Op reddit kijken in van die salaris topics is echt mijn vorm van zelfhaat
Ja maar die salarissen in de US (op Reddit) zijn soms echt bizar ook.
Op Nederlandse subs is het ook best bizar, maar 90% lijkt ook in tech te werken.
Ik ging vandaag klootschieten met kantoor (ondanks de weersvoorspelling) en we hebben t zowaar droog gehouden
Zag net een tiktok over een bossant (een Bossche bol croissant). Laat dit alsjeblieft geen trend worden
Welke lijn had jij? Een vriendin zat ook naar die pannen te kijken, en vraag me af of elke lijn slecht is of alleen sommigen.
Padova. Ik las hier op het forum ook positieve reacties van mensen met andere lijnen van greenpan, dus waarschijnlijk gewoon slecht uitgepakt. Heb het nu even opgegeven en een goedkope pan van de Hema gekocht.
Ik heb het ook met twee pannen (andere lijnen) van greenchef hoor, zijn niks meer waard.
Van de zomer ook! Storm Poly zou wel meevallen en al met al was er mega veel schade, ik woon redelijk dichtbij de kust en het was hier echt wel chaos met veel bomen op huizen en meerdere bomen op de snelweg. Het werd pas tijdens de spits code rood, dus heel veel mensen waren al onderweg.
Ik voel me nu gevalideerd in mijn driftbui vandaag. Kutpannen.
Wat een dag. Last minute mocht ik toch mee naar het team uitje. We gingen naar muzieum. Dat waa zo grappig maar ook wel gek met nieuwe collegas haha. Gelukkig zijn ze allemaal zo lief. Daarna nog pizzatje geklapt en nu nog een speurtocht hoe ik ingodsnaam terug moet komen naar huis met deze storm ellende.
Ik ben super blij met mijn Padova pannenset . Ik heb niet eerder zulke fijne pannen gehad haha (sorry). Hoef niet veel vetstof te gebruiken en pan blijft goed warm waardoor het vuur snel omlaag kan en alles mooi gelijkmatig bakt. Ik kook wel op gas, misschien maakt dat verschil. @Bunnyslippers
Absurd dat het zoveel kan schelen. Ik heb de mijne alleen op inductie gebruikt. Heb je de pannen al lang?
Ja best wel. Juist dingen die bij mij eerder wel eens aangebrand zijn (pannenkoeken, ei, etc) glijden zo die pan uit haha. Ik vind inductie sowieso niet fijn koken (de 5 keer dat ik dat gedaan heb), maar zal zeker ook met gewenning te maken hebben. Ik weet niet of het ergens op slaat maar kan me ergens wel voorstellen dat deze pannen niet zo goed gaan op inductie.
Ik zit voor het eerst in tijden voor werk in een hotel en is ook nog beetje luxe ook. Kijk helemaal uit naar het ontbijt morgenochtend
Ahhh ja het ontbijt is altijd mijn favo onderdeel van een hotelovernachting
Ik heb net m’n buurvrouw horen bevallen en hoor nu het huiltje van een mini baby door de muren en ik ben zooo blij voor ze! (over een paar weken piep ik waarschijnlijk wel anders, ik weet het)
Waarom?
En wat bijzonder om dat zo te horen!
Lijkt me vrij obvious toch
Dan moet ze weer bevallen