Wat je even kwijt wil #67

Ik vind het een eng hoor, letterlijk 0 controle??? Ik bedoel, ik heb natuurlijk niks schadelijks online gezet, maar dat had het wel kunnen zijn. :woozy_face:

(Jaja ik ben een boomer)

2 likes

Ergens ook wel een beetje creepy, mag hopen dat hij kinderen niet zulke kaarten uitdeelt.

8 likes

Alleen als die kindjes twee euro hebben.

20 likes

Hahahaha hahaha

5 likes

Whaha ja en dan krijgen ze een kaartje met “go kill your mommy” . :skull:

4 likes

Aaah wat veel hartjes en knuffels, superlief!

2 likes

Wij wachten op de visboer. Hebben er de hele week zal zin in maar het duurt echt zooo lang voor 'ie er is. Normaal altijd rond half 1…

2 likes

Komt die in jouw straat langs dan, zoals vroeger de srv-wagen?

1 like

Jaaa! Zo idyllisch. En het is ook nog eens dezelfde visboer als die vroeger bij mijn ouders in de straat kwam. Waar ik altijd met mijn papa naar toe ging (mijn vader is recent overleden). Uiteindelijk kwam 'ie en dochter was door het dolle heen. En ik zag mezelf van vroeger weer naar die visboer rennen :smiling_face_with_three_hearts:

29 likes

ik heb ook al een paar keer iets van hem gekocht, vind zijn tekeningen hilarisch. ook echt een hele lieve man!

4 likes

Ja hij kwam wel lief over inderdaad! Heel open.

2 likes

Ik zit als een kleine rat in bed olijven te eten, heb in tijden niet zo genoten

31 likes

Volgens mij heeft de vrouw voor me een bump-it in haar haar. Lekker nostalgisch.
Krijg echt de neiging om het aan te raken

5 likes

Nooo ik wou net flesje water halen op station krijg ik een melding dat mijn pinpas verlopen is? Wist niet eens dat dat kon joh. Dus heb een nieuwe aangevraagd en dat duurt 3-5 werkdagen en tot die tijd kan ik dus niet pinnen niks betalen :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:
Hoe moet ik boodschappen doen haha stom dit.

Mijn vriend had dit ook laatst, ze sturen die vervangende pas ook echt al ruim een half jaar van tevoren. Niet zo goed voor mensen met uitstelgedrag haha. Kan je mss even vragen of iemand wat geld voor je kan pinnen? En mocht je je pas ingesteld hebben op je telefoon, soms blijft die het wat langer doen.

3 likes

jaa was op mn telefoon helaass
Ja moet even kijken thuis of er wat cash is ergens maar nu ben ik al weg en heb ik dus niks :smiling_face_with_tear:

2 likes

Huh mijn pinpas was ook verlopen maar kon gewoon met mijn telefoon pinnen. Weet eerlijk gezegd niet eens waar mijn nieuwe pinpas is :joy:

2 likes

stom, bij mij niet. Misschien verschilt het per bank? Ik heb abn

Ik heb eindelijk raambekleding in mijn woning en het voelt echt alsof ik mijn vrijheid terug heb. Zo blij dat ik weer privacy heb nu het vroeg donker is, want ik verhuisde steeds eerder naar boven omdat iedereen zo makkelijk naar binnen kon kijken :smiling_face_with_tear:

22 likes

Ja bij ons stopte het ook meteen met ABN. Op zich wel een veilig idee, maar toch haha. Nu even niet leuk.

7 likes