Heb je het niet even aan hem gevraagd? Ik wil het nu ook weten waarom
Ja maar dat was niet serieus bedoeld maar om dat alsjeblieftwaaromdoejedit verder niet
Ik zat een tijdje met dat het raar was afgelopen/ verwaterd iets met een vriend/situationship.
En vanochtend kwam ik hem tegen maar het was ff akward. Dus ik dacht ik stap gewoon op hem af. En nu hebben we wat dingen besproken en heb ik hier eindelijk ook rust mee haha.
Alles in mn leven lijkt zo goed te gaan het is bijna eng.
Haha ja ik was laatst helemaal verbaasd dat ik iemand op de fiets! Met een mondkapje zag.
Ik was dus laatst in Antwerpen en we zaten wafels te eten toen er een man naar ons toe kwam die geld wilde en in ruil daarvoor kon je een zelfgetekende kaart van hem kopen. Dus ik dacht ahh leuk!! Ik geef hem die twee euro en ik krijg een stapel kaarten in mijn hand gedrukt om een uit te kiezen. Allemaal naakte vrouwen met piemels, lange tongen, teksten zoals ‘tyf’ en ‘cannabis’ opgeschreven. En ik dacht shit nu moet ik er een uitkiezen ook. Ik kan niet meer zeggen laat maar. Dus mijn man vroeg ook aan hem van ehh zit er een bepaalde boodschap achter je tekeningen? Legde hij uit dat hij schizofrenie had en tekende wat in hem opkwam enzo. Ik probeerde echt de minst enge te zoeken, dus uiteindelijk werd deze het:
Moet je nagaan hoe eng de rest was
Jij wint volgende week de jackpot, ik zou maar snel een lot kopen
Ik ben echt in shock door hoe erg short format content wordt gepusht op sociale media! Ik (0 interactie op youtube, 0 volgers) heb een short (slechte kwaliteit, zonder omschrijving of hashtags) op youtube geüploadet omdat het niet lukte om een filmpje van 8 seconden via facebook te sturen, en nu is hij in 1 uur 260 keer bekeken? Je kunt letterlijk alles uploaden en dat wordt dan op de feed van honderden mensen geplempt? Wtf??? Ik wist wel dat het erg was, maar zo erg???
of ze wordt aangereden door een bus
Even afkloppen op hout
Volgensmij komt dat omdat er nog niet veel mensen short content maken op youtube. Dus hetgeen wat er op staat wordt dan al snel vaak bekeken.
Ik vind het een eng hoor, letterlijk 0 controle??? Ik bedoel, ik heb natuurlijk niks schadelijks online gezet, maar dat had het wel kunnen zijn.
(Jaja ik ben een boomer)
Ergens ook wel een beetje creepy, mag hopen dat hij kinderen niet zulke kaarten uitdeelt.
Alleen als die kindjes twee euro hebben.
Hahahaha hahaha
Whaha ja en dan krijgen ze een kaartje met “go kill your mommy” .
Aaah wat veel hartjes en knuffels, superlief!
Wij wachten op de visboer. Hebben er de hele week zal zin in maar het duurt echt zooo lang voor 'ie er is. Normaal altijd rond half 1…
Komt die in jouw straat langs dan, zoals vroeger de srv-wagen?
Jaaa! Zo idyllisch. En het is ook nog eens dezelfde visboer als die vroeger bij mijn ouders in de straat kwam. Waar ik altijd met mijn papa naar toe ging (mijn vader is recent overleden). Uiteindelijk kwam 'ie en dochter was door het dolle heen. En ik zag mezelf van vroeger weer naar die visboer rennen
ik heb ook al een paar keer iets van hem gekocht, vind zijn tekeningen hilarisch. ook echt een hele lieve man!