Wat je even kwijt wil #67

Kein neusje :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

ook wel erg smalle doorgangen, hoe ademt hij eigenlijk

1 like

Via het achterhoofd van die ene professor toch?

17 likes

Ook al eet ik al mijn hele leven elke dag brood, een boterham met een kopje thee erbij blijft echt het lekkerste ever :thinking:

2 likes

Hallo mag dat in een spoiler :angry:

Ik blijf het dus zo fascinerend vinden dat bij het indelen van een supermarkt er dus iemand is die denkt ‘glutenvrije pizza’s, waar zullen we die leggen? Oh, tussen het hondenvoer is wel een goed idee!’

En de eerste die een grap maakt over de smaak van glutenvrije pizzas en geschikt als hondenvoer is af

59 likes

Hahaha wow, ook echt er tussenin :sob:

4 likes

Hahaha gluten vrije dingen staan altijd op zulke gekke plekken. Hier staan de gluten vrije kipnuggets tussen het diepvries gebak.

2 likes

Ergens waar ik heb gewoond had je een snackbar die de neus heet(te)? En iemand vertelde mij dat dit was vanwege de eigenaar. Maar ik vond de neus van de eigenaar best tegenvallen. :sob:

En dit :sob::sob::sob::sob::sob: schijt typisch millennial te zijn (niet due neus, die was meer boomer).,

2 likes

neejoh millennials gebruiken toch meer :joy:

1 like

Nou gebruikte ik laatst de blijkbaar satanische glimlach emoji (sorry ik zal het nooit meer doen), maar toen mijn vriendin haar man had verloren gebruikte ze deze? :joy:
Ik had het hart niet om te zeggen dat het de verkeerde was want ze deed het op verschillende momenten

5 likes

Dat doen echt alleen mensen van boomerleeftijd toch

Aka mijn vader

2 likes

ik haat ook als mensen deze :smiling_face_with_tear: gebruiken als een soort “met een lach en een traan” ontroering/melancholie in plaats van de “this is fine (ik ben mentaal te murw geslagen om nog iets te voelen)” die hij is

22 likes

Ja ze was ook wel ouder ik denk eind 50

1 like

Ho ho zo erg is die nou ook niet hahaha

1 like

:grin:

2 likes

Ulgh ik moet zo in m’n eentje midden in de avondspits met een bestelwagen door de binnenstad van Amsterdam langs drie adressen. Normaal vind ik dat geen punt en zelf wel leuk, maar ik ben zo gestresst en moe en ongesteld dat ik mij nu al onzeker voel en er eeeecht geen zin in heb. Kreeg ook “gratis” een grotere wagen mee omdat de bus die ik gehuurd had er niet was - op zich leuk maar ik wil nu helemaal niet in zo’n grote autooooooo

Blij als ik weer thuis ben (als het goed is wel met een heel mooie eettafel, stoel en salontafel via marktplaats)

13 likes

haha bij mijn AH liggen ze daar ook altijd.
Wist niet dat ik zonder gluten een hond werd :woman_shrugging:

2 likes

Ik gebruik onironisch deze :smiley: deze :grinning: en deze :smile: omdat ik ze gewoon leuk vind, weet niet of mij dat nog erger dan een boomer maakt maar ik vind ze gewoon zo schattig

12 likes

Wow ik dacht ohnee he ik zie met mn armoedige android 3 dezelfde. Maar er zit verschil in.

6 likes