Hahahah ik was met een meisje van Greetz aan het chatten omdat mijn post niet aan is gekomen, die meid sluit gewoon de chat na het geven van een incompleet antwoord die denkt ook lekker makkelijk thuiswerken op zondag
Ik heb echt weer zondagblues. Ondanks dat ik m’n werk leuk vind zie ik er wel tegenop morgen na 2,5 week vakantie weer te starten. Hopelijk valt de ellende mee😬
Ik reed net op de snelweg, bestelbusje voor me was enorm aan het slingeren en had meerdere bijna aanrijdingen. Toch maar 112 gebeld omdat het echt link werd, steeds doorgegeven waar ik reed en er achter blijven rijden tot de politie er was. Op een gegeven moment reed de politie voor m met een stopteken, ik nog steeds achter m en hij reed nog maar 50 , fucking gevaarlijk. Maar die gast ging dus niet mee, maar ik dacht ook toedeloe ik ben al verkeerd gereden voor dit gedoe dus ik ga nu m’n route weer opzoeken. Belt de politie me net terug, dat hij dus inderdaad maar niet mee ging en dat er uiteindelijk 5 wagens nodig waren om m aan de kant te krijgen en dat hij veeeeeel te veel had gedronken en nu behoorlijk wat boetes aan z’n broek heeft hangen. Voelde nogal raar om 112 te bellen maar was dus echt niet voor niets
Wat goed gehandeld en tegelijkertijd bizar dat er zoveel politie nodig was.
Ja echt he, toen hij 50 ging rijden dacht ik al: hmm daar is idd iets mee aan de hand gaf. Ook wel echt super fijn dat de politie nog even terug belt om te laten weten wat er uit is gekomen, heb je niet het gevoel dat je voor niets hebt gebeld iig
Na m’n enorm drukke werkdag nog even met m’n laatste beetje energie naar de supermarkt gereden om eten te halen. Had echt vet veel zin in een pita vega shoarma. Ben ik de pitabroodjes vergeten
Ik ben in Indonesië en twee Indonesische mensen vroegen na het zien van m’n achternaam of ik uit een specifiek dorp op een specifiek eiland kom. Wat beide klopt (of nja dat is waar m’n opa vandaan komt en waar nu nog familie woont).
Vond het wel toevallig en grappig want dat is me hier nog nooit eerder gevraagd. Wat niet grappig is dat het hier nu 02:30 is en ik niet kan slapen en vet honger heb.
You moet self the slingers uphanging.
Wow het noorderlicht was hier in het midden van het land net ook te zien. Wel alleen met camera helaas en natuurlijk het zwakke broertje van wat het veel noordelijker is, maar toch. Komende uren nog kans!
Jaa ik kwam hier kijken of iemand een foto had gepost
Hier regent het nu dus nog ff niks te “zien”.
Is dit overal?
Ik woon helaas in een te lichte stad ben ik bang
Geen idee of het overal is, maar het is in ieder geval nooit hier, dus kans is best groot dat het overal in NL nu kan. Het komt in golven, dus het is ook niet de hele tijd te zien.
Oh bedankt voor het delen! Ik woon niet in NL maar had mijn vader gezegd dat het noorderlicht zichtbaar kon zijn in mijn geboortestreek (waar hij nog steeds woont). Hij is gaan kijken met de hond en vond het erg mooi en bijzonder. De hond was daarentegen niet echt onder de indruk zei mijn vader
Ondankbare hond!
Ik ben gisteravond ook naar buiten gegaan om te kijken of er noorderlicht te zien zou zijn, helaas niks gezien.
Ik heb net een afspraak gemaakt om mijn kat om 09.00 uur 's ochtends naar de dierenarts te brengen op mijn vrije dag voor een castratie ‘want dat is handiger op mijn vrije dag’. Ben benieuwd of ik dat nog steeds vind als het moment daar is
ging bij jullie luchtalarm ook te vroeg af
Hier gaat hij juist vaak te laat af
Ik heb inpak/verhuis stress en nu heb ik van alles al ingepakt door de stress wat nog nodig is aankomende week gaat echt super dit