@Soy.peor ik denk telkens dat jouw profielfoto gert van samson is
edit: oh hij is het ook? huh ik dacht dat ik mezelf had gegaslight
@Soy.peor ik denk telkens dat jouw profielfoto gert van samson is
edit: oh hij is het ook? huh ik dacht dat ik mezelf had gegaslight
Is het ook. Ik heb die pluk van bad bunny erop gefotosoept
ja daar kom ik net achter
maar ik dacht dat ik pas had ontdekt dat het een gert-lookalike was maar het ineens toch echt gert?? wtf ik zag ineens die samson zijkant oké laat maar
Haha jaa. Volgens mij heb ik dit een tijdje terug bedacht omdat ik wou weten hoe lang het zou duren voordat iemand het doorhad. Maar toen had ik er na 3 min al een poll over gemaakt omdat het me te lang duurde.
Iemand vertelde me dat âzeâ het nieuws over die sneeuwbom stil houden omdat ze algehele paniek en hamsteren in supermarkten willen voorkomen
Gelukkig weet jij er van en kan je nu op tijd wc-papier halen.
Kan geen toeval zijn! Iemand bij de Plus weet meer!
Vandaag gaat het allemaal gebeuren. Dat hier vooralsnog niet 1 vlok is gevallen is gewoon stilte voor de storm
Je wordt breed opgeleid voor groep 1 t/m 8, dus ook al wil je uiteindelijk liever kleuters doen moet je ook stof voor groep 8 beheersen.
Je maakt me niet wijs dat mensen nu al door de voorraad wcpapier, die ze 4 jaar geleden hebben ingeslagen, heen zijn.
Ik heb maandag niks gemerkt van Blue Monday (goh) maar vandaag is echt een kut dag. Vanochtend in de verkeerde trein gestapt waardoor ik te laat kwam, 1 afwijzing per mail gehad, voor het andere kom ik niet in aanmerking en ik had eten van gisteren over maar dat rook echt niet lekker.
Ik dacht dat het Peter André was!
Mijn vriend wilde vroeg eten vandaag want hij wilde om 17:30 uur sporten. Dus ik na het eten alles opgeruimd, woonkamer helemaal netjes gemaakt, gordijnen dicht. Dacht ik ga lekker vroeg naar boven om mijn boek te lezen. Is het 18:15 uur
Ik snap het niet. Dat is dan toch logisch? Haha.
Ja eigenlijk ook wel logisch, maar voor mijn gevoel was het al bijna bedtijd hahah toch nog maar even tv kijken beneden.
[quote=âVlek, post:4625, topic:36648, full:trueâ
Gisteravond gehoord dat deze fucker over 2 weken voor de politierechter moet komen. Bij de OM-zitting werd mij een schadevergoeding toegewezen. Die heeft hij nooit betaald en daarom moet hij nu voor de rechter komen. Ik dacht echt dat ik de gebeurtenis een plek had gegeven, maar alles komt ineens weer omhoog. Ben al de hele dag somber, verdrietig, gespannen en opgelucht?
ben zo blij met mijn vrienden
voel me kut vandaag en ze komen nu gewoon last-minute mijn kant op om samen te kletsen en te drinken, hebben zelfs plannen afgezegd ervoor
en ze nemen sigaretten voor me mee terwijl ze roken haten
<3<3<3 nu voel ik me kut en dankbaar en blij tegelijk
Jaa ik ook door die pluk haar voor zân gezicht
Lief van je, dankjewel! Uiteindelijk komt het ook wel weer goed. Eigenlijk was het al goed. Maar toch ineens komt het weer allemaal boven en voelt het alsof een voor mij afgesloten hoofdstuk nu weer wordt geopend ofzo.
Ik kwam terug van een feestje en rookte voor mijn deur nog even een sigaretje en belde met een vriendin, toen hij ineens naast mij kwam zitten en vroeg om een sigaretje. Toen ik hem die gaf en mijn sigaret aanstak, draaide ik mij terug om, en zat hij zichzelf af te trekken.
Dit is natuurlijk een beetje de verkorte versie, maar wel waar het op neer komt.
Voordeel van mijn werk: appelcider meekrijgen om te proberen
Yummy