Wat je even kwijt wil #67

Is dit overal?
Ik woon helaas in een te lichte stad ben ik bang

2 likes

Geen idee of het overal is, maar het is in ieder geval nooit hier, dus kans is best groot dat het overal in NL nu kan. Het komt in golven, dus het is ook niet de hele tijd te zien.

1 like

Oh bedankt voor het delen! Ik woon niet in NL maar had mijn vader gezegd dat het noorderlicht zichtbaar kon zijn in mijn geboortestreek (waar hij nog steeds woont). Hij is gaan kijken met de hond en vond het erg mooi en bijzonder. De hond was daarentegen niet echt onder de indruk zei mijn vader

29 likes

Ondankbare hond!

34 likes

Ik ben gisteravond ook naar buiten gegaan om te kijken of er noorderlicht te zien zou zijn, helaas niks gezien.

2 likes

Love het parool :heart_hands:

Kwaliteitsjournalistiek :sparkling_heart:

78 likes

Ik heb net een afspraak gemaakt om mijn kat om 09.00 uur 's ochtends naar de dierenarts te brengen op mijn vrije dag voor een castratie ‘want dat is handiger op mijn vrije dag’. Ben benieuwd of ik dat nog steeds vind als het moment daar is :joy:

4 likes

ging bij jullie luchtalarm ook te vroeg af

5 likes

Hier gaat hij juist vaak te laat af

2 likes

Ik heb inpak/verhuis stress en nu heb ik van alles al ingepakt door de stress wat nog nodig is aankomende week gaat echt super dit

4 likes

Ik heb hem niet gehoord dit keer :grimacing:

4 likes

Gatverdamme wat is er mis met mannen. Ik geef echt NIKS om de gym/fitness en alles. Heb dus 1 vriend in de groep die echt zo’n sportschool freak is. Prima hoor, maar hij blijft video’s sturen dat hij iets lift ofzo en dan met van die oergeluiden erbij. Zo zo cringe. Ik moet er gewoon echt om lachen. Ik heb nu maar gereageerd met “oke”.

14 likes

Maar hij wil dat iedereen weet dat hij een hele grote sterke man is :pleading_face:

4 likes

Maar is hij ook je crush?

Hahaha nou nee als ik het zo cringe vindt lijkt me dat onwaarschijnlijk. Hij stuurde het overigens in de groepsapp en nog apart weer in onze eigen chat. Waarschijnlijk stuurt ie die video naar zn halve app lijst. :expressionless:

Ik heb 1 paar dichte schoenen en die zitten nu in de was en moeten daarna denk ik 24 uur drogen. Dus als er nu een emergency is moet ik op sandalen met sokken naar buiten :joy:

4 likes

Och dat is niet eens gek in Duitsland

23 likes

Nee dat is waar maar ik ben nog niet zo ingeburgerd

6 likes

Tip, koop van die neppe crocs, krijg je voor een paar euro.
Dan ben je pas écht ingeburgerd😁

2 likes

Ik zit full glam op een maandagavond in een restaurant omdat ik zo naar een awardgala ga. Echt een rare dag eigenlijk voor zoiets

37 likes