Wtf??? Ik zou hem echt de huid volschelden hahaha.
ja idk misschien aan iemand anders maar ik heb ook geen hoop in mannen hoor wil het gewoon niet geloven voor mān eigen sanity
Ik kan het niet laten
Wtf
Dat dacht ik eerst ook, (naĆÆef als ik was). Ik vroeg hem: waarom vraag je dat aan mij? Zegt hij: āIk wilde checken of je openstaat voor funā?
Que ???
Had dit nooit van hem verwacht, zit te shaken. In die vier jaar dat we samen gestudeerd hebben, heeft hij nooit iets geprobeerd. En nu opeens wel op deze manier??
Weet niet of ik me zorgen moet makenā¦
Waarover? Echt balen man dat hij je zo overvalt met een ongevraagde foto van zijn kleine lul.
Met name zijn mentale gezondheid. Hoop dat alles goed met hem gaat, en dat dit geen wanhopige schreeuw om aandacht is. Psychische klachten komen voor in zijn familie (bij hem niet zover ik weet), maar dat is natuurlijk geen excuus voor dit soort gedrag.
Denk dat het gewoon een sukkel is die niet snapt dat het niet de manier is om dit te vragen door een dickpic te sturen
Pijn in mān kaken van het kouwen op overgebleven Sint Maarten snoep
Mijn eigen auto was bij de garage dus ik had een leenauto mee. Deze had nog draai-raampjes. Draai ik vannacht dat raampje stuk waardoor die niet meer omhoog wil. Dan is een rit naar huis over de snelweg heeeel erg koud ook met capuchon op.
Lief dat je je zorgen maakt maar hij is gewoon een lul
Ik vind dit echt een veel te lieve en empathische reactie op iemand die ongevraagd en uit het niets een foto van zān lul stuurt, iets wat volgens mij zelfs strafbaar is.
Ik zou hem van harte adviseren om eens langs de dokter te gaan omdat het er wat afwijkend uitziet. En of ie wel helemaal lekker is daarboven.
Echt hoor? Ik denk dat er precies nul mannen zijn die ongevraagd een pussypick krijgen. Wtf
Waar heb je de tips gekregen want ik zit helaas met hetzelfde issueā¦. Huishoudtopic?
Oeps, dat had ik zelf natuurlijk ook kunnen bedenken haha. Heel erg bedankt!!
Kleine moeite, geen probleem Ook handig voor meelezers
Ja dat werkte dus niet
Hahaha ja! Wat wil ze van je?