Ohja vreselijk…was ook bij een bankrekening van mijn moeder die we wilden oozeggen na haar dood. Dan moest ze toch echt persoonlijk verschijnen. M’n broer werd toen kwaad en zei: ik zal met de urn langskomen, nou goed.
Echt…sommige mensen hebben echt het benul van een paperclip
Daarnet kwam er een klein jongetje met een grote gitaar Sint Maarten aan de deur zingen
De Ninja Creami kost nu 229 euro en omg ik sta echt op het punt om hem te bestellen want volgens mij is hij nog nooit zo goedkoop geweest en ik hou echt heel veel van ijs en ik ben donderdag jarig dus cadeautje voor mezelf??
Doe dan
Ben bang dat er met Black friday een nog betere aanbieding komt
Ik denk echt dat dit zoiets is wat je de eerste week elke dag gebruikt en daarna niet meer
Als mede jarige komende donderdag en inmiddels eigenaar van een prachtige jas met nepbontkraag (die ik niet nodig had maar waar ik al wel een paar jaar op zoek ben) maar mezelf cadeau heb gedaan voor vergelijkbare prijs zeg ik, doen! Als je natuurlijk echt zo van ijs houdt
Ik ga er een nachtje over slapen maar denk dat ik 't morgen gewoon ga doen!! Heb al vaker op t punt gestaan om hem te kopen hahahaha
Oh ik wel hoor! Vooral met etentjes of al we in het weekend uitgebreid koken. Vind het echt een leuk ding.
Oke wauw. Ik ben met een oud klasgenoot aan het appen (over vacatures), stuurt hij midden in het gesprek een dickpic… 'vind je dit te klein?"
WHY TELL ME WHY??
was het per ongeluk denk je?
Dan vraagt hij toch niet of het te klein is
Wtf??? Ik zou hem echt de huid volschelden hahaha.
ja idk misschien aan iemand anders maar ik heb ook geen hoop in mannen hoor wil het gewoon niet geloven voor m’n eigen sanity
Ik kan het niet laten
Wtf
Dat dacht ik eerst ook, (naïef als ik was). Ik vroeg hem: waarom vraag je dat aan mij? Zegt hij: “Ik wilde checken of je openstaat voor fun”?
Que ???
Had dit nooit van hem verwacht, zit te shaken. In die vier jaar dat we samen gestudeerd hebben, heeft hij nooit iets geprobeerd. En nu opeens wel op deze manier??
Weet niet of ik me zorgen moet maken…
Waarover? Echt balen man dat hij je zo overvalt met een ongevraagde foto van zijn kleine lul.
Met name zijn mentale gezondheid. Hoop dat alles goed met hem gaat, en dat dit geen wanhopige schreeuw om aandacht is. Psychische klachten komen voor in zijn familie (bij hem niet zover ik weet), maar dat is natuurlijk geen excuus voor dit soort gedrag.
Denk dat het gewoon een sukkel is die niet snapt dat het niet de manier is om dit te vragen door een dickpic te sturen