Wat je even kwijt wil #67

Mijn ouders zijn zo vermoeiend. Ze hebben een eigen bedrijf en mn broertje werkt in het bedrijf, dus als ze familiegelegenheden plannen, dan vergeten ze even dat ik niet zomaar altijd ineens vrij kan nemen omdat zij per se iets overdag willen. Ze zijn die vrijheid zo gewend dat ze er niet over nadenken dat niet iedereen dat zomaar kan. Ik heb gewoon werk, daar heb ik gewoon afspraken en meetings en ik ga geen uren vrijnemen omdat je om 5 uur bij een restaurant wil zijn wat een uur rijden vanaf mn werk is. Dan doe je dat lekker een uurtje later, in plaats van dat ik me altijd moet aanpassen. Ben er zo klaar mee dat ze geen rekening willen houden met mij en mn vriend, maar wel verwachten dat we aanwezig zijn.

12 likes

Welke matcha gebruik jij?
Altijd op zoek naar goeie

4 likes

Geen kinderen vanavond aan de deur gehad voor Halloween, het was (is) ook echt hondenweer. Dus ik kan nu lekker alle chocolademini’s zelf opeten.

2 likes

Huh dit is toch überhaupt helemaal geen ding in Nederland?

3 likes

Bij mij in de buurt wel. Ook de winkeliers bij mij in de buurt hadden een hele route met activiteiten voor de kinderen georganiseerd.

2 likes

Hier ook voor het eerst echt veel Halloween huizen gezien! We hadden ook 2x kinderen aan de deur maar geen snoep in huis. Helaas voor hun :joy:

4 likes

Oh joh, echt nog nooit gezien/van gehoord

2 likes

Hallo, het is bijna middernacht en ik zat alleen in een treinstel, tot er een man instapte die schuin achter me ging zitten en die nu HARING UIT EEN POT AAN HET ETEN IS

alsjeblieftwaaromdoejedit

35 likes

Sorry dubbelpost maar ik keek net achterom en hij eet het met blote handen, hele hand tot de pols in die pot ik ga zo echt kotsen :weary:

30 likes

Ik heb zoveel gejankt vanavond dat ik gratis lipfillers heb, jammer dat het niet blijvend is. :smiling_face_with_tear:
De puffy eyes mogen wel weg.

6 likes

Heb je het niet even aan hem gevraagd? Ik wil het nu ook weten waarom

1 like

Ja maar dat was niet serieus bedoeld maar om dat alsjeblieftwaaromdoejedit verder niet

1 like

Ik zat een tijdje met dat het raar was afgelopen/ verwaterd iets met een vriend/situationship.
En vanochtend kwam ik hem tegen maar het was ff akward. Dus ik dacht ik stap gewoon op hem af. En nu hebben we wat dingen besproken en heb ik hier eindelijk ook rust mee haha.
Alles in mn leven lijkt zo goed te gaan het is bijna eng.

61 likes

Haha ja ik was laatst helemaal verbaasd dat ik iemand op de fiets! Met een mondkapje zag.

2 likes

Ik was dus laatst in Antwerpen en we zaten wafels te eten toen er een man naar ons toe kwam die geld wilde en in ruil daarvoor kon je een zelfgetekende kaart van hem kopen. Dus ik dacht ahh leuk!! Ik geef hem die twee euro en ik krijg een stapel kaarten in mijn hand gedrukt om een uit te kiezen. Allemaal naakte vrouwen met piemels, lange tongen, teksten zoals ā€˜tyf’ en ā€˜cannabis’ opgeschreven. En ik dacht shit nu moet ik er een uitkiezen ook. Ik kan niet meer zeggen laat maar. Dus mijn man vroeg ook aan hem van ehh zit er een bepaalde boodschap achter je tekeningen? Legde hij uit dat hij schizofrenie had en tekende wat in hem opkwam enzo. Ik probeerde echt de minst enge te zoeken, dus uiteindelijk werd deze het:

Moet je nagaan hoe eng de rest was :joy:

96 likes

Jij wint volgende week de jackpot, ik zou maar snel een lot kopen

3 likes

Ik ben echt in shock door hoe erg short format content wordt gepusht op sociale media! Ik (0 interactie op youtube, 0 volgers) heb een short (slechte kwaliteit, zonder omschrijving of hashtags) op youtube geüploadet omdat het niet lukte om een filmpje van 8 seconden via facebook te sturen, en nu is hij in 1 uur 260 keer bekeken? Je kunt letterlijk alles uploaden en dat wordt dan op de feed van honderden mensen geplempt? Wtf??? Ik wist wel dat het erg was, maar zo erg???

3 likes

of ze wordt aangereden door een bus

4 likes

Even afkloppen op hout

2 likes

Volgensmij komt dat omdat er nog niet veel mensen short content maken op youtube. Dus hetgeen wat er op staat wordt dan al snel vaak bekeken.

1 like