@Daelyss Lief, bedankt!
Waar ik vooral van schrok was de vraag ben je ooit goed verbrand? Ik zo nou dat is wel al 20 jaar geleden (als in dat is wel verjaard) maar dat maakt dus niks uit?
Wat enorm heftig. Heel veel sterkte
Knuffel (en als je behoefte hebt eraan, mag je altijd een pb sturen)
Jeetje wat heftig, heel veel sterkte en succes š©·š©·
@Luzarl @Lentex Zo lief, dank jullie wel!
Ik heb net maar gewoon eten gekookt voor mijn gezin en nu maar even dom Netflix kijken ofzo, het moet nog even zinken geloof ik
Mān whatsapp is ineens anders? De tekentjes die blauw waren zijn ineens zwart en dat driehoekje on te versturen is ineens groen. Heb niks aangeraakt qua instellingen
Nieuwe update
Heb die net op mān werktel ook geĆÆnstalleerd om te checken maar daar verandert niks. Hate it š„¹
Ik heb de update zelf ook nog niet, kan zo verschillen
Ik heb voor het eerst matcha latte gemaakt en waarom kom ik er nu pas achter hoe lekker dit is
Ik heb dit ook!! Mijn vriend zei al dat ik het mij inbeeldde dat er iets veranderd was haha
Mijn ouders zijn zo vermoeiend. Ze hebben een eigen bedrijf en mn broertje werkt in het bedrijf, dus als ze familiegelegenheden plannen, dan vergeten ze even dat ik niet zomaar altijd ineens vrij kan nemen omdat zij per se iets overdag willen. Ze zijn die vrijheid zo gewend dat ze er niet over nadenken dat niet iedereen dat zomaar kan. Ik heb gewoon werk, daar heb ik gewoon afspraken en meetings en ik ga geen uren vrijnemen omdat je om 5 uur bij een restaurant wil zijn wat een uur rijden vanaf mn werk is. Dan doe je dat lekker een uurtje later, in plaats van dat ik me altijd moet aanpassen. Ben er zo klaar mee dat ze geen rekening willen houden met mij en mn vriend, maar wel verwachten dat we aanwezig zijn.
Welke matcha gebruik jij?
Altijd op zoek naar goeie
Geen kinderen vanavond aan de deur gehad voor Halloween, het was (is) ook echt hondenweer. Dus ik kan nu lekker alle chocolademiniās zelf opeten.
Huh dit is toch überhaupt helemaal geen ding in Nederland?
Bij mij in de buurt wel. Ook de winkeliers bij mij in de buurt hadden een hele route met activiteiten voor de kinderen georganiseerd.
Hier ook voor het eerst echt veel Halloween huizen gezien! We hadden ook 2x kinderen aan de deur maar geen snoep in huis. Helaas voor hun
Oh joh, echt nog nooit gezien/van gehoord
Hallo, het is bijna middernacht en ik zat alleen in een treinstel, tot er een man instapte die schuin achter me ging zitten en die nu HARING UIT EEN POT AAN HET ETEN IS
alsjeblieftwaaromdoejedit
Sorry dubbelpost maar ik keek net achterom en hij eet het met blote handen, hele hand tot de pols in die pot ik ga zo echt kotsen
Ik heb zoveel gejankt vanavond dat ik gratis lipfillers heb, jammer dat het niet blijvend is.
De puffy eyes mogen wel weg.