Ik ben klaar met TikTok voor vandaag, ik zag net een kibbelpouce.
Het was een grap van een viskraam uiteraard maar toch. Echt vreselijk.
Ik ben klaar met TikTok voor vandaag, ik zag net een kibbelpouce.
Het was een grap van een viskraam uiteraard maar toch. Echt vreselijk.
Moap moap baguetje
Waar heb je dat dan gekeken?
We hebben 15 november de sleuteloverdracht van ons huisje en na kerst mogen we onze kitten ophalen
Hbo max!
Die naam alleen al
En Dora!
āWij gaan er zo niet gerakenā
Dacht echt, hoor ik dit goed?!
En voor na je festival een afspraak maken bij bijv een Mensendieck fysio en/of een plek voor het aanmeten van steunzolen.
Het is me al die tijd gelukt om geen enkele aflevering van Dora uit te zitten, zat er een film van dit schepsel in de bioscoop voor Paw Patrol
Ik weet niet meer precies in welk topic het erover ging, maar het ging over of er een kruik was die echt lang warm bleef. Ik heb wellicht een handige aanbeveling; ikzelf kan heel slecht tegen koud in bed en gebruik een wollen kruikhoes. (in combinatie met een gewone kruik er in)Deze blijft onder de dekens vaak wel 10 uur warm bij mij. Nadeel is wel, zo bloedheet als een kale kruik word ie niet, maar wel erg (fijn) warm. Wellicht heeft iemand er wat aan!
Hahahah ik was met een meisje van Greetz aan het chatten omdat mijn post niet aan is gekomen, die meid sluit gewoon de chat na het geven van een incompleet antwoord die denkt ook lekker makkelijk thuiswerken op zondag
Ik heb echt weer zondagblues. Ondanks dat ik mān werk leuk vind zie ik er wel tegenop morgen na 2,5 week vakantie weer te starten. Hopelijk valt de ellende meeš¬
Ik reed net op de snelweg, bestelbusje voor me was enorm aan het slingeren en had meerdere bijna aanrijdingen. Toch maar 112 gebeld omdat het echt link werd, steeds doorgegeven waar ik reed en er achter blijven rijden tot de politie er was. Op een gegeven moment reed de politie voor m met een stopteken, ik nog steeds achter m en hij reed nog maar 50 , fucking gevaarlijk. Maar die gast ging dus niet mee, maar ik dacht ook toedeloe ik ben al verkeerd gereden voor dit gedoe dus ik ga nu mān route weer opzoeken. Belt de politie me net terug, dat hij dus inderdaad maar niet mee ging en dat er uiteindelijk 5 wagens nodig waren om m aan de kant te krijgen en dat hij veeeeeel te veel had gedronken en nu behoorlijk wat boetes aan zān broek heeft hangen. Voelde nogal raar om 112 te bellen maar was dus echt niet voor niets
Wat goed gehandeld en tegelijkertijd bizar dat er zoveel politie nodig was.
Ja echt he, toen hij 50 ging rijden dacht ik al: hmm daar is idd iets mee aan de hand gaf. Ook wel echt super fijn dat de politie nog even terug belt om te laten weten wat er uit is gekomen, heb je niet het gevoel dat je voor niets hebt gebeld iig
Na mān enorm drukke werkdag nog even met mān laatste beetje energie naar de supermarkt gereden om eten te halen. Had echt vet veel zin in een pita vega shoarma. Ben ik de pitabroodjes vergeten
Ik ben in IndonesiĆ« en twee Indonesische mensen vroegen na het zien van mān achternaam of ik uit een specifiek dorp op een specifiek eiland kom. Wat beide klopt (of nja dat is waar mān opa vandaan komt en waar nu nog familie woont).
Vond het wel toevallig en grappig want dat is me hier nog nooit eerder gevraagd. Wat niet grappig is dat het hier nu 02:30 is en ik niet kan slapen en vet honger heb.
You moet self the slingers uphanging.
Wow het noorderlicht was hier in het midden van het land net ook te zien. Wel alleen met camera helaas en natuurlijk het zwakke broertje van wat het veel noordelijker is, maar toch. Komende uren nog kans!
Jaa ik kwam hier kijken of iemand een foto had gepost
Hier regent het nu dus nog ff niks te āzienā.