Wat je even kwijt wil #67

Hahaha jij hebt een kind toch? Baby Shark op nummer 1? :joy:

3 likes

Dat is cultureel erfgoed dus dat kan nog hahaha

4 likes

Ja een foute karaoke playlist met liedjes van High School Musical en 10.000 Luchtballonnen van K3. Is wel cultureel erfgoed, maar van de buren. Die moeten we niet te veel steunen :joy:

3 likes

Ze meten maar tot oktober of november.

Ik ben de boomervrouw geworden die naast iemand in de auto zit te panikeren om elke fietser en voetganger die mogelijk niet gezien wordt. Mijn man heeft net zijn rijbewijs en ik zit echt elke keer zo “:flushed: :exclamation::scream:” bij hem in de auto omdat ik bang ben dat hij dingen niet ziet. Echt irritant van mezelf haha zo deed mijn moeder vroeger ook bij mij

7 likes

fuck josje’s drag right

2 likes

Mijn vriend heeft vrijdag zijn rijbewijs opgehaald dus ik heb ook al heel het weekend peentjes zitten zweten in de auto. Maar het is me gelukt heel rustig te blijven

4 likes

Nah, echt verschrikkelijk toch. Ik vind eigenlijk dat hij heel goed rijdt voor een beginnend bestuurder maar ik zie steeds de ernstigste ongelukken gebeuren in mijn hoofd als ik naast hem zit en rustig blijven lukt me echt niet 🫠

3 likes

IMG_6401

Dit ben ik. Heb geeneens een rijbewijs en mijn vriend rijdt ook echt goed. Echt een slechte eigenschap van mezelf.

32 likes

Mijne heeft al 12 jaar zijn rijbewijs en zweet nog steeds peentjes :grimacing:

6 likes

Ik ben ziek ( iets verkeerd gegeten), hou niets binnen maar ik heb nu echt zin in een appel.
Hopen dat ik morgen beter ben, ga ik een appel halen haha.

5 likes

Als je een oven hebt die heel laag kan… ik droog heel vaak dingen in mijn oven. Ik zet hem dan op 40 graden.

6 likes

Dit doet mijn moeder ook bij mij en het is zoooo irritant. En ik schrik ook gewoon van haar dus nog best gevaarlijk. Tijdje terug ook: “Kijk uit voor die fietser!!!” en die reed toen gewoon OP HET FIETSPAD.

9 likes

Oh echt, waarom dan?

2 likes

Dan hoop ik dat @Luzarl geen plastic schoenen heeft

1 like

Haha doet me denken aan deze tiktok die ik laatst naar mijn vriend stuurde: Jesus take the wheel #wivesbelike #husbandsbelike #marriage #brakeligh... | Car Light | TikTok
Ik heb er ook nogal een handje van om alles aan te wijzen en wordt niet altijd in dank afgenomen :joy:

3 likes

Ik heb de laatste tijd echt te veel dingen gekocht via Instagram dus ben nu alle advertenties die me interesseren aan het verbergen en alles wat me niet boeit aan het bezoeken.

Begint wel te werken want kreeg van het weekend een reclame voor een zelfmaak kit voor moedermelk sieraden.

3 likes

Ja het is ook echt dumpwaardig gedrag.

3 likes

Ik vind hem echt vervelend rijden hahaha. Maar dat is ingelijks dus we zweten bij elkaar peentjes :joy:

1 like

Slim, maar gelukkig moet ik tot nu toe lekker nergens heen :zzz:

1 like