Wat je even kwijt wil #67

Die is zo lekker daar! Nu heb ik er zin in haha

3 likes

Mijn vader heeft 1,5 uur verteld over een online spel die hij zo enorm leuk vind. Ik weet alles, zijn ā€˜clan’ en dat daar een mevrouw zit uit 1961 dus er meer oudere mensen spelen. Daarnaast dat er ook nog een vader en zoon in zit die samen het spel spelen.
Heel zijn dorpje heeft hij uitgelegd, huisjes, zijn voorraad dat je kunt plunderen, ruilen, investeren en de beste man bleef door maar door vertellen.

Ik vond het helemaal leuk en kon eigenlijk alleen maar genieten dat hij dit spel echt elke avond speelt.

55 likes

Klinkt als gisteren maar is gewoon 24 jaar geleden. Kan er niet aan wennen 🄹

9 likes

Kan dit alsjeblieft naar het ā€˜Ik voel me oud topic’ :joy:

4 likes

Dit is echt zo schattig

4 likes

Knettergek word ik ervan. Elke doordeweekse dag tussen 5:30-7:30 word ik wakker van de buren, kinder gestampt en het klinkt alsof er een rolluik word opgehesen?!?. ik heb al eens een brief in de bus gedaan en toen was het tijdelijk stiller. Ik heb
ook al twee aangebeld maar elke keer is er niemand thuis ?

Ik ga vanavond nogmaals aanbellen .

Ik lig gewoon super kwaad in bed

3 likes

Volgens mij heb ik echt een ziek verpest brein :joy:

Ik droomde dat ik op een ā€˜onthoofd-feestje’ was, zo werd het echt genoemd. Een feestje waarbij heel veel mensen andere mensen gingen onthoofden, en er was heel veel bloed en ook andere lichaamsdelen.

Is toch niet normaal?

7 likes

Ik hoop dat ik het dan nog aardig kan brengen, Ik moet mijn best doen om nu niet woest erheen te gaan en te vragen of ze wel helemaal goed is zo vroeg elke dag.

Maar ik ga vanavond het nog een keer proberen rond etenstijd en als ze dan niet open doet dan ga ik maar om 5:30 aanbellen de volgende herrie ochtend.

vervelend zeg

1 like

Oh vreselijk! Wij hadden dit ook, we werden zelfs een keer in het weekend rond 7u gewekt omdat een van die kinderen blokfluit aan het spelen was :sob:. Ze probeerden er wel rekening mee te houden maar dat huis was gewoon gehorig en met 3 jonge kinderen is het moeilijk om ā€˜s ochtends stil te blijven. Uiteindelijk was dit een van de redenen dat we verhuisd zijn.

Hopelijk krijg je ze snel te spreken!

2 likes

Pff mijn nachtmerrie om te moeten verhuizen hierdoor. De andere buren hoor ik nooit en de vorige buren hoorde ik ook nooit.

Verhuizen is helaas niet echt een optie (financieel).

1 like

Luisterexamen/test engels, Ik ben zo niet ready

1 like

Nee dat snap ik, dat zou ook geen reden voor verhuizing moeten zijn. Wij wilden sowieso binnen een aantal jaar verhuizen maar dit heeft het wat versneld :see_no_evil:.

Als je de andere buren niet hoort dan zou je zeggen dat het niet aan het huis zelf ligt toch, dus hopelijk willen ze een beetje rekening met je houden…

1 like

Komt vast goed

24 likes

Soms is het echt shockerend wat zomaar kan ontspruiten uit je eigen brein. Benieuwd welke theorie erachter zit.

2 likes

@Nysmn gewoon te veel horror gelezen :laughing:

Lastig is dat he. Wij horen onze nieuwe buurman best goed, de vorige ook niet. Maar we zijn er achter dat de nieuwe eigenlijk heel normaal leeft en de oude buurman eigenlijk de uitzondering is. Die woonde alleen in een eengezinswoning, ging om 5 uur naar werk en keek na werk alleen maar tv. De nieuwe buurman heeft een jong kind en tja die heeft gewoon wƩl en actiever leven. We storen ons aan het geluid maar gaan niet vragen of hij zachter wil doen, omdat het gewone leefgeluiden zijn. Maar leuk is anders

6 likes

Snap dat het lastig om muisstil te zijn met 3 kleine kinderen, maar BLOKFLUIT SPELEN??? Er zijn 1000 andere dingen die kinderen kunnen doen behalve blokfluit spelen. Sowieso moeten die dingen verboden worden, maar helemaal om 7u ā€˜ā€˜s morgens

21 likes

hahaha dit is zo naar, echt zo’n schel vals kutgeluid en ze kunnen het ook nooit goed. ik had ooit een buurmeisje 2 huizen verderop en dat hoorde je nog. zo naar

5 likes

Ja het was ook echt vreselijk. Gelukkig pas tegen het einde van onze tijd daar, maar hoe verzin je het :sob:.

1 like

Nou een kind dat op een piano zit te rammen is ook niet geweldig. Dan heb ik liever dat kinderen beginnen met een basgitaar

1 like