Wat je even kwijt wil #67

Zodra ik weer fatsoenlijk uit de voeten kan gaan we een max arrangement bij een vreetschuur nemen :sweat_smile:

1 like

1995 - blablabla. Veel luister plezier.

@PiuPiu Hoe gaat het nu met je?

1 like

Lief dat je het vraagt!

De pijn valt me alles mee, ik slaap wel te weinig want ik kan niet goed liggen en de hechtingen zitten daarbij best in de weg. De ingreep is me heel erg meegevallen, ik hoop op een goede uitslag binnenkort en dan ben ik er heel goed mee weg gekomen!

27 likes

Ik wens je een snel herstel en een goede uitslag

3 likes

Ik heb vandaag mn manager laten weten dat ik in april weg ga en ze reageerde echt mega stom. :triumph:

10 likes

Dat is echt heel lang van tevoren, was ze daar iig niet dankbaar voor. Dat jullie nog een lange periode hebben voor overdracht/vervanging etc?

6 likes

Oh beste tip ever!! Thanks!! beter heb ik volgend jaar geen verneukte Wrapped

5 likes

Alweer een middag gekleid met de peuter onder het mom ‘iets voor opa’s verjaardag maken’. Maar eigenlijk vind ik het gewoon heel leuk om te kleien haha

13 likes

En wat voor kleicreatie krijgt opa?

2 likes

Gvd weer eens in de ottolenghi val getrapt en na weer anderhalf uur bezig te zijn, klettert er een potje kerrie kapot op de grond dus meteen stofzuigen. Ondertussen alles aangebrand :+1:t3: Gelukkig laat m’n schatje McDonald’s me nooit in de steek :smiling_face_with_three_hearts:

25 likes

Ik weet nog niet of het helemaal gelukt is. Maar ik heb dr handje over getrokken en uit de klei gesneden. In de palm van haar kleihand een waxinelichtje gezet. En nu staat ie ondersteboven te drogen, in de hoop dat het handje een beetje een kommetje om het lichtje wordt.

Haha veel te gedetailleerd en toch nog onduidelijk uitgelegd haha

7 likes

Wat een leuk idee. Wat voor klei heb je gebruikt?

1 like

Nee, er werd juist gezegd dat ze ff ging kijken of ik geen anti concurrentie of relatie beding in mijn contract heb :joy: en daarna werd gelijk gezegd dat ze dat dan niet ging gebruiken hoor!! (Begin er dan niet over?)

4 likes

Witte zelfdrogende klei van de action. M’n dochter mag het later nog beschilderen

4 likes

Wist niet dat de Action dat heeft, leuk!!

5 likes

Ja je moet zo voorzichtig zijn hĂš! Ik had helemaal geen rekening gehouden met kanker toen ik bij de huisarts kwam, ik dacht irritante plek, kan dat weg aub. Maar die stuurde me meteen door dus.

Dankjewel!

11 likes

Omg
Welk recept ging je maken?

1 like

Schoongedoucht in een schone pyjama in je schone bed gaan liggen. Er is echt weinig wat ik nog lekkerder vind dan dat.

45 likes

Die geur van schoon beddengoed đŸ„č kijk er nu al naar uit om mijn bed weer te verschonen dit weekend

2 likes

Abel is terug!

1 like