Wat je even kwijt wil #67

Ik heb hem niet gehoord dit keer :grimacing:

4 likes

Gatverdamme wat is er mis met mannen. Ik geef echt NIKS om de gym/fitness en alles. Heb dus 1 vriend in de groep die echt zo’n sportschool freak is. Prima hoor, maar hij blijft video’s sturen dat hij iets lift ofzo en dan met van die oergeluiden erbij. Zo zo cringe. Ik moet er gewoon echt om lachen. Ik heb nu maar gereageerd met “oke”.

14 likes

Maar hij wil dat iedereen weet dat hij een hele grote sterke man is :pleading_face:

4 likes

Maar is hij ook je crush?

Hahaha nou nee als ik het zo cringe vindt lijkt me dat onwaarschijnlijk. Hij stuurde het overigens in de groepsapp en nog apart weer in onze eigen chat. Waarschijnlijk stuurt ie die video naar zn halve app lijst. :expressionless:

Ik heb 1 paar dichte schoenen en die zitten nu in de was en moeten daarna denk ik 24 uur drogen. Dus als er nu een emergency is moet ik op sandalen met sokken naar buiten :joy:

4 likes

Och dat is niet eens gek in Duitsland

23 likes

Nee dat is waar maar ik ben nog niet zo ingeburgerd

6 likes

Tip, koop van die neppe crocs, krijg je voor een paar euro.
Dan ben je pas écht ingeburgerd😁

2 likes

Ik zit full glam op een maandagavond in een restaurant omdat ik zo naar een awardgala ga. Echt een rare dag eigenlijk voor zoiets

37 likes

Ik heb een mango gejat vandaag

4 likes

Omg we hebben nog maar een maand om onze Wrapped te fixen. Geen foute liedjes meer luisteren dus!

2 likes

Juist nu kun je los want nov + dec tellen niet mee voor de wrapped.

9 likes

Ik krijg nu de optie om Instagram zonder advertenties te nemen voor 12 euro per maand. Of gratis met ads. Maar soms vind ik die ads leuk, want zo ontdek ik nieuwe producten of webshops. :sweat_smile:

1 like

Haha ja ik ook, en 12 euro??? Kan je ook Netflix voor nemen

6 likes

Ohhh zo leuk dit. Ik postte laatst dat ik graag een citytrip wilde doen met een vriendin en we moesten even wachten op het nieuwe rooster van dr man, zodat hij thuis is bij hun kinderen (hij is 6 weken thuis, 6 weken weg altijd). Ennn nu hebben we gisteren geboekt.
Eerste keer dat ik überhaupt weer echt weg ga (op een ritje naar Duitsland toe) sinds februari 2020 joh. Lekker 4 dagen naar Porto in februari :grin:
Als iemand nog tips heeft, mag altijd.

65 likes

Ik had het er met 2 vriendinnen over, maar de tweede kon niet mee, die heeft net een huis gekocht dus dat snap ik wel. Dus nu ga ik met 1 vriendin naar Porto en gaan we met z’n drietjes rond mei ofzo nog een nachtje hotel doen ergens in Nederland. Proberen we elk jaar wel te doen, maar vriendin 2 ging afgelopen jaar voor het eerst mee met ons dus daar maken we nu maar een traditie van ipv cadeaus voor elkaars verjaardagen.

6 likes

Contract verlenging voor een jaar getekend :tada:

90 likes

Nou dat is kut. Heb ik nu een belachelijke Wrapped :cry: :joy:

4 likes

Eet je vis? Ik inmiddels niet meer maar toen ik in Porto was nog wel en ik heb toen echt heeeeeel leuk gegeten bij O Caracas! Een familierestaurant, met oma in de keuken en kleinkinderen in de bediening. Tenminste, toen ik er was maar dat is wel al 8 jaar geleden ofzo :joy: maar zie dat het nog open is

1 like