Wat je even kwijt wil #67

Waar was je heen dan?

3 likes

Klinkt goed!
Ja dit vind ik ook altijd heel knap, of ik beeld het me in maar zou best kunnen dat ze extra spanning of knopen voelen?

1 like

Ik denk wel dat ze dat voelen jaa. Bepaalde spanning ofzo.
Ik beelde me ook in dat toen ze mn been masseerde dat ze in het thais tegen haar collega zei ā€œTering kijk even naar deze spierenā€
Maar goed ik leef in een delulu wereld.

14 likes

Levenslang

1 like

Doen ze daar ook al zo high class :sob: wat stom zeg

Is het nou normaal dat een massage best wel pijnlijk kan zijn? Ik heb ook een paar keer een massage met mijn vriend geboekt. Maar het voelde iedere keer zo pijnlijk? Ik begin me nu ook af te vragen of dat normaal is eigenlijk :joy:. Hij zat iedere keer af te tellen totdat hij klaar was met een bepaald drukpunt. En dan lag ik echt te creperen en te zweten van de pijn maar af te tellen totdat hij klaar was. Achteraf had ik ook blauwe plekken alsof ik in elkaar geslagen was ofzo. En eerst dacht ik van…Ahhh joh het zal wel gewoon erg strak gezeten hebben allemaal. Maar ik begin steeds meer te denken dat dit helemaal niet normaal is eigenlijk :joy: Het was ook een ā€˜ontspannende’ massage wat we hadden geboekt maar het voelde meer alsof ik door een gehaktmolen was gehaald haha.

5 likes

Ik heb dit ook altijd, vind het altijd wel fijn want dan heb ik het gevoel dat ze het goed los gemaakt hebben haha

1 like

Hahaha ja dat gevoel had ik dus ook, maar twijfelde uiteindelijk na de tweede keer toch of dat dan toch eigenlijk wel zo hoort :joy:

3 likes

ja dat is wel zo als de zone vast zit, mijn kinesist masseert om de week en dat is ook iedere keer creperen haha

2 likes

Jaa dit was mn eerste massage in een salon maar heb wel eens eerder een massage gehad. En beide keren doet het pijn bij een arm hahah.

2 likes

Ik voel me echt 80 deze ochtend. Last van mijn knie, rug, moe. Heerlijk

Oh, laten we mijn heup niet vergeten :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Geen zin om te moeten werken vandaag :frowning:

4 likes

Als je wat minder hard wil mag je dat gewoon aangeven hoor! Soms is ontspanningsmassage ook fijn zonder dat alles losgemaakt wordt

4 likes

Ik heb vandaag de eerste werkdag bij mn nieuwe baan en ik ben uiteraard een uur voor mn wekker wakker geworden :+1:t3: Verder wel veel zin in!!

60 likes

Dit is de eerste werkdag van m’n vriend na 7 weken verlof na de geboorte van onze dochter. Het was zo gezellig met z’n drieĆ«n.🄹

33 likes

Is ook spannend zo’n eerste dag! Fijn dat je er zin in hebt, veel plezier :blush:.

1 like

Gisterenavond waren mn vriend en ik aan het dansen samen thuis. Aangezien ik maar 3 minuten normaal kan doen, draaide ik me om, om tegen hem aan te twerken (wat ik niet eens kan).
Bij het omdraaien knakte mijn knie keihard en ik wilde 1 twerkje doen en toen knakte mijn heup wat resulteerde in een mega lachstuip.
30+ leven is zwaaaaaar.

9 likes

Maandag na een ADE weekend :face_with_spiral_eyes: had ik maar vrij genomen vandaag.

23 likes

Haha same! Veel plezier vandaag.

2 likes

Het enige wat mij deze dag doorhelpt is het feit dat m’n collega dit weekend jarig was dus we krijgen taart en de baas trakteert dan altijd op een broodje in de pauze.

9 likes