Wat je even kwijt wil #67

Ik ben eindelijk de afgelopen twee dagen goed bezig geweest met mijn scriptie, maar nu moet ik morgen alle taakjes doen die zijn blijven liggen. Wat gaat het weekend dan opeens snel :face_with_spiral_eyes:

3 likes

Oooh dat is wel goed om te weten. De laatste keer dat ik wilde haken tijdens een vlucht, had ik thuis al allemaal draden geknipt van een bolletje wol. Zodat ik even vooruit kon zonder schaar :joy:

3 likes

Ja, dikke gaan denk ik niet of moeilijker. Volgens mij was het de 2,5 of 3 waar ik in was gaan zitten/neergeploft.

Ah heerlijk, groot gelijk! Geniet er van!
En het inspireert me voor mijn paar dagen vrij binnenkort, helaas geen sauna ivm recent gezette piercing. Maar ga wel nadenken over een alternatief iets ter ontspanning

1 like

Ik heb afgelopen maanden the OC helemaal opnieuw gekeken, zo leuk. Zo bizar dat die serie gewoon 20(!!) jaar geleden uitkwam.

En ook leuk om gewoon m’n hele muzikale ontwikkeling weer opnieuw te horen :sweat_smile:

12 likes

Bij mijn ah heb je losse chiquita en voordeeltrossen met band met barcode eromheen.

2 likes

Ik slaap vannacht bij m’n ouders omdat een onderbuurvrouw een feestje geeft en ik morgen moet werken. M’n moeder heeft het logeerbed opgemaakt en mijn knuffel onder het dekbed gelegd waar ik als kind altijd mee sliep 🥹

96 likes

Ik ben bij de metro en een jongen probeerde een andere jongen op het spoor te duwen en ging gooien met flessen bier en daarna viel een oude man in de metro :frowning: echt eng, hoop dat de rest van mn reis beter gaat

4 likes

Ben erachter gekomen dat een kennis fan is van Rutte. FAN :skull:

4 likes

Deze oma was net wezen stappen en het liep bijna helemaal uit de hand joh. Kennis van mijn nicht had een taxi voor ons gebeld maar het scheen een rare kerel te zijn dus eigenlijk wilde ze niet dat we met hem zouden meegaan? (Heel vaag) dus toen besloten we een andere taxi aan te spreken. Hij rekende 40, maar op het moment dat we in gesprek waren kwam de dude dus aan die was gebeld. Uiteindelijk toch bij hem ingestapt want hij was een stuk goedkoper en het was wel een normale taxi die goed aangeschreven stond, werd die andere chauffeur dus boos, omdat hij zijn klanten zou stelen. Ze zijn beide uitgestapt, bijna vechten :sob: Toen is de taxi waar wij inzaten kei en keihard weggereden met ons er nog in, door rood, over wegtekens heen, hij negeerde stopborden etc. Echt bizar, blij dat ik veilig thuis ben en doe dit echt nooit meer. Was echt bang dat hij een wapen zou pakken ofzo toen die uitstapte.

6 likes

Dank je!
Hopelijk vind je iets anders fijns om te doen :slightly_smiling_face:

2 likes

Wat eng! Gelukkig is het goed afgelopen…
Ooit ook een gek van een chauffeur gehad jn Spanje, doodeng als je dan maar gewoon zit en niks kan doen.

1 like

Ik sta op, vriend komt thuis van een nachtfeestje. Gezellige zondag :smiling_face_with_three_hearts: ga zo maar lekker ontbijt en snacks halen voor mezelf.

4 likes

Fan als in… dekbedovertrek fan??

Moet je toch niet aan denken dat je iemand slaapkamer in loopt en er een dekbedovertrek van Rutte ligt :joy:

4 likes

Ik ga stuk. Ik kom er net achter dat ze in wallonie ook alle vlaamse kinder programmas hebben maar dan de franse versie. Zij hebben dus fred en samson hahahaha.

8 likes

Haha heb je die TikTok ook gezien

6 likes

Jaa haha geweldig. Vind je fred ook sexy ? Of echt alleen Gert.

4 likes

Nee nee Gertje

3 likes

En ook een wallonische versie van Plopsaland en kabouter plop.

4 likes

Crocs want als iemand bier knoeit loopt het er gewoon doorheen

4 likes