Ik moest nog burrata opmaken dus net ontbeten met getoast brood met burrata & crispy chili oil. Best lekker. Ontdek steeds meer crispy chili oil combi’s ipv alleen met ei
Herkenbaar dit haha. Ik heb ook weleens zulke fucked up dromen gehad dat ik ze gewoon niet aan mensen kon vertellen eigenlijk.
En ook terugkerende dromen over dat ik iemand per ongeluk vermoord en dat ik dan van het lijk af probeer te komen haha.
Ja mijn dromen zijn net short stories uit een horrorboek oid. Ik droom heeeeel veel over moord/ontvoering/verkrachting whatever. Denk dat het deels ook wel komt door mijn werk, en inderdaad misschien aspecten vanuit boeken of films ofzo echt gekke dingen.
Ik droomde vannacht dat iedereen op mn werk me heel erg slecht vond en dat ze me dwongen om ontslag te nemen. Werd helemaal verdrietig wakker
Ohh nu ben ik wel nieuwsgierig wat voor werk je hebt, als ik dat mag vragen natuurlijk haha. En ja dat denk ik ook weleens. Dat ik teveel csi en Dexter heb gekeken in het verleden haha
Waaaaa dit is creepy. Als je weet wat er gebeurd is hoor ik het graag
(Forensische) ggz! Waaronder tbs.
Wel in pre 1970 Frankrijk
Omfg ik ben echt een succesvolle huisvrouw. Net met baksoda en azijn een gootsteen ontstopt. Voel me ook een scheikundige
Ik slaapwandel soms en ontdek dan dit soort dingen. Dan kan ik me er ook niks meer van herinneren, maar zie ik de volgende ochtend bijvoorbeeld opeens een paar glazen op tafel staan of schoenen in de woonkamer.
[/quote]
met baksoda en azijn een gootsteen verstopt.
[/quote]
Eerder een tovenaar xD
Ohhh! Wel super interessant! Snap wel dat het idd je dromen zou kunnen beïnvloeden
Haha verstopt of ontstopt?
Euh eerst verstopt daarna ontstopt?
Ik heb dus afgelopen weekend een escape room gespeeld en ben er nog steeds mee bezig in mijn hoofd lol hij was zoo leip. Wil hem gewoon nog een keer doen. En nog een keer
ahww vervelend,
herkenbaar ik heb dit vaak als ik koffie op werk heb gehad dat er soms wat koffierestjes bij mij mondhoeken blijven zitten wat ik zelf niet altijd door heb.
Hoop altijd dat een collega dat dan even zegt zodat ik het schoon kan maken. vaak gebeurt dit pas als ik er als een tijdje mee heb rondgelopen helaas
Ik moet morgen noodgedwongen met een flixbus naar Berlijn reizen en moet en zal per se mijn viool als handbagage meenemen ookal is dat tegen hun beleid in (mijn viool is te groot en mag alleen mee in het bagageruim, maar dat vind ik doodeng met zo’n duur en kostbaar instrument). Ik ben nu al pleuris zenuwachtig voor het gezeik wat misschien komt. Ik maak even gebruik van de kracht van het forum……
Kan je niet twee stoelen boeken naast elkaar?
Nee is helemaal volgeboekt door alle treinstakingen in duitsland
Maar waarom ben je dan een aso-burger? Ik snap niks van je verhaal
Joepie ik heb vandaag voor het eerst weer alleen in de auto gezeten en ergens heen gereden. ± 4 maanden geleden ben ik na jaren rij-angst weer begonnen met rijden en dit was nog een drempel, maar die is dus inmiddels ook gepasseerd