Wat je even kwijt wil #67

Ik heb een pasta opzetstuk voor mijn kitchenaid gekregen!! Zo leuk.

21 likes

Kitchenaid is mijn drooom. Veel plezier met het nieuwe stukje!

3 likes

Ik voel me echt belabberd maar tis mijn eigen schuld omdat ik zo laat ben gaan slapen. :weary: Gelukkig heb ik een nat washandje tegen de hoofdpijn.

4 likes

@flalamingo ik vroeg me af hoe het nu met jou is, na de brand van toen?

1 like

Vorige week is 1 van mijn 2 cavia’s overleden en nu gaat mijn andere cavia morgen daten. Echt zin in!

29 likes

Ik heb mijn bestekla schoongemaakt, ben trots op mezelf.

32 likes

Chocola met yuzu smaakt net als zo’n chemisch citroensnoepje. Heel vreemd.

2 likes

Heb echt al 4,5 jaar lenzen en nu krijg ik de linker opeens niet meer uit?? Wat een gezeur. Heb t idee alsof ik ze net weer voor t eerst in heb haha :smiling_face_with_tear:

Edit: een rood oog later maar heb 'm uit :partying_face:

3 likes

Ik heb vandaag de oprit geveegd en nu voel ik me echt volwassen :relieved:

8 likes

Vandaag is het feestje van mijn man, dat is een verassing hij denkt dat we het thuis vieren maar ik heb een zaaltje gehuurd en ga zo daar alles klaar maken, voel me na al dat geregel 10 jaar ouder haha.

73 likes

Lief dat je het vraagt. Het gaat inmiddels goed met me, ik ben grotendeels bekomen van de schrik. Ik kan terug normaal eten, drinken en slapen. Ik schrik wel nog als er ergens een alarm af gaat. En ik heb door de stress acute acne en eczeem gekregen en dat gaat niet zomaar weg, dat is wel vervelend. De dokter zegt dat het komt door de plotse aanmaak van stresshormoon dat nog altijd aanwezig is in mijn lichaam, en dat dat moet ‘slijten’ net zoals verdriet slijt, en dat dat wel een paar maanden kan duren. Maar overall voel ik me terug goed in mijn vel.

15 likes

Mijn moeder kreeg van een familielid waar ze weinig mee spreekt echt iets belachelijks doorgestuurd, iets dat ‘grappig’ moest zijn ofzo.

Samenvatting

Dit is geen tekst die zij bedacht heeft, maar een foto die zij doorstuurt dus geen privacyschending ofzo lijkt mij dat ik dit hier post.

Echt hoe haal je het in je hoofd dit door te sturen, en dan ook nog eens naar mensen waarmee je niet veel contact hebt en ook niet weet hoe zij erover denken.

Little did this woman know, dat de vriend van mijn moeder én haar dochter (ik) moslim zijn :joy: dus dat heeft mijn moeder ook gereageerd. Hoop dat ze zich op zijn minst een beetje ongemakkelijk voelt.

13 likes

Gister noemde iemand mij ‘undereducated’ omdat ik 22 november links ga stemmen.

Funfact: Hij gaat niet stemmen.

:smiling_face_with_tear:

23 likes

Dit is echt een rot week en nu zouden we vandaag een lange wandeling maken maar is m’n man door z’n rug gegaan :weary: kan ik wéér alleen lopen met de hond (ben al de hele week alleen overdag) en draait alles om die rug ipv t fijn hebben met elkaar

4 likes

Heb echt boze oog gekregen denk ik omg afgelopen week is er zoooveel fout gegaan en stuk gegaan! Alles gaat opeens mis. Dingen die ik bestel of cadeau krijg komen allemaal stuk aan of gaan stuk bij de eerste keer gebruik, leuke dingen worden gecanceld door de organisaties waarbij we het hadden geboekt. Echt kleine dingetjes allemaal maar zoveel achter elkaar dat het gewoon vreemd wordt.

2 likes

Mijn vader appt dat hij mijn verjaardagscadeau vandaag heeft gekocht. Ik ben eind februari pas jarig. Waaarom vertel je me dit :sob:

15 likes

Ik wil nu weten wat hij heeft gekocht!

2 likes

Ja same. Ik ga even subtiel informeren bij mijn zus want 100% dat hij het eerst bij haar heeft gecheckt.

4 likes

Ik wou vandaag eigenlijk gaan kringlopen en naar een closet sale maar het weer is zo miserabel

8 likes

Die is er vroeg bij!

2 likes