Ik mag morgen gewoon mee op team uitje hoe chill. En mag allemaal extra uren invullen om random dingen te declareren. Na mn vorige baan voel ik me hier echt een prinses!
Ik heb een huisje 🥹 tot april, superblij mee
vandaag eerste werkdag bij m’n nieuwe werk en vanavond een bruiloft haha fml, wat een timing
hoe verzinnen mensen ook een bruiloft op een fucking woensdag zeker goedkoper
Ik dacht altijd dat dinsdag de goedkoopste dag was
Diamond painten is echt kut
Oh ik vind zijn kaarten altijd zo leuk! Echt grote fan
Ik ben gaan slapen met hoofdpijn en wakker geworden met hoofdpijn, laf it.
Ik heb echt behoefte aan zo’ n dom leuk avontuur. Ik wil me echt weer even 21 voelen en uitgaan, en dan zo’n nacht hebben dat je beste vrienden wordt met een dronken wildvreemde
Herkenbaar haha
Ik heb vandaag spontaan vrij genomen en het is het beste idee in lange tijd!
Als ze het zo graag willen vind ik dat ze nu niet moeten afzeggen
Wat een zwakte weer🤣
jeetje, heftig. heel veel sterkte! <3
Ik ben op vakantie en ik vind het nu echt jammer dat ik de storm mis. Love stormen!
Het is volgens mij vooral te hard icm de windrichting. Het kampioenschap is ideaal bij zuidwesten of noordoosten wind. De huidige wind komt te veel uit het zuiden waardoor je zijwind hebt ipv tegen en dat is gevaarlijk op de fiets
Volgens mij draait ie vanavond meer naar het westen dus zou bijna denken dat ze morgenochtend nog een poging kunnen doen? Nog steeds windkracht 7 in die regio
Nou wtf ik heb een parfum besteld en betaald (italiaanse website, officiele site van het merk van die parfum gewoon) en geld is afgeschreven en kregen op die website nog een bevestiging te zien… maar in de mail niks, nu bijna een week later nog steeds geen bevestiging per mail geen verzendmail wat dan ook. Dus ik geappt maar geen reactie. Ik ga naar hun insta pagina en plaats een reactie onder hun foto van ‘please check dm I did not receive my order’ en mijn account wordt gewoon geblokt?
Dit is de officiële site van dat merk parfum moet je nagaan.
Dus ik heb ze net gebeld en die vrouw zei huh weet ook niet hoe dat kan, ik ga erachter aan en bel je terug. Hoop dat dit nog goed komt want was nie cheap.
Als ik je kan helpen (in het Italiaans mailen of bellen), lmk!
Dankjewel! Lief.
Houd ik in gedachten als hier niks uitkomt.
Door jouw bericht werd ik eraan herinnerd dat ik ook nog een afspraak moest maken, dus ik dacht: oja, beter rond 10u 's ochtends de afspraak plannen. Eindstand: mijn tandarts had alleen nog plek om 8u op mijn voorkeursdag. Volgende week ga ik mezelf haten voor deze beslissing
De buurman is zijn voortuin aan het vegen (bladeren opruimen)…