Damn, ben ik onbedoeld in de mode met m’n mini’s
Ik zie echt niks anders haha
Driekwart gaat ook weer terug naar engeland of amerika of finland dus ik denk dat op wat appjes na er niet heel veel gaat komen. En Berlijn is heel groot, ik ben soms wel een uur onderweg voor een glas wijn en die tijd besteed ik dan nu liever met mezelf eigenlijk (solliciteren, reageren op huizen)
Ik heb deze week sinds 2 jaar weer een date. En dat met iemand die me in het echt heeft aangesproken. Ik ben echt zooo slecht in dates en ben ook totaal geen apper dus ik weet niet zo goed hoe ik het nu in de tijd tot de date moet aanpakken qua appen. Ik heb echt geen zin in goodmorning/welterusten berichten.
Hoe was het?? Ik ben doodop haha!
Heel erg leuk haha. Maar zon eerste dag is altijd zo tering veel info haha. Maar ik heb hele lieve collegas en de plek is fantastisch. Hoe was het verder bij jou?
Ik ben begonnen met iedere dag die dag op te zoeken. Dus vandaag 24/10. Ook leuk als flash back. En soms ging ik dan door.
Zag net een postuum artikel in de Volkskrant waar je de jaartallen niet kloppen. In de kop leefde die man van 1951-2033. En vervolgens in de inleiding was het 1951-1923. Ik heb de digitale krant, dus dat kan je nog fixen. Hopelijk zitten die fouten niet in de gedrukte versie
Er komt straks een monteur voor het internet en beter kan hij mijn internet gewoon meteen fixen en gaan er niet nog weer dagen overheen
mijn enige sociale activiteit van de week is weer eens gecanceled meh
Ik heb vandaag pas 3 keer gejankt omdat het mijn laatste werkdag is . Ze hebben nu mijn afscheidscadeau gegeven dus denk dat het nu wel klaar is.
Ik ben al 2 dagen ziek, en heb morgen een praktijk examen waar ik nog het eea voor moet voorbereiden. Maar ik voel mij zo beroerd dat ik er echt de puf niet voor heb om mijn boeken er bij te pakken, alleen dat examen kan/wil ik niet missen mehh
Ik ben vrij en ben moe omdat ik heel slecht geslapen heb vannacht dus ik wil een dutje doen maar er komt als het goed is ook een pakketje binnen nu en anderhalf uur 🫠
Ben op vakantie maar ben zo moe en overprikkeld dat ik eigenlijk alleen maar aan mijn eigen bed kan denken.
Zo maar even een powernap doen
Ik heb al 14 jaar diabetes en krijg mijn waarden maar niet op orde. Ik vraag al jaren om een ander behandelplan incl glucose sensor (zo’n wit rondje op de arm) maar elke keer werd dat geweigerd want ik “ben nog zo jong” (30 nu). Vorig jaar verhuisd, nieuwe behandelaar en die begon meteen over de behandeling die ik graag wil voor ik erover begon incl sensor. Sensor zit sinds vandaag en ik wil hem elke keer scannen maar dan zie ik weer die slechte waarden . Iemand van jullie hier ook een glucose sensor?
Uhhh ik was net zo goed bezig en nu is het weer zo’n periode dat alles slecht gaat: last van mijn darmen, constant bloated, slaap slecht en te kort, constant hoofd- en kaakpijn, kat heeft diarree, boiler kapot, dure rekening binnen gekregen, …
Deze week moet ik mijn verstandskies laten trekken Ik wou het eigenlijk weer verzetten maar moet er toch aan geloven
I like it.