Wat je even kwijt wil #67

Ik heb door een post op het forum Only Connect weer herontdekt en het is zo leuk weer. Ik snap 50% van de tijd niet wat er gebeurt maar door die andere 50% voel ik me extra slim als ik het antwoord wel weet. Staat allemaal op YouTube voor de geïnteresseerden.

2 likes

Ik heb zo leuk gedroomd dat ik er helemaal blij wakker van word haha! Ook een keer fijn.

10 likes

Misschien vind je dit ook leuk

5 likes

Ja! Daardoor inderdaad.

4 likes

Oh, toevallig! De nieuwe wordle

1 like

Ik vind dit op sommige dagen leuk maar op anderen zit ik echt naar mijn gsm te schreeuwen omdat ik de link niet zie. Zitten die vakjes zo te trillen “one away” JA JA JA.

7 likes

Omg ik wil mijne ook vinden! had er echt 6 ofzo maar weet de namen niet meer
hoe ziet de link eruit met je gebruikersnaam? cu2.nl/gebruikersnaam of iets anders?

2 likes

Op mijn vorige werk deden we af en toe een ‘wafel woensdag’. Dan nam een collega haar wafel ijzer mee en gingen we samen een stapel wafels bakken en eten met collega’s. Dat was echt een leuke sociale onderbreking van de werkdag.
Ik bak nu vaker thuis wafels en mijn collega’s zeiden al dat ze ook wel wafels willen eten. Dus heb ik wafel woensdag geintroduceerd op mijn huidige werk. Volgende week neem ik mijn wafel ijzer mee en anderen nemen allemaal toppings mee voor op de wafels :waffle:
Mijn collega’s zijn ook enthousiast, ik heb er echt zin in :joy:

180 likes

Ja vanochtend zat ik ook alweer zo 🫡 en dan zie je uiteindelijk dat je er maar eentje fout zat

2 likes

Oh man ik kan die van mij ook niet vinden, zo jammer. Ik zie wel dat je binnen alle URL’s van Cu2 kan zoeken maar ik kan mezelf niet vinden, en ook geen vriendinnen.

Ik gebruik mijn cu2 HTML skills nog steeds voor werk trouwens.

1 like

Spijkerbroeken passen vind ik ook echt een van de vervelendste dingen! De maatvoering klopt ook nooit een reet van. Ik stond een keer optimistisch in een pashokje met een stapel jeans en geen een ervan paste.
Toen had ik het maar weer op gegeven.
Later bestelde ik online een aantal jeans, en die waren dan weer veel te ruim.
Toen was ik weer helemaal klaar met spijkerbroeken hoor. Meestal draag ik een rok of jurk, dus ik probeer dit euvel ook zoveel mogelijk te ontwijken :smiling_face_with_tear:

7 likes

Ik snap niet dat ze niet ipv de tompouce overal op toe te passen ze niet gewoon de tompouce zelf heruitvinden. Maak bijvoorbeeld een tompouce met pistache room en crème of eentje met citroen, of banaan etc. Dat lijkt me nou wel interessant haha

35 likes

Een pistache tompouche hebben ooit gehad bij le petit jean

6 likes

Nee blijf gewoon van de tompouche af. Tompouche is tompouche en daarmee basta.

13 likes

Doen ze hoor. Hier een random bakkerij die dat doet, maar bakkerijen in mijn buurt doen het ook meestal rond januari/februari

14 likes

Maar die traditionele tompouce is ook discutabel, want die slagroom… weet niet of dat hoort bij de OG tompouce

6 likes

@Quinn @Schaakmat Ahhh Ben ik toch niet zo origineel als ik dacht :rofl:

@Soy.peor Ohhh maar een pistache tompoes lijkt me echt lekker :joy: hahaha

2 likes

Je kunt altijd naar een andere bakkerij die ook een tompouce week heeft
IMG_1248

Hier heb je de og zonder slagroom

4 likes

Ik heb straks een gesprek waar ik vreselijk tegenop zie omdat ik al weet dat de uitkomst slecht is dus ik probeer mezelf ervan te overtuigen dat het dan de energie niet waard is om me druk te maken maar tot nu werkt dat niet echt :thinking:

4 likes

Ik zocht net een inpaklijst voor een vakantie anderhalf jaar geleden en ik zag er mondkapjes op staan. Zo raar dat het eigenlijk zo recent is maar dat ik me nu niks meer kan voorstellen bij al die mondkapjes.

18 likes