Ik drink veel water en vind het fijn dat ik niet zon 4x zon klein flesje moet vullen haha. Plus hij past idd handig in de auto maar ook in gym apparaten .
Ahhh ik ben vandaag paranimf bij de promotie van mān moeder, zo spannend maar heb er zoveel zin in!!
OMG wat een knoert
Moest even googelen wat een paranimf is haha. Maar wat leuk, veel plezier!
Echt heel smerig maar tegelijkertijd ook wel cute hoe hij zo van die paprika smikkelt
Girl math
Echt heel cool! Veel succes voor je moeder! Wat is haar wetenschapsgebied?
Mijn kind snauwde me net toe dat het maar moeilijk kon geloven dat ik hoopte dat het een goede dag had ānadat ik eerst zo deedā
We zijn in de mams is hoe dan ook irritant fase haha
Ja! Half 1 naar bed gegaan maar wel wakker geworden zonder kreukels in mān nagels
Psychiatrie!
Nice!
Heel veel plezier, hoe vet om je kind als paranimf te hebben.
Ik ben een sukkel. Ik heb een afspraak waarbij de kans groot was dat ik lang moest wachten ivm uitloop. En daar was ik op voorbereid, dus had ik een borduurwerkje meegenomen. Heb ik de naald thuis gelaten en ook geen oortjes dus kan niet op tiktok en Instagram wil dat ik of ga betalen voor hun dienst (13 euro per maand!!!) of dat ik mān ziel aan ze ga verkopen, dus dat zit er ook niet in
Jaaa en mān broertje is de andere paranimf
Een tijdje geleden had ik een fijn gesprek met een collega over iets heftigs wat we toevallig allebei hebben meegemaakt. Laatst stuurde ik hem nog een berichtje om te bedanken en te zeggen dat ik het fijn vond om met iemand te praten die hetzelfde overkomen is.
Toen ik het verstuurde voelde ik me een ontzettende emotionele kneus en had ik al spijt.
Maar nu heb ik gewoon een heel lief berichtje terug.
Ik ga volgende week voor het allereerst ooit naar de Efteling en heb er echt zo waanzinnig veel zin in!!
Als ik dit woord lees, zie ik altijd elfjes voor me
Wat fijn voor je! Veel woon plezier daar
Ik heb door sommigen van hier een estrid scheermes gekocht in de kleur Aurora en het is helemaal leuk paars holographic en ik baal dat ik ben geinfluenced maar het kapitalisme heeft me echt blij gemaakt met deze kleurtjes incl paars hoesje