Wat je even kwijt wil #67

Heb echt boze oog gekregen denk ik omg afgelopen week is er zoooveel fout gegaan en stuk gegaan! Alles gaat opeens mis. Dingen die ik bestel of cadeau krijg komen allemaal stuk aan of gaan stuk bij de eerste keer gebruik, leuke dingen worden gecanceld door de organisaties waarbij we het hadden geboekt. Echt kleine dingetjes allemaal maar zoveel achter elkaar dat het gewoon vreemd wordt.

2 likes

Mijn vader appt dat hij mijn verjaardagscadeau vandaag heeft gekocht. Ik ben eind februari pas jarig. Waaarom vertel je me dit :sob:

15 likes

Ik wil nu weten wat hij heeft gekocht!

2 likes

Ja same. Ik ga even subtiel informeren bij mijn zus want 100% dat hij het eerst bij haar heeft gecheckt.

4 likes

Ik wou vandaag eigenlijk gaan kringlopen en naar een closet sale maar het weer is zo miserabel

8 likes

Die is er vroeg bij!

2 likes

Hij stemt normaal zeker FVD, maar omdat hun stemmen niet eerlijk worden geteld stemt hij nu uit protest niet meer?

Die heb ik ook al gehoord namelijk😭

Ik heb een puist net onder mijn kont en nu heb ik al de hele dag het gevoel alsof ik half op een skippybal zit.

En toen iemand mij gisteren vertelde een tikkie te hebben ontvangen na ergens bij iemand een opgewarmd prakkie te hebben gegeten, vond ik dat toch wel Nederlandse ongastvrijheid ten top. :joy:

1 like

Ik eet een crompouce en vind het tegenvallen.

9 likes

Ik ben helemaal kapot maar toch loop ik rond op de opendag van mn werk. Domste idee ooit want veel te veel lawaai en mensen maar ik wil persee een dansvoorstelling zien. En heb naar een muziek optreden van een vriend gekeken.
Ik loop hier echt als een kip zonder kop. Krijg allemaal informatie maar t komt alleen niet binnen hahaha.

3 likes

Ik vond het ook te zoet.

5 likes

De lichten zijn aan maar er is niemand thuis. Sterkte hahah

2 likes

Dat geeft hoop!

27 likes

Heb net peren gekocht, waarschijnlijk kan ik ze tegen kerst opeten. Duurt altijd zo lang voordat die dingen een keer rijp en eetbaar zijn. :sleeping:

10 likes

Hahah letterlijk dit.
Gelukkig heb ik nu een chocolade melk van de starbucks die naar ferrero rocher smaakt.
(Zo ik verbaas mezelf dat ik dat in een keer goed schreef)

5 likes

Hahahaha wtf ik had begin juli een slechte recensie bij een restaurant geplaatst (er zat een vlieg in m’n pizza :skull:) en NU krijg ik daar een reactie op met de opmerking dat ik niet moet aarzelen om contact op te nemen??

10 likes

Ik heb het een beetje te druk gehad en heb nu een weekje vrij en ga alleen doen waar ik zelf zin in heb. Onder andere naar het theater en de sauna. Wat een feest :grin:

17 likes

Alsnog doen misschien krijg je nog wel een tegenprestatie

3 likes

Ja het was alleen in een random zaak in een dorp in Frankrijk dus denk niet dat ik er veel mee opschiet :joy:

5 likes

Tenzij ze een vliegticket erbij doen heb je er anders niet zo veel aanšŸ˜‚

4 likes