Was je haar wel vochtig?
Ja! Heb echt alles al geprobeerd maar niets werkt. Vochtig, mousse, haarlak achteraf, met een badjasband, zoân zijden zachte staaf, donuts, you name it, I tried it en niets werkt.
Vet shit
Houd je de plukken die je er om draait wel op spanning? Dus dat je het echt wel straks erom draait? En niet te grote plukken pakken helpt ook. Wellicht weet je dit allemaal al. Maar ik zie vaak dat mensen dit niet doen en dat scheelt wel echt.
Ik vind die (insta) makelaars filmpjes toch zooo vreselijk cringe, vooral omdat 95% van die makelaars er totaal geen talent voor geven.
Hahaha ik moet direct aan die Li.bero makelaar denken
Ik heb gister avond na maanden lang in sportkleding en dikke winter kleding mij eindelijk weer opgedost en lekker gedanst en gesjanst. En hier kan ik weer maanden op teren. Het is dan zo heerlijk om me weer even sexy te voelen haha.
Ja zo heerlijk! En de kou is ook wel lekker. Ik weet alleen niet wat je steeds buiten kan gaan doen. Wandelen ben ik soms ook wel zat maar buiten zitten is mij te koud en in de tuin werken is ook niet echt handig.
Fijn he. Ik hoor ook alweer veel vogeltjes fluiten en ik leef er helemaal van op. Alleen denk ik nu onbewust âyes bijna lente!â Maar dat duurt nog zo langâŠ
Ja wow deze realisatie vond ik ook bizar, voelde ook echt van t ene op t andere moment dat het rond dat tijdstip nog licht is
Ik had gister een âginger coffee shotâ bij de ah gekocht, meer als een paniek aankoop omdat er alleen zelfscans waren en je alleen zo het poortje uit kwamâŠ
Het smaakt letterlijk naar kots, echt precies die smaak! (Heeft ook wel die kleur)
Ik ken een makelaar en hij post fotoâs van zichzelf in zwart-wit. En elke keer schrik ik even en denk ik dat er onder die foto zal staan dat hij overleden is.
Je kan een medewerker bij het zelfscanplein vragen je eruit te laten! Maar ik snap de paniek wel.
Mijn huis ruikt naar zwembad: frituur en bleek. Gisteren iets gefrituurd in olie en net anti schimmelspray in de gang op een lelijke plek gespoten. Nu wil ik naar een tropisch zwemparadijs met golfslagbad.
En dan met gerimpelde vingers frietjes eten
Ik heb een tijdje geleden ook die anti schimmelspray in de badkamer gebruikt. Toen mn vriend en ik samen de badkamer in liepen zeiden we allebei tegelijk âecht zin in friet nuâ. Zo geconditioneerd door die vochtige chloorlucht
Echt iets voor Nederlands docenten om te doen
Haha en dan 4 mensen die dachten âwauw hee inderdaad, zo diep!!!â
Verstaan mensen echt goed wat Ariana grande zingt?
Ewl late reactie maar die stond een keer in het TMI topic en het was zo naar hoe kan je dat niet voelen.