Ik vond het ook te zoet.
De lichten zijn aan maar er is niemand thuis. Sterkte hahah
Dat geeft hoop!
Heb net peren gekocht, waarschijnlijk kan ik ze tegen kerst opeten. Duurt altijd zo lang voordat die dingen een keer rijp en eetbaar zijn.
Hahah letterlijk dit.
Gelukkig heb ik nu een chocolade melk van de starbucks die naar ferrero rocher smaakt.
(Zo ik verbaas mezelf dat ik dat in een keer goed schreef)
Hahahaha wtf ik had begin juli een slechte recensie bij een restaurant geplaatst (er zat een vlieg in m’n pizza ) en NU krijg ik daar een reactie op met de opmerking dat ik niet moet aarzelen om contact op te nemen??
Ik heb het een beetje te druk gehad en heb nu een weekje vrij en ga alleen doen waar ik zelf zin in heb. Onder andere naar het theater en de sauna. Wat een feest
Alsnog doen misschien krijg je nog wel een tegenprestatie
Ja het was alleen in een random zaak in een dorp in Frankrijk dus denk niet dat ik er veel mee opschiet
Tenzij ze een vliegticket erbij doen heb je er anders niet zo veel aan😂
Ik moest net alleen naar het Erasmus MC rijden. Slecht weer + onbekende wegen + paniek die het overnam. Dus zit nu met een hartslag van 300 in de wachtkamer te stressen over het feit dat ik straks ook nog terug moet.
Ik heb zo’n heftige week gehad en vandaag weer en toen reed ik net schade aan mijn auto. Echt FML
Mijn risottoballetjes zijn leeggelopen in de oven dus nu eet ik de buitenkant alleen omdat ik me niet kon voorstellen dat ze echt leeg zouden zijn
Surprise surprise ze zijn echt leeg en nu is het ook nog een teringzooi in mijn oven.
Ik moet ongesteld worden maar heb vanavond ook een feestje die ik niet kan afzeggen. Heb echt een kort lontje:( hopelijk voel ik me straks wat beter.
Holy fuck, dat meen je niet
Haha ja het is echt kutfruit eigenlijk maar ze stonden me zo aan te staren in de AH. Misschien kan ik er stoofperen van maken. Ooit
Ik baal daarom ook dat mijn favoriete en lekkere fruit altijd zo duur is. Love frambozen, gele kiwis en mangos. Maar vind dat allemaal zo duur dat ik laat liggen en maar een melige peer eet.
Haha nah bananen, apples en druiven bijv. valt wel mee toch? Kiwi’s zijn idd vaak heel prijzig! Ik koop dus echt nooooit peren dus ben benieuwd wnaneer die rijp zijn.
Een vriend van mij koopt dus vaak een tros chiquita bananen en daar scheurt hij in de AH zelf al een paar bananen vanaf wtf. Want ja, die eet die toch niet allemaal op.
Ik scheur bijna altijd bananen van de tros, ik hoef echt geen tien bananen tegelijk. Is dat ‘wtf’/asociaal? Nooit geweten
Ja vind je dat aso? Ik doe dit zelf nooit want eet veel bananen, maar soms wel handig als er een klein trosje of losse ligt?