Ik heb een mango gejat vandaag
Omg we hebben nog maar een maand om onze Wrapped te fixen. Geen foute liedjes meer luisteren dus!
Juist nu kun je los want nov + dec tellen niet mee voor de wrapped.
Ik krijg nu de optie om Instagram zonder advertenties te nemen voor 12 euro per maand. Of gratis met ads. Maar soms vind ik die ads leuk, want zo ontdek ik nieuwe producten of webshops.
Haha ja ik ook, en 12 euro??? Kan je ook Netflix voor nemen
Ohhh zo leuk dit. Ik postte laatst dat ik graag een citytrip wilde doen met een vriendin en we moesten even wachten op het nieuwe rooster van dr man, zodat hij thuis is bij hun kinderen (hij is 6 weken thuis, 6 weken weg altijd). Ennn nu hebben we gisteren geboekt.
Eerste keer dat ik überhaupt weer echt weg ga (op een ritje naar Duitsland toe) sinds februari 2020 joh. Lekker 4 dagen naar Porto in februari
Als iemand nog tips heeft, mag altijd.
Ik had het er met 2 vriendinnen over, maar de tweede kon niet mee, die heeft net een huis gekocht dus dat snap ik wel. Dus nu ga ik met 1 vriendin naar Porto en gaan we met zān drietjes rond mei ofzo nog een nachtje hotel doen ergens in Nederland. Proberen we elk jaar wel te doen, maar vriendin 2 ging afgelopen jaar voor het eerst mee met ons dus daar maken we nu maar een traditie van ipv cadeaus voor elkaars verjaardagen.
Contract verlenging voor een jaar getekend
Nou dat is kut. Heb ik nu een belachelijke Wrapped
Eet je vis? Ik inmiddels niet meer maar toen ik in Porto was nog wel en ik heb toen echt heeeeeel leuk gegeten bij O Caracas! Een familierestaurant, met oma in de keuken en kleinkinderen in de bediening. Tenminste, toen ik er was maar dat is wel al 8 jaar geleden ofzo maar zie dat het nog open is
Hahaha jij hebt een kind toch? Baby Shark op nummer 1?
Dat is cultureel erfgoed dus dat kan nog hahaha
Ja een foute karaoke playlist met liedjes van High School Musical en 10.000 Luchtballonnen van K3. Is wel cultureel erfgoed, maar van de buren. Die moeten we niet te veel steunen
Ze meten maar tot oktober of november.
Ik ben de boomervrouw geworden die naast iemand in de auto zit te panikeren om elke fietser en voetganger die mogelijk niet gezien wordt. Mijn man heeft net zijn rijbewijs en ik zit echt elke keer zo ā
ā bij hem in de auto omdat ik bang ben dat hij dingen niet ziet. Echt irritant van mezelf haha zo deed mijn moeder vroeger ook bij mij
fuck josjeās drag right
Mijn vriend heeft vrijdag zijn rijbewijs opgehaald dus ik heb ook al heel het weekend peentjes zitten zweten in de auto. Maar het is me gelukt heel rustig te blijven
Nah, echt verschrikkelijk toch. Ik vind eigenlijk dat hij heel goed rijdt voor een beginnend bestuurder maar ik zie steeds de ernstigste ongelukken gebeuren in mijn hoofd als ik naast hem zit en rustig blijven lukt me echt niet š«
Dit ben ik. Heb geeneens een rijbewijs en mijn vriend rijdt ook echt goed. Echt een slechte eigenschap van mezelf.
Mijne heeft al 12 jaar zijn rijbewijs en zweet nog steeds peentjes