Ik kreeg de vraag of ik crompoucen voor iemand wilde maken en ik heb uit principe geweigerd. Pleur op met je crompouce.
ben je bakker?
Ik bak soms in opdracht voor mensen, ben geen bakker, kan wel lekker bakken.
Niet over de grens, Venray ligt gewoon in NL.
Zag net een jongetje van Flink die gewoon niet meer op gang kwam door de wind. Hij stond half tegen een paal met zijn fiets en kon niet meer opstappen. Zo zielig dat bezorgers blijkbaar nog moeten werken met deze heftige windstoten
Voortschrijdend inzicht dat we er nu wel naar kraaien. Liever een keer teveel gewaarschuwd dan te weinig.
Ik heb net uit pure frustratie mijn dure GreenPan koekenpan in de kliko geflikkerd nadat ik weer voor de honderdste keer een gebakken ei los heb moeten bikken. Echt nooit meer.
Een aantal meiden hadden vragen voor me over hun profielwerkstuk, en toen vroegen ze wanneer ik ergens mee was begonnen. Nou dat was dus toen zij nog op de basisschool zaten. Nu voel ik me echt oud.
Huh meen je dat
Dat was vorig jaar december toch? Kan mij iets vaags herinneren dat het op een zondag hartstikke glad was. Maar er was code oranje ipv rood (of geel ipv oranje. Weet het niet meer zo goed). En mensen die boos waren dat het te licht werd ingeschat
Ofwel KNMI doet het nooit goed
Op reddit kijken in van die salaris topics is echt mijn vorm van zelfhaat
Ja maar die salarissen in de US (op Reddit) zijn soms echt bizar ook.
Op Nederlandse subs is het ook best bizar, maar 90% lijkt ook in tech te werken.
Ik ging vandaag klootschieten met kantoor (ondanks de weersvoorspelling) en we hebben t zowaar droog gehouden
Zag net een tiktok over een bossant (een Bossche bol croissant). Laat dit alsjeblieft geen trend worden
Welke lijn had jij? Een vriendin zat ook naar die pannen te kijken, en vraag me af of elke lijn slecht is of alleen sommigen.
Padova. Ik las hier op het forum ook positieve reacties van mensen met andere lijnen van greenpan, dus waarschijnlijk gewoon slecht uitgepakt. Heb het nu even opgegeven en een goedkope pan van de Hema gekocht.
Ik heb het ook met twee pannen (andere lijnen) van greenchef hoor, zijn niks meer waard.
Van de zomer ook! Storm Poly zou wel meevallen en al met al was er mega veel schade, ik woon redelijk dichtbij de kust en het was hier echt wel chaos met veel bomen op huizen en meerdere bomen op de snelweg. Het werd pas tijdens de spits code rood, dus heel veel mensen waren al onderweg.
Ik voel me nu gevalideerd in mijn driftbui vandaag. Kutpannen.