Wat je even kwijt wil #67

Waarom is het in ziekenhuizen vaak zo loeiheet joh bleh

Stoepen worden over het algemeen niet gestrooid. Heeft ook weinig zin want om het zout goed te laten werken moet het worden ingereden.

8 likes

Voelde me vanochtend een levend Anton Pieck schilderij. Bracht m’n dochter -tussen de dwarrelende sneeuwvlokjes door - op de slee naar school. Dezelfde slee als waar mijn ouders me vroeger ook mee naar school brachten als het had gesneeuwd :heart:

127 likes

Ahhh lief. Heb je foto’s gemaakt voor je dochter later? Mijn favoriete kinderfoto’s zijn dat ik driedubbel ingepakt op een slee zit als Maggie Simpson.

f880ca7385c9eef95731187495322a38

45 likes

Ik sterf van de rugpijn, schijnt spit te zijn :sob:

Enige wat de ha voorschrijft is naproxen. :rage:

Wat wil je nog meer dan?

9 likes

Tramadol, huisarts kaartte dit wel aan maar moest eerst maar aan de naproxen (helpt tot dusver nog niet echt)

Jaaa wachtkamers van huisartsen ook. Why? Ben je meestal al niet lekker. Ga je bijna van je stok door die vieze hitte.

4 likes

Neem je naproxen met paracetamol gecombineerd. Die 2 versterken elkaar.

3 likes

Ooo zo schattig! Jazeker, heb ik foto’s gemaakt! Want een van m’n lievelingsfotos van haar is de foto van de vorige keer sneeuw, waarop ze als ingepakt hummeltje in haar babybadje zit, die we tot slee hadden gedoopt.

13 likes

Ik heb vanavond een tentamen en moet het echt halen dus duim voor me aub lieve mensen :heart:

42 likes

Is ook het advies en heb ik opgevolgd echter nog geen pijn verlichting.

2 likes

verstandige huisarts! zou wat zijn als hij/zij gelijk tramadol zou voorschrijven bij spit

25 likes

Omg ik zit in de trein en rook de hele tijd uitjes. Zat me helemaal te bedenken dat iemand gewoon lekker een patatje speciaal had… kon het dus prima verdragen, en kreeg er zelfs zin in.
staat iemand voor me op om uit te stappen en toen pas realiseerde ik me dat dat gewoon zijn zweetgeur was :cry: en nu walg ikkk

9 likes

been there, echt idioot om dat meteen voor te schrijven

3 likes

Je kan het!

3 likes

Ja ik begrijp dat het ook geen vrieskist kan zijn ofzo maar ook op de HAP, en dan zit je daar heel lang te wachten met z’n allen in een of andere stookkamer. Denk oprecht dat het daar 30 graden binnen is. Werd er nog beroerder van.

1 like

Ik werd straks gebeld door anoniem nummer dus ik nam niet op. Maar meteen erna nog een keer dus dacht, neem toch maar op. Heb een huis gekocht dus krijg daar ook veel telefoontjes van laatste tijd. Maar toen was het de politie. Of dat mijn [merk] auto was die op plek X geparkeerd stond? Had ik kennelijk mijn raampje open laten staan :sweat_smile: Vond het wel super netjes dat ze me belden daarvoor! En was bij mijn ouders dus kon gelukkig meteen erheen lopen.

Edit: ik dacht overigens eerst dat in fout geparkeerd had want stond in een bocht. Toen dat mijn raampje ingeslagen was. Maar gelukkig viel het dus allemaal mee :joy:

16 likes

Ohh dit is zo cringe ik zie iemand midden in Hoog Catherijne van die tering cringy tiktok video’s maken. Ze heeft een best wel heftig outfitje aan en maakt heeele rare gezichten :rofl:

5 likes

Omg wat een goed idee om een badje als slee te gebruiken 🥹😃

4 likes