Ik zou zoveel mogelijk bewijs verzamelen zoals screenshots en profielen. En dan inderdaad melden bij politie
Dit is doxing en wel voor de politie!
Ik ben deze morgen (voor de tweede keer) mijne laptop thuis vergeten om hier pas op mijn werk achter te komen. Het is 40 a 45 minuten enkele reis met de auto. Gelukkig mocht ik van thuis uit werken!
Politie kan alleen iets doen als je weet waar het precies geplaatst is en door wie. Dat weet ik allebei niet dus ze kunnen niks.
Kreeg het advies om mijn nummer te veranderen. Echt wtf. Heb dit nummer al 26 jaar. Zou ik serieus kut vinden. Omdat een of andere klootzak dit flikt moet ik mijn nummer gaan wijzigen. Kakzooi.
Jezus wat fucking KUT dit
heb je ook geen vermoedens wie het is? wat een nare situatie, puberaal van diegene ook
Gatver wat naar!
Je zou kunnen proberen om op een paar berichtjes te reageren en vragen of ze je misschien een screenshot van het bericht willen sturen en vertellen in welke groep dat is. Kans dat je het krijgt wel klein want die mensen zijn zelf ook niet ok natuurlijk.
Wat je nummer betreft kan je proberen om het uit te zitten. Mijn nummer is eens voor spoofing gebruikt en dat was een week ellende. Daarna was het gelukkig klaar. Dat was wel een andere situatie en er zat sowieso geen bekende achter, maar misschien is het bij jou ook tijdelijk. Dan heb je tenminste je nummer straks nog.
Als je je telefoon niet helemaal op stil kan zetten, kan in elk geval in whatsapp onbekende gesprekken op stil zetten onder privacy. Dat helpt misschien al iets.
Hoop dat je kan ontdekken wie dit geflikt heeft zodat je aangifte kan doen en die klootzak hier niet mee weg komt
Ik voel een droge hoest opkomen laatste waar ik nu op zit te wachten is ziek worden
Ik ben voor het eerst in mijn volwassen leven uitgenodigd voor een bruiloft en het is gelijk een weekender op 300 km afstand - kan ik niet gewoon ff rustig inkomen in deze volwassen toestanden???
Wat is dit nou. Big Brother is in de plaats gekomen van mijn ambulance programma???
Ik kan niet slapen. Het is bijna 4 uur joh waar gaat dit over
Oh wat mega kut zeg!!! Mensen
Ik ben net aangekomen op mijn werk en normaal als ik tegen dienst heb kom ik onderweg niemand tegen. Nu waren er overal mensen!! Heb ik een memo gemist??
Ik denk dat mensen gedoe met het weer proberen te voorkomen door vroeg te vertrekken.
Ohh ja dat verklaart een hoop. Sterkte voor iedereen
Er is wel een hele millimeter sneeuw gevallen hè vandaag!!! Dus de NS gaat zometeen de hele dienstregeling ontregelen natuurlijk!
Ik hoop het, echt zin om thuis te blijven vandaag
Ik vond het op de snelweg best een beetje spannend in de sneeuwstorm des doods!!! Maar veilig en zonder al te veel vertragingen op m’n eerste bestemming gekomen. Ben benieuwd hoe de rest van m’n dag verloopt
Omg ik ben al een uur bezig over een stuk van 8km. En dan moet ik daarna nog naar mn werk rijden.