Wat je even kwijt wil #67

Ik weet nog niet of het helemaal gelukt is. Maar ik heb dr handje over getrokken en uit de klei gesneden. In de palm van haar kleihand een waxinelichtje gezet. En nu staat ie ondersteboven te drogen, in de hoop dat het handje een beetje een kommetje om het lichtje wordt.

Haha veel te gedetailleerd en toch nog onduidelijk uitgelegd haha

7 likes

Wat een leuk idee. Wat voor klei heb je gebruikt?

1 like

Nee, er werd juist gezegd dat ze ff ging kijken of ik geen anti concurrentie of relatie beding in mijn contract heb :joy: en daarna werd gelijk gezegd dat ze dat dan niet ging gebruiken hoor!! (Begin er dan niet over?)

4 likes

Witte zelfdrogende klei van de action. M’n dochter mag het later nog beschilderen

4 likes

Wist niet dat de Action dat heeft, leuk!!

5 likes

Ja je moet zo voorzichtig zijn hè! Ik had helemaal geen rekening gehouden met kanker toen ik bij de huisarts kwam, ik dacht irritante plek, kan dat weg aub. Maar die stuurde me meteen door dus.

Dankjewel!

11 likes

Omg
Welk recept ging je maken?

1 like

Schoongedoucht in een schone pyjama in je schone bed gaan liggen. Er is echt weinig wat ik nog lekkerder vind dan dat.

45 likes

Die geur van schoon beddengoed 🥹 kijk er nu al naar uit om mijn bed weer te verschonen dit weekend

2 likes

Abel is terug!

1 like

Mijn kat is zoooo kroelerig nu het kouder is in huis. Heb een nieuw level kattenvrouw unlocked nu we lepeltje lepeltje slapen :’) maar vind het stiekem zo gezellig dat ik de hele dag er naar uit kijk om te gaan slapen, haha

52 likes

Waarom blijven mn handen en voeten altijd zo Antarctisch koud godverdecholera.

7 likes

En bedankt :rage: :joy:

Mijn hoofd de komende dagen/uren:

Het is al lang verleden tiiiijjd, dat je mijn verjaardag niet vergat, je onvoorwaardelijk koos voor miiiijjjj

12 likes

Ik heb gisteren sinds heel lange tijd de slappe lach gehad. Zo dat je echt niet kan stoppen, alles zeer doet van de lach en de tranen over je wangen lopen. Vroeger had ik dat echt veel vaker maar nu was het heel lang geleden :joy:

34 likes

Blijkbaar zijn ze al geboren lees ik nu. In een jaar tijd 3 babies erbij :sob: Ze heeft nu 6 jongens en 1 meisje

5 likes

Ik zit in de laatste week van 3-4 hectische weken en werk vandaag thuis om op te laden voor de komende twee dagen.

Alleen nu is m’n koffiemachine kapot :sob::sob:

Edit: magie van t forum hij doet t weer :star_struck:

9 likes

Ik wou dat er een app was waarmee je producten in de voorraadkast kan bijhouden. Zodat ik in de supermarkt precies kan opzoeken dat ik geen toiletblokken meer heb maar wel 16 pakken penne.

16 likes

kan je toch gewoon bijhouden in een excel van google?

6 likes

Ja ik zou het ook tof vinden om daar een goede app voor te hebben. Die ook nog eens synct met gezinsleden. Voor nu doe ik het idd in een lijstje in mijn notities app.

1 like

Misschien is notion wel handig, dat kan je voor heel veel dingen gebruiken en er bestaan ook heel veel templates voor. Deze bijvoorbeeld: Home Inventory | Notion-Vorlage
Moet je het alleen wel een keer helemaal erin zetten natuurlijk

4 likes