Ik heb juist het gevoel dat januari voorbij is gevlogen. Iedereen heeft het nu al over carnaval en de vakantie. En het was eergisteren om 17.00 nog licht buiten
Gefeliciteerd
Wat lief van ze. Nog gefeliciteerd
Gefeliciteerd!
Ik voel me echt zo ziek als een hond… die griep die iedereen nekt gaat gewoon maar niet weg. Iemand nog de ultieme remedie?
Volgens mij is het enige dat je kunt doen uitzieken. Genoeg rusten, genoeg drinken en elke dag even kort naar buiten proberen te gaan.
Morgen mijn tweede en voorlopig laatste tentamen van dit blok, een vak dat ik al een paar keer heb gedaan en het lukt steeds maar niet. Heb nu ook echt wel weer veel gestudeerd maar ben zo klaar ermee en kapot hoe kunnen mensen weken lang uuuren per dag studeren (echt 8-10 uur ofzo)
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb een huis gevonden waar zowel mijn vriend als ik heel enthousiast van worden. Zaterdag gaan we bezichtigen. 🫨 Alles lijkt te kloppen (behalve dat het gebouw niet zou misstaan in Togliattigrad, echt een ongezellige buitenkant haha).
Ja dat is het wel he? Geen wonderdrankje? Haha. Wel irritant ook. Mijn vrouw en mijn kinderen zijn allemaal ziek geweest maar ik krijg het als laatst én het ergst. Nu klinkt het alsof ik het enorm aandik maar zij waren er na 1 dag uitzieken er wel weer bij.
Duimen! Is het een koopwoning?
Dat is ook gewoon rot toch. Lekker paracetamol slikken zodat je je iets minder beroerd voelt. Hopelijk kun je ook een beetje op bed of de bank hangen.
Ik zie een filmpje waarbij iemand op landelijke radio tegen een vriendin zegt ‘ok ja ik ga je trouwerij soort van skippen want ik heb kaartjes voor Taylor Swift’ (ok ja ik probeer er zoveel mogelijk bij te zijn maar het is ver rijden dus ja ik doe m’n best maar Taylor is belangrijk voor me). Die vriendin die gaat trouwen is superpissed. Maar serieus hoe krijg je het uit je bek?! Dan ben je toch echt te kut voor woorden of niet. En dan is die ene chick nog ietwat verbaasd door die boze reactie. Mensen zijn echt kut en dan ook nog voor iets als Taylor Swift :’).
Ohja de Taylor fetesjist is een van de bruidsmeisjes, dus niet gewoon een gast…
Misschien was ie wel verlegen
Of hardhorend? Kan hij liplezen?
De kinderbueno paaseitjes zijn er weer
Oké die laatste zin is wel relevant want als het van iemand heel dichtbij is vind ik het wel raar om niet naar een bruiloft te gaan. Maar eigenlijk denk ik verder: als je een artiest heeeeeeeeeelemaal te gek vindt en je kan de kans krijgen het bij te wonen snap ik wel dat je dat liever doet dan iemand anders z’n bruiloft. Een bruiloft is over het algemeen vooral voor degene die gaat trouwen heel bijzonder toch
Ik was van het weekend op een bruiloft en ik vond het super leuk dat ik er bij mocht zijn en heb een leuke avond gehad, maar ik kan mij heel goed voorstellen dat ik liever iets anders had gedaan
Dat mensen zo taylor Swift fan zijn vind ik ook moeilijk te begrijpen trouwens maar ieder z’n ding
Zijn die beter dan gewone kinder buenos?
Nieuwe favoriete avondsnack: banaan gedipt in chocopasta en pindakaas
Goed idee maar dan zonder de banaan en de pindakaas graag