Doet mijn moeder ook en dan is die fietser minstens 3 kilometer van mij vandaan. Ook als je met haar loopt PAS OP. OPSTAPJE! Ondertussen is zij degene die mij onbewust duwt/stuurt tegen palen en prullenbakken
Ik heb eeeeindelijk een lange zwarte slipdress gevonden die goed staat bij mn figuur!
En niet met zon domme waterval hals of borsten van kant en al die drama.
Nu nog zon badjas met veren en ik kan de straat op alsof ik net uit mn bed in het kasteel ben gekomen.
Denk niet dat plastic smelt bij 40 graden.
Nee, ik eet in principe vegan (soms een uitzondering voor vegetarisch, maar nooit vlees of vis).
Oh dat ziet eruit als iets dat ik ook moet hebben haha
Die is zo leuk! Echt een aanrader inderdaad
Ik ben ongesteld en echt niks gaat zoals ik graag wil momenteel. Waar ik nu echt zin in heb is huilen, een dutje doen en fastfood. Dus precies die drie dingen ga ik zomaar eens uitvoeren.
Oké nou heel goed!! Hoor ik graag maar dan heb je niets aan deze tip want het is echt Portugees eten dus denk niet dat ze vegan/vegetarisch hebben (al zou je het kunnen checken want wie weet zijn ze met hun tijd meegegaan).
Ik had je hulplijn kunnen zijn haha.
Je kan een private session aanzetten voordat je muziek voor je kind aanzet! Dan telt het niet mee voor je spotify wrapped.
Zodra ik weer fatsoenlijk uit de voeten kan gaan we een max arrangement bij een vreetschuur nemen
Lief dat je het vraagt!
De pijn valt me alles mee, ik slaap wel te weinig want ik kan niet goed liggen en de hechtingen zitten daarbij best in de weg. De ingreep is me heel erg meegevallen, ik hoop op een goede uitslag binnenkort en dan ben ik er heel goed mee weg gekomen!
Ik wens je een snel herstel en een goede uitslag
Ik heb vandaag mn manager laten weten dat ik in april weg ga en ze reageerde echt mega stom.
Dat is echt heel lang van tevoren, was ze daar iig niet dankbaar voor. Dat jullie nog een lange periode hebben voor overdracht/vervanging etc?
Oh beste tip ever!! Thanks!! beter heb ik volgend jaar geen verneukte Wrapped
Alweer een middag gekleid met de peuter onder het mom âiets voor opaâs verjaardag makenâ. Maar eigenlijk vind ik het gewoon heel leuk om te kleien haha
En wat voor kleicreatie krijgt opa?
Gvd weer eens in de ottolenghi val getrapt en na weer anderhalf uur bezig te zijn, klettert er een potje kerrie kapot op de grond dus meteen stofzuigen. Ondertussen alles aangebrand Gelukkig laat mân schatje McDonaldâs me nooit in de steek