Tompouce vibrator. Ik verwacht dat de Hema dan ook een rookworst dildo binnenkort uitbrengt
Het is 2 uur en ik heb nog 0,0 gedaan
Ehhhh mijn wcblok is waarschijnlijk door de wc gespoeld en nu heb ik last van verstopping maar ik heb ook problemen met mijn ogen dus ik moet nu een ding halen en dit doen
Als ik niet meer online kom ben ik waarschijnlijk zelf doorgespoeld wat een ellende
Deze week heb ik mijn laatste werkweek en ik zag vandaag mensen al voor het laatst. Moest nu al janken . Ik ben hier zo niet voor gemaakt.
Ik voel me zo kut vandaag en wil het liefst in een hoekje janken. Geen idee waarom, schuif het maar op hormonen. Ik ben wel gewoon gaan sporten, net boodschappen gedaan en moet vanavond ook werken. Ik heb helemaal geen zin om me zo te voelen, maar kom ff niet uit die mood. Nu zit ik op de bank muziek te luisteren, blijkbaar weet Spotify ook dat ik me kut voel. Want die heeft opeens de lijst; ‘ff keihard janken’.
Oke love mn nieuwe werk. Ik kan eten wanneer ik wil. En in mn pauze kan ik naar oefen concerten of naar kleding verkoop acties of naar exposities. Ik ben helemaal blij.
ik denk hier de hele dag al aan en elke keer moet ik lachen hoezo maar 30 likes zure kantoortrutten
Zoeken jullie nog collega’s?
Ik ga dus officieel terug naar Nederland en het heeft niet echt nut om hier nog verder te investeren in mijn vriendschappen maar ik wil hier ook niet nog drie weken liggen te verleppen. Lastig lastig. En irritant.
Is soms nog wel eens
25 zelfs
Zelfs korting is aan inflatie onderhevig.
Ik heb afgelopen dagen echt mijn insta opgeschoond en ben van 1300 mensen die ik volgde naar 545 gegaan omg wat een kutwerk is dat.
Nu nog moed verzamelen om 42.000 foto’s door te spitten hoe doen mensen dit, ik wil niet.
Ik heb soms gewoon zin in een zacht gekookt eitje. Dus ben nu water aan het koken😍
Getsorted app!!! Wel betaald maar werkt geweldig.
Dafuq, ik voelde me vanavond echt heel slonzig in m’n uggs maar ik had het koud en dat ging voor. Maar toen waren er drie 16- jarige meiden helemaal lyrisch over m’n uggs en dat ze die ook wilden? Sinds wanneer zijn uggs weer in?
Sinds vorig jaar al of misschien zelfs al wel eerder. Vooral die mini’s, de platforms en die met die rits want die had hailey bieber
Nou ja waarom niet? Wil je sowieso geen contact houden als je verder weg zult zijn dan?