Dank je!
Hopelijk vind je iets anders fijns om te doen
Wat eng! Gelukkig is het goed afgelopen…
Ooit ook een gek van een chauffeur gehad jn Spanje, doodeng als je dan maar gewoon zit en niks kan doen.
Ik sta op, vriend komt thuis van een nachtfeestje. Gezellige zondag ga zo maar lekker ontbijt en snacks halen voor mezelf.
Fan als in… dekbedovertrek fan??
Moet je toch niet aan denken dat je iemand slaapkamer in loopt en er een dekbedovertrek van Rutte ligt
Ik ga stuk. Ik kom er net achter dat ze in wallonie ook alle vlaamse kinder programmas hebben maar dan de franse versie. Zij hebben dus fred en samson hahahaha.
Haha heb je die TikTok ook gezien
Jaa haha geweldig. Vind je fred ook sexy ? Of echt alleen Gert.
Nee nee Gertje
En ook een wallonische versie van Plopsaland en kabouter plop.
Crocs want als iemand bier knoeit loopt het er gewoon doorheen
Ik ben klaar met TikTok voor vandaag, ik zag net een kibbelpouce.
Het was een grap van een viskraam uiteraard maar toch. Echt vreselijk.
Moap moap baguetje
Waar heb je dat dan gekeken?
We hebben 15 november de sleuteloverdracht van ons huisje en na kerst mogen we onze kitten ophalen
Hbo max!
Die naam alleen al
En Dora!
“Wij gaan er zo niet geraken”
Dacht echt, hoor ik dit goed?!
En voor na je festival een afspraak maken bij bijv een Mensendieck fysio en/of een plek voor het aanmeten van steunzolen.
Het is me al die tijd gelukt om geen enkele aflevering van Dora uit te zitten, zat er een film van dit schepsel in de bioscoop voor Paw Patrol
Ik weet niet meer precies in welk topic het erover ging, maar het ging over of er een kruik was die echt lang warm bleef. Ik heb wellicht een handige aanbeveling; ikzelf kan heel slecht tegen koud in bed en gebruik een wollen kruikhoes. (in combinatie met een gewone kruik er in)Deze blijft onder de dekens vaak wel 10 uur warm bij mij. Nadeel is wel, zo bloedheet als een kale kruik word ie niet, maar wel erg (fijn) warm. Wellicht heeft iemand er wat aan!