Zo bijzonder dat een haaknaald niet mee mag in de handbagage maar een nagelschaartje wel
Huh wat raar. Dat gaat volgens mij wel tegen de richtlijnen in toch.
Een haaknaald heb ik wel eens mee genomen in de handbagage. Was er wel een van plastic, misschien viel dat minder op in de scanner. Of ik had net geluk met degene die mijn bagage bekeek op de scan.
Afgelopen nacht de hele nacht gedroomd over gebakjes. Dus ik zag dat als een hint om vandaag een moorkop te halen bij de bakker (was het enige wat ze nog hadden) Maar nu heb ik ‘m op en ben ik kotsmisselijk. Ik denk dat de hint niet was om gebakjes te halen
Ik ben naar een mad music bingo en het zou 2 uur duren en super leuk zijn en het was letterlijk een bejaardenbingo van een half uur met een singer songwriter erbij we hadden bingo en toen wonnen we een MOK
Echt stom
@McApple moorkop is een racistische term, je kan beter chocoladebol gebruiken oid
foto van de mok graag
Ik kan wel uit persoonlijke ervaring vertellen dat een haaknaald erg diep kan komen met een steekincident
Ik lees online dat plastic of bamboe inderdaad wel mag, alleen metaal niet. En een nagelschaartje tot 6 cm mag wel!
Ik heb een nieuw dekbed en het voelt net alsof ik in een hotelbed lig
Ik ben eindelijk de afgelopen twee dagen goed bezig geweest met mijn scriptie, maar nu moet ik morgen alle taakjes doen die zijn blijven liggen. Wat gaat het weekend dan opeens snel
Oooh dat is wel goed om te weten. De laatste keer dat ik wilde haken tijdens een vlucht, had ik thuis al allemaal draden geknipt van een bolletje wol. Zodat ik even vooruit kon zonder schaar
Ja, dikke gaan denk ik niet of moeilijker. Volgens mij was het de 2,5 of 3 waar ik in was gaan zitten/neergeploft.
Ah heerlijk, groot gelijk! Geniet er van!
En het inspireert me voor mijn paar dagen vrij binnenkort, helaas geen sauna ivm recent gezette piercing. Maar ga wel nadenken over een alternatief iets ter ontspanning
Ik heb afgelopen maanden the OC helemaal opnieuw gekeken, zo leuk. Zo bizar dat die serie gewoon 20(!!) jaar geleden uitkwam.
En ook leuk om gewoon m’n hele muzikale ontwikkeling weer opnieuw te horen
Bij mijn ah heb je losse chiquita en voordeeltrossen met band met barcode eromheen.
Ik slaap vannacht bij m’n ouders omdat een onderbuurvrouw een feestje geeft en ik morgen moet werken. M’n moeder heeft het logeerbed opgemaakt en mijn knuffel onder het dekbed gelegd waar ik als kind altijd mee sliep 🥹
Ik ben bij de metro en een jongen probeerde een andere jongen op het spoor te duwen en ging gooien met flessen bier en daarna viel een oude man in de metro echt eng, hoop dat de rest van mn reis beter gaat
Ben erachter gekomen dat een kennis fan is van Rutte. FAN
Deze oma was net wezen stappen en het liep bijna helemaal uit de hand joh. Kennis van mijn nicht had een taxi voor ons gebeld maar het scheen een rare kerel te zijn dus eigenlijk wilde ze niet dat we met hem zouden meegaan? (Heel vaag) dus toen besloten we een andere taxi aan te spreken. Hij rekende 40, maar op het moment dat we in gesprek waren kwam de dude dus aan die was gebeld. Uiteindelijk toch bij hem ingestapt want hij was een stuk goedkoper en het was wel een normale taxi die goed aangeschreven stond, werd die andere chauffeur dus boos, omdat hij zijn klanten zou stelen. Ze zijn beide uitgestapt, bijna vechten Toen is de taxi waar wij inzaten kei en keihard weggereden met ons er nog in, door rood, over wegtekens heen, hij negeerde stopborden etc. Echt bizar, blij dat ik veilig thuis ben en doe dit echt nooit meer. Was echt bang dat hij een wapen zou pakken ofzo toen die uitstapte.