Wat je even kwijt wil #67

Oui!!!

@mikselke hahaha wauw, ik ben echt goed in vergeven en vergeten :angel:t2: maar als een bruidsmeisje mijn bruiloft zou overslaan voor het concert van Taylor Swift zou ze voor mij echt niet meer bestaan

3 likes

Ik zou haar vergeven en vergeten dat ze bestaat. Bye bitch

8 likes

Ik vond ze teleurstellend voor de prijs. Je kunt ook een normale KinderBueno kopen, de stukjes breken en verpakken in een paasei-papiertje, voor de ervaring. Smaakt verder precies hetzelfde.

4 likes

Ik ben lid van een Facebook groep waarin gratis dingen worden weggegeven in mijn stad. Tot nu toe had ik alleen zelf dingen weggedaan en was er niks interessants maar net zag ik dat iemand 4 paar jeans weggaf.

Nou ben ik afgelopen tijd een paar kilo aangekomen en mijn broeken zitten nu allemaal net iets te strak en die broeken waren precies mijn (nieuwe) maat. Ik mocht ze net ophalen en het waren 2 paar Abercrombie jeans, 1 Levi’s ribcage en 1 van fashion nova maar ze zitten alle vier gewoon echt perfect??

Echt omg wat een vondst, ik ben er helemaal blij mee :heart_eyes:

154 likes

Oma afgezet op Schiphol. Nu weer in bed en ik kan niet meer slapen :smiling_face_with_tear:

4 likes

Holy shit ik heb voor het eerst in tijden een hele nacht door geslapen. Ik voel me een heel ander mens.

17 likes

Sorry forum, heb jullie kracht weer heel even nodig voor mijn laatste tentamen straks :heart_eyes::pray:t2:

42 likes

Ik had in oktober een geannuleerde vlucht bij KLM, waardoor een dag later pas naar huis kon. En nu pas is mijn claim goedgekeurd en krijg ik alle extra gemaakte kosten + wettelijk bedrag voor EU-vlucht terug. Wel chill, want zo erg was het ook allemaal niet.

Goed eigenlijk is drie maanden wachten ook niet zo lang als ik alle horrorverhalen online lees. Blij dat ik niet zo’n claimbureau in de arm heb genomen die ook nog een percentage van mijn geld wil met hetzelfde resultaat.

5 likes

Verschilt wel per airline. klm handelt de dingen vaak netjes af. Maar ik heb een claim van easyjet lopen die 4,5 jaar heeft geduurd via zo’n bureau. Zonder dat bureau had ik niks gehad. En heb ook al 3 jaar een claim lopen met lifthansa die ze nu eindelijk hebben afgehandeld. KLM en transavia handelen het eigenlijk altijd vrij vlot en netjes af🤞🏼

8 likes

Oh wow dat is wel echt bizar! In zo’n geval zou ik het ook overlaten aan een bureau hoor. Bij KLM was het nog best makkelijk online een formuliertje invullen, bonnetjes uploaden, en klaar.

Ja klopt KLM en Transavia kan je echt zonder gezeik zelf doen gelukkig. Scheelt toch weer geld en veel gedoe😬

2 likes

Ja en de claim was ook wel klip en klaar: technisch issue met het vliegtuig waardoor we niet mee mochten terwijl we al zouden gaan boarden. Geen moeilijke dingen die ook wel eens overmacht zouden kunnen zijn zoals het weer.

1 like

Ik heb het ooit met Ryanair gehad (geannuleerde vlucht door hevige storm, volgende optie pas 3 dagen later, dus bets behoorlijke hotel- en etenskosten), en die hebben redelijk snel uitbetaald, binnen een paar maanden iig. Wel na een hele hoop contact opnemen van mijn kant en heel erg frustrerende chatgesprekken met heel onbehulpzame klantenservicemedewerkers, wat een incompetente en onbeschofte lui hebben ze daar zitten zeg.

4 likes

Ligt wel aan de situatie hoor. Vriend van mij heeft een claim lopen bij KLM via zo’n bedrijf omdat hij bij KLM zelf telkens bot vangt.
Mijn eigen ervaring daarentegen was wel gewoon positief met ze.

2 likes

Over vliegen gesproken, krijg door dit onderwerp echt zin om vakantieplannen te maken. Alleen nog even fingers crossed dat mijn verlof goedgekeurd wordt! :pray:t4:

Tentamen ging voor mijn gevoel best goed, nu voorlopig weer even van die ellende verlost dus ik ga lekker genieten van mijn lange weekend (t/m maandag) :smiley:

11 likes

Ik doe dit ook om mensen beter te kunnen verstaan (en ben niet eens per se hardhorend) en vind het ook gewoon mega intens om mensen een heel gesprek in de ogen aan te kijken.

Ik ben gister bij de kapper geweest, maar ze heeft het zo verpest :sob: Nu ga ik morgen nog een keer, maar naar een andere kapper. Echt zonde van het geld, maar het ziet er niet uit :sob::sob::sob:

1 like

Kun je niet terug naar de eerste? Al was het maar om te laten zien?

3 likes

Ga je bij dezelfde kapsalon naar een andere medewerker?

Als je naar een andere salon gaat zou ik dat zonde vinden van het geld.

Altijd even langsgaan. Ik snap dat je misschien het vertrouwen kwijt bent, maar misschien erkennen ze de fout en krijg je toch geld terug oid. Is niet leuk om te doen, maar beter dan twee keer geld uitgeven.

2 likes