De schoonmaakster heeft ook onze slaapkamer opgeruimd en schoongemaakt terwijl we eigenlijk de afspraak hadden dat ze die niet zou doen, doen we liever zelf. Geen idee waarom ze het toch gedaan heeft misschien had ze tijd over ofzo. Ik weet dat mijn vriend dit niet chill zou vinden maar ik vond het eigenlijk fantastisch om in een brandschone slaapkamer te komen dus ik ga niks zeggen, hij heeft toch niks door.
Holy tering die dingen komen naar binnen???! Wooowzers wat kut.
Ik kan echt geen reden bedenken waarom je slaapkamer niet mee zou laten pakken. Lekker toch dat alles schoon is
Laatste keer dat ik er was hadden ze niet meer hun sorbet frambozen munt ijs. Die was ook zo lekker!
Wij hadden pas op de mat bij de tuindeur slakkensporen en toen zat er dus 1 naast de prullenbak. Geen idee hoe, denk door de kieren, want alles zat dicht, want schijtweer.
Dat was al goor, maar er zaten dus onlangs ook slakkensporen op het plafond Toen stond wel ons kiepraam open. Maar die slak heb ik niet terug gevonden
Ik bedacht me heel leuk om half 11 dat ik mān nagels nog wel even kon lakken maar nu moet ik natuurlijk vet lang wachten tot ik naar bed kan anders staan de lakens er morgenochtend in kleurtje is wel heel mooi, geinfluenced door @monkeyslut
Ja wat is de hype met de Stanley cup precies? Dat ie handig in de auto past toch
Ja wist ik ook niet en ben er ook nog niet echt 100% van overtuigd. Ik verdenk de kleine, dikke Mexicaan ervan dat hij ze wellicht mee naar binnen heeft genomen⦠@Krabsalade
Onze vloer was niet helemaal schoon rondom het gasfornuis (understatement) en er lagen nog stukjes paprika. Kom ik in de nacht beneden, zie ik dit tafereel hij zat van die paprika te smullen. En achter hem/haar zie je er nog 1. Geen idee hoe ze binnenkomen, lijkt vanuit een kier achter het keukenblok ofzo
zo fcking ranzig
Ik drink veel water en vind het fijn dat ik niet zon 4x zon klein flesje moet vullen haha. Plus hij past idd handig in de auto maar ook in gym apparaten .
Ahhh ik ben vandaag paranimf bij de promotie van mān moeder, zo spannend maar heb er zoveel zin in!!
OMG wat een knoert
Moest even googelen wat een paranimf is haha. Maar wat leuk, veel plezier!
Echt heel smerig maar tegelijkertijd ook wel cute hoe hij zo van die paprika smikkelt
Girl math
Echt heel cool! Veel succes voor je moeder! Wat is haar wetenschapsgebied?
Mijn kind snauwde me net toe dat het maar moeilijk kon geloven dat ik hoopte dat het een goede dag had ānadat ik eerst zo deedā
We zijn in de mams is hoe dan ook irritant fase haha
Ja! Half 1 naar bed gegaan maar wel wakker geworden zonder kreukels in mān nagels