Wat je even kwijt wil #67

Ik heb hier al eens eerder gepost dat ik de Toscaanse bagel van Bagels & Beans mis. Heb vandaag cream cheese bij Bagels gekocht en verse olijven tapenade op de markt en hem zelf weer gebouwd. 10/10 would recommend. :heart_eyes:

Prijs valt ook best mee 4,05 voor de cream cheese, 4,80 voor de tapenade en 2,25 voor 4 bagels en potje zongedroogde tomaatjes.
Met de cream cheese en tapenade kan je makkelijk meerdere bagels maken en blijft wel even houdbaar.

20 likes

Ja ik heb dus zelf ook weer rijles gehad in Amsterdam en dan reden we vaak naar rustige buurten. En met de rijinstructeur ernaast ging het ook wel omdat ik dan dacht van ja hij kan altijd ingrijpen. Maar ik woon zelf helaas wel in een druk gedeelte dus kan dan voor m’n gevoel er ook niet een beetje rustig inkomen ofzo. Zodra ik instap en wegrij zit ik gewoon meteen in ‘moeilijke’ gedeelten. En voor mij is de snelweg ook gewoon een groot probleem en dan is meteen op de ring A10 ook m’n nachtmerrie. Heb ook weleens alles gereden toen we een weekje in Friesland waren en toen dacht ik ja als ik hier zou wonen dan zou ik het wel durven en waarschijnlijk omdat ik dan routine op zou bouwen zou ik het ook op een gegeven moment wel op drukkere wegen kunnen.

5 likes

Ik vind zo grappig, ik zit in de bus en een moeder praat tegen haar kinderen van 4 ofzo en zegt dat iets ‘kneitergezellig’ is en over een bepaald restaurant oid dat het daar â€˜Ă©cht een hystĂ©rische tent’ is.

11 likes

Wij zijn nog steeeeeds ziek. Al een week lang en gaan van de ene in de andere gekke ziekte.

1 like

Mijn muren waren van dat ouderwetse granol en heb dat zelf glad gestreken/‘gestuct.’ Echt schijtwerk en wil eigenlijk zeggen is het niet waard - maar het heeft me nu 200 euro gekost ipv 3000 :+1:

19 likes

Is het echt mooi geworden? En hoe heb je dat opgelost met deurkozijnen bijvoorbeeld? Hier namelijk ook zo’n huis

3 likes

Damn wat kut!

2 likes

Ja het is echt wel glad! Na de eerste laag dacht ik eigenlijk dat het niet ging lukken maar na 2-3 lagen en goed schuren (en véél vloeken) is het wel netjes geworden. Ik heb tegen de deurkozijnen gewoon met een spatel gestuct, ging eigenlijk prima. Hoeken zijn wel wat vervelender, met een stucprofiel gedaan maar is uiteindelijk ook gelukt. Gewoon veel geduld nodig :slight_smile:

4 likes

Mijn broertje en ik hadden onze oma met kerst een cadeaubon gegeven om met ons te gaan lunchen. Vandaag hebben we haar opgehaald om de bon te verzilveren en het was zo’n heerlijke middag! Oma heeft wel 5x gezegd dat dit het leukste kerstcadeautje ooit was.

120 likes

Ik moest hier heel hard om lachen sorry. Maar kan me ook zo goed indenken hoe kut dat op dat moment is :rofl:

OMG wat een hel. Hebben jullie nog gezocht :skull:

2 likes

Allemaal niet vergeten je niet gebruikte Hema punten aan War Child te doneren! Kan t/m morgen, daarna vervallen ze.

16 likes

Ik ben in een tiktok vortex beland met reactiefilmpjes van Britten op de ‘war drafting’ speech oid van die debiel van een Sunak. Keihard lachen đŸ„č

3 likes

Dit is wat ik te zien kreeg maar ook niet in wat voor bedrag het omgezet wordt per punt oid

Edit: ja weinig punten maar was wel wat ik heb dat geef ik u :joy:

7 likes

Ah joh, het kan altijd erger :joy:

4 likes

Of het belastingtechnisch interessant is, geen idee. Maar ze geven wel aan hoeveel de punten waard zijn.

7 likes

Goede punten, want dat is verder niet duidelijk. Het houdt mij niet tegen omdat War Child er iig niet op achteruit gaat, er is sowieso iets van een donatie en naamsbekendheid.

@Bailey Ah toch gevonden! Dat is wel serieus weinig geld voor veel punten :sweat_smile:

9 likes

Natuurlijk is elke bijdrage gewenst maar jeetje dit zijn wel heel lullige bedragen voor zo’n grote winkelketen

11 likes

Vooral omdat je voor 50 punten €1 korting krijgt (met meer punten is de verhouding nog beter) en nu zijn 100 punten dus maar €1 waard.

9 likes

Ach ik heb ze gedoneerd. Had 52 punten en als ik dan moet kiezen tussen 1 euro korting, kopje koffie of 5 gratis foto’s hoop ik dat ik zo een kleine bijdrage heb kunnen leveren.

5 likes