Ik moest net alleen naar het Erasmus MC rijden. Slecht weer + onbekende wegen + paniek die het overnam. Dus zit nu met een hartslag van 300 in de wachtkamer te stressen over het feit dat ik straks ook nog terug moet.
Ik heb zo’n heftige week gehad en vandaag weer en toen reed ik net schade aan mijn auto. Echt FML
Mijn risottoballetjes zijn leeggelopen in de oven dus nu eet ik de buitenkant alleen omdat ik me niet kon voorstellen dat ze echt leeg zouden zijn
Surprise surprise ze zijn echt leeg en nu is het ook nog een teringzooi in mijn oven.
Ik moet ongesteld worden maar heb vanavond ook een feestje die ik niet kan afzeggen. Heb echt een kort lontje:( hopelijk voel ik me straks wat beter.
Holy fuck, dat meen je niet
Haha ja het is echt kutfruit eigenlijk maar ze stonden me zo aan te staren in de AH. Misschien kan ik er stoofperen van maken. Ooit
Ik baal daarom ook dat mijn favoriete en lekkere fruit altijd zo duur is. Love frambozen, gele kiwis en mangos. Maar vind dat allemaal zo duur dat ik laat liggen en maar een melige peer eet.
Haha nah bananen, apples en druiven bijv. valt wel mee toch? Kiwi’s zijn idd vaak heel prijzig! Ik koop dus echt nooooit peren dus ben benieuwd wnaneer die rijp zijn.
Een vriend van mij koopt dus vaak een tros chiquita bananen en daar scheurt hij in de AH zelf al een paar bananen vanaf wtf. Want ja, die eet die toch niet allemaal op.
Ik scheur bijna altijd bananen van de tros, ik hoef echt geen tien bananen tegelijk. Is dat ‘wtf’/asociaal? Nooit geweten
Ja vind je dat aso? Ik doe dit zelf nooit want eet veel bananen, maar soms wel handig als er een klein trosje of losse ligt?
Oh vind ik ook niet asociaal. Het gaat toch per gewicht dus je mag zelf weten hoeveel je er koopt toch?
Nee totaal niet aso! Maar die dingen kosten toch sowieso al die prijs op de streepjescode? Die hoef je niet te wegen.
Bij mij liggen er geen verpakte trossen, volgens mij. Dan betaal je gewoon op basis van gewicht, net als bij veel andere groente en fruit.
Ja oke, bij de ah hier zit altijd sowieso een code al op. Dus als je dan bananen eraf scheurt gooi je het gewoon weg. Zoals dit maar ook bij die chiquita
En toen ik een tijdje geleden met hem in de AH liep en hij dat deed dacht ik echt waarom zou je dat doen lol.
Ah, oké, dan zou ik ze toch ook maar allemaal meenemen inderdaad!
Dan kunnen de bananen die hij achterlaat toch ook niet meer verkocht worden?
Nee idd, daarom zei ik ook waarom doe je dit?? Vond het echt heel apart. Ik heb geen idee of je die dan nog weer kan wegen maar dat lijkt me sterk.
Ik vind het echt fantastisch om series van 2000-2010 te kijken ben nu weeds aan het bingen 10/10 helemaal nostalgisch en leuk
Ik begin nu te twijfelen maar nee deze hoefden we niet te wegen zat echt al een sticker op. Zal morgen weer kijken moet toch nog wat kopen.
Ik zat vegan ijs te eten van Judes, nooit eerder gehad maar goede bonus vorige week. Alleen er zitten de hele tijd schilletjes in? Dacht eerst dat het plastic was maar dat gelukkig niet alleen vind het wel vies eten zo
Tot zover m’n spannende zaterdagavond trouwens