Storm valt toch echt mega mee nu?
Nouja als er doden en gewonden door een storm vallen, vind ik het niet echt meevallen. Plus het verschilt enorm per regio.
Ik heb mijn scriptie gehaald!! Zoān last van mijn schouders af nu
Er zijn toch in NL helemaal geen doden door deze storm??
Nee maar wel vlak over de grens, in Venray.
Check het nieuws
Ah lees het nu ja. Nouja vind dat het allemaal mega overdreven wordt met het weer tegenwoordig. Tuurlijk het waait hard, maar vroeger kraaide er geen haan naar en waaide het ook gewoon soms zo hard.
Ik zie hier tientallen mensen fietsen en het waait hier schijnbaar ook niet bijzonder hard, maarja boom of daktegel op je kop is wel einde verhaal vaak.
Tsja ongeluk zit in een klein hoekje. Ook zonder storm.
In Belgiƫ een vrouw en een 5-jarig kindje.
Ik kreeg de vraag of ik crompoucen voor iemand wilde maken en ik heb uit principe geweigerd. Pleur op met je crompouce.
ben je bakker?
Ik bak soms in opdracht voor mensen, ben geen bakker, kan wel lekker bakken.
Niet over de grens, Venray ligt gewoon in NL.
Dat weet ze wel hoor
Zag net een jongetje van Flink die gewoon niet meer op gang kwam door de wind. Hij stond half tegen een paal met zijn fiets en kon niet meer opstappen. Zo zielig dat bezorgers blijkbaar nog moeten werken met deze heftige windstoten
Voortschrijdend inzicht dat we er nu wel naar kraaien. Liever een keer teveel gewaarschuwd dan te weinig.
Ik heb net uit pure frustratie mijn dure GreenPan koekenpan in de kliko geflikkerd nadat ik weer voor de honderdste keer een gebakken ei los heb moeten bikken. Echt nooit meer.
Een aantal meiden hadden vragen voor me over hun profielwerkstuk, en toen vroegen ze wanneer ik ergens mee was begonnen. Nou dat was dus toen zij nog op de basisschool zaten. Nu voel ik me echt oud.
Huh meen je dat