Wat je even kwijt wil #67

Deze komt regelrecht uit mijn nachtmerries

7 likes

Is dat niet hetzelfde als shokobons eigenlijk?

1 like

@quarterlife omgggg eindelijk op jouw aanraden een amandelcroissant gehaald bij mamie gourmande allemachtig wat lekker :star_struck::star_struck::star_struck:

6 likes

Ik ben gisteren weer bij mijn oom op bezoek geweest en hij is nu zoooo dun en kan ook bijna niks meer eten en door de chemo gaat dat nog slechter en is hij alleen maar moe. Ik voel me nu al de hele dag zo opgefokt omdat ik ook niet weet wat ik met de situatie aanmoet.

9 likes

Nee het zijn gewoon kinder buenos in eitjes vorm en 10x zo duur… Je kan beter gewoon kinder bueno eten.

1 like

Ik probeer voor het eerst een drankje met popping boba en holy wat een walgelijke sensatie is dat. Alsof je steeds puistjes aan het uitknijpen bent in je mond.

Ik dacht dat het normale boba was :smiling_face_with_tear:

1 like

Maar mensen vinden puistjes uitknijpen juist ook heerlijk :joy:

2 likes

Ik ben daar ook niet vies van, maar niet in mijn mond. Dat buitenste velletje blijft ook steeds aan je tanden kleven :cry: Ik wil gewoon lekker kauwen op taaie boba.

2 likes

Dat is toch hetzelfde met gewone paaseitjes haha, kun je beter een reep chocola kopen.

2 likes

Tenzij je een bijzondere vulling hebt, mja idd.

Een collega had 50 mini kikkers (plastic) gekocht en vandaag hebben we er een aantal verstopt op kantoor.
Een andere collega kwam onze kamer binnen en zag een aantal van die kikkers bij een andere collega op het bureau liggen. Zegt ze: oh wat grappig, ik heb ooit een video gezien waar mensen ze gingen verstoppen.
Ik met stalen gezicht: oh wat leuk zeg :grimacing:.

24 likes

Tot het einde van dit verhaal dacht ik echte of van snoep. Maar nu denk ik gewoon plastic. Geef aub het verlossende antwoord.

2 likes

Sorry, plastic.

1 like

Ooooh ik dacht ook snoep

Of ja die met marsepein zijn gevuld

3 likes

Ik heb een nieuwe bel ā€œgeĆÆnstalleerdā€ helemaal alleen en ben best een beetje trots

(opgehangen met tape en de stekker in hrt stopcontact gedaan, dus die trots slaat eigenlijk nergens opšŸ˜…)

Heb de bel zaterdag gekost, dus dat hij binnen een week hangt is misschien de grootste prestatie

27 likes

Hahaha leuk, ik heb mini duckies gekocht met hetzelfde doel

2 likes

Ik dacht snoepkikkers, zou ik echt blij mee zijn als mijn collega’s dat zouden doen haha.

Ik heb net eindelijk tickets geboekt om naar een vriendin te gaan die ik tegen die tijd al bijna 1,5 jaar niet heb gezien, zo’n zin in :sob:
Oh ze appt al met een planning voor een nacht doorhalen en de dag erna naar de spa/massage :heart: deze meid.

10 likes

Ohh zo leuk! Heb je nog andere dingen gekocht om te proeven?

2 likes

Nee maar stond me wel even te verlekkeren bij de eclairs :yum: next time!

3 likes

Voor de nostalgische mensen onder ons:
Morgen komt ā€˜het jaar 2000’ op tv! Misschien vinden jullie het ook leuk om te lachen over onze bizarre tijden :joy:

9 likes