaus, hachee en aardappelkroketjes. En als toetje? Viennetta met slagroom!
Zat met mijn moeder te bedenken hoeveel jaar het duurt voordat dit soort feesten officieel zijn uitgestorven.
Of het verjaardagskringetje met blokjes kaas en plakjes worst
Ja en daarna wordt het mainstream cult en hangen de bijpassende ironische outfits in de Primark.
Ik heb zo een 350 dagen geskipt lijkt het
Net oud en nieuw hier met al dat vuurwerk
Aaaw vind het wel iets aandoenlijks hebben
OMG ik ben een paar dagen weg en we zitten in een heel tof natuurhuisje maar jongens DIT BED het is echt huge, ik denk 200x220?! De deken is ook mega! En het ligt heerlijk. En uitzicht op het bos
mijn tijd kan niet op hoor
Klinkt goed, waar zit je.