Wat je even kwijt wil #67

Ik ben juist nog steeds aan het wennen aan dat het niet meer hoeft. Denk nog steeds als ik de deur uit ga “heb ik m’n mondkapje mee?”.

2 likes

Dat heeft de Hema regelmatig. Banaan is wel oke, maar de limoen is yummmmyyy

3 likes

Donderdag verdediging van mijn scriptie eindelijk, stressennnnn :sob:

31 likes

Heel veel succes!! :muscle:t2:

1 like

Succes!!!

4 likes

Kan ik ook solliciteren? :drooling_face:

6 likes

Ik ga dit 100% voorstellen bij mijn collega’s. Fantastisch idee.

2 likes

Het ging precies zoals ik dacht, reminder voor mezelf, je kunt je energie beter besteden

Ik was gewaarschuwd voor huidkanker, ‘maar daar ben je eigenlijk te jong voor’, me er toch maar op voorbereid en dat is het inderdaad. Gelukkig is het goed behandelbaar dus ik heb goede hoop.

42 likes

Oh shit wat heftig zeg! Heel veel sterkte de komende tijd :heart:

6 likes

Wat een nieuws, heel veel sterkte :heart:!

@Daelyss Lief, bedankt!
Waar ik vooral van schrok was de vraag ben je ooit goed verbrand? Ik zo nou dat is wel al 20 jaar geleden (als in dat is wel verjaard) maar dat maakt dus niks uit?

1 like

Wat enorm heftig. Heel veel sterkte :heart::heart:
Knuffel (en als je behoefte hebt eraan, mag je altijd een pb sturen)

1 like

Jeetje wat heftig, heel veel sterkte en succes 🩷🩷

2 likes

@Luzarl @Lentex Zo lief, dank jullie wel!
Ik heb net maar gewoon eten gekookt voor mijn gezin en nu maar even dom Netflix kijken ofzo, het moet nog even zinken geloof ik

5 likes

M’n whatsapp is ineens anders? De tekentjes die blauw waren zijn ineens zwart en dat driehoekje on te versturen is ineens groen. Heb niks aangeraakt qua instellingen :thinking:

2 likes

Nieuwe update

4 likes

Heb die net op m’n werktel ook geïnstalleerd om te checken maar daar verandert niks. Hate it 🥹

2 likes

Ik heb de update zelf ook nog niet, kan zo verschillen

Ik heb voor het eerst matcha latte gemaakt en waarom kom ik er nu pas achter hoe lekker dit is

3 likes

Ik heb dit ook!! Mijn vriend zei al dat ik het mij inbeeldde dat er iets veranderd was haha

1 like