Wat je even kwijt wil #67

Ik zou inderdaad ook contact opnemen met de winkel, vind dat zij hier best van op de hoogte mogen zijn. Klinkt namelijk echt als een onveilige situatie, snap ook heel goed dat je er door ontdaan bent.

Knuffel voor jou iig. :heart:

9 likes

Oh yes. Gefeliciteerd!!!

Wow ik vind her heel heftig hoor! Snap ook dat jij hier mee zit. Jeetje :slightly_frowning_face::slightly_frowning_face:
Knuffel :heart:

1 like

Jeetje super veel getoeter buiten. Vanochtend ook al heel veel politie gezien/gehoord.
Weet niet wat er gaande is: protest/demonstratie??

Ik ben heel erg verkouden momenteel en proef daardoor heel weinig. Eten en drinken is nu zooo saai :weary: wat een ellende

4 likes

Ik sta echt telkens op het punt om thuisbezorgd te bestellen :tired_face: maar hou het nu al best lang vol en eet nu ook gezond

4 likes

Toetertown

11 likes

Ik zag net ook een verdachte jongen lopen met een capuchon op!!!1

21 likes

Mijn opa komt net uit het ziekenhuis nadat zijn enige werkende nier het begon te begeven maar heeft nu door de dialyse weer andere klachten en moet weer worden opgenomen :frowning: vind het zo sneu, mijn arme opaatje

8 likes

Hij scheen ook met een rood lampje, dus ga de politie bellen

10 likes

Omgg hahaha dit was zon verhaal hier toch mrt dat lampje.

4 likes

Daar… en het was een blauw lampje :rofl:

2 likes

Ohja blauw hahah. Maar dat was dus niet op ff met de geweldige zoekfunctie?

1 like

Nee joh veel langer geleden was dat! Dacht dat er ook Blauw lampje in de topictitel stond. Het ging maar door ook.

4 likes

Ik slaap tijdelijk bij mijn (demente) opa omdat mijn oma is opgenomen in het ziekenhuis en ik vind het toch best spannend hoe morgen de eerste ochtend gaat zijn. Is ook lastig in te schatten of hij morgenochtend nog weet dat ik er ben
Ik hoop niet dat hij de woonkamer in loopt en zich kapot schrikt dat ik daar op de bank lig. :smiling_face_with_tear:

En ik hoop ook zo dat alles goed komt met mijn oma :sob:

59 likes

Wat lief van je dat je daar gaat slapen en er zo voor hem bent :heart: Ik hoop ook voor je dat alles goed gaat en goed komt met je oma :crossed_fingers:

4 likes

Deze make-up n00b heeft eindelijk lip stains ontdekt, I love it.

2 likes

Ja of een briefje bij z’n bed of op de badkamer spiegel of zo?

1 like

Heb ik jullie gevraagd wat er gaande is? Ik vroeg het mezelf af :sweat_smile:
Maar was blijkbaar een boerenprotest

3 likes

Mijn dochter vertelde gisteren in vertrouwen dat ze verliefd is op een jongen in haar klas. Ze is 6 :laughing:! Ik mocht het niet tegen papa zeggen haha. Ik vroeg toen wat vind je dan leuk aan hem of waarom ben je verliefd op hem. Zegt ze: ja hij helpt mij altijd en is heel lief voor mij. Vind het zo schattig maar ook een fijn idee dat ze mij in vertrouwen durft te nemen ook al is ze nog zo jong.

85 likes