Wat je even kwijt wil #67

Via insta of all places…

Hoe weet je dat de gemeente niks doet? Heb je een handhavingsverzoek gedaan en is daar op gereageerd?

1 like

Uiteraard. Of een klacht, ik weet het niet zeker. Maar dit is in principe een economisch delict heb ik me laten vertellen (door mijn partner dus geen expert ofzo hij is 1 Google search verder dan ik) en dan moet de gemeente aangifte ofzo doen bij het OM en moeten zij het in behandeling nemen. En ik verwacht niet perse dat dat allemaal gaat gebeuren. En ik voel me ook niet zo verantwoordelijk dat ik daar op enige manier behalve een mailtje sturen naar de gemeente een drijvende kracht voor wil zijn :sweat_smile:

Heb al een keer een geïrriteerde pandjesbaas aan de deur gehad (dit is waarschijnlijk geen pandjesbaas hoor maar anoniem klagen is niet altijd zo anoniem als je zou willen) en voor een onvoorwaardelijke gevangenisstraf (dat staat erop) zou ik me kunnen voorstellen dat die persoon dan niet blij is

1 like

Ik ben wel blij dat ik nu verdoken protest kan voeren als ambtenaar op de gemeente, ik laat iedereen die iets van een nieuw tuinhuis of carport wilt laten zetten maar meer verhard heeft dan vergund ook kei hard ontharden.
Illegale boomkap wordt normaal gezien wel streng op gereageerd, als het inclusief waardevolle bomen is zou ik ook natuurverenigingen erover tippen, die kunnen er vaak toch iets meer geluid aan geven.

3 likes

Oh wat kut, wel in een goede auto? Forum feninarum SPONSOR US.

2 likes

Ik wil een lambo !

2 likes

Ging straks met de metro en toen moest ik ff denken aan een forummer die laatst was vergeten in te checken(?) en toen heel hard “ik durf niet!” riep :joy:

Edit: Het was @Negativ die al in de metro zat en er toen uit wilde omdat ze dus was vergeten in te checken. Ik ga nog steeds stuk om de originele post hahaha

13 likes

Luister nou maar naar me en bestel maar een fatbike :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Ik wil een jeep, helemaal met die wegen daar. We zullen er vast uitkomen.

2 likes

Verzoek om handhaving indienen!!!
Er is nu gekapt zonder velvergunning, dus dit is een overtreding van de Wabo. Ze kunnen een herplantplicht opleggen. En als ze weer niet reageren op je verzoek om handhaving dan stel je ze weer in gebreke en kan je een tweede paar loafers kopen!

12 likes

Ik heb me opgegeven voor een yogacursus van 8 x en ik ben nu 2 keer geweest maar ik vind het echt niet leuk en ik zie er echt tegenop om erheen te gaan. Ik was in de veronderstelling dat het een groepscursus was maar het is 1 op 1 en ik vind het gewoon niet zo relaxed. Vinden jullie dat ik het kan maken om ermee te stoppen?
In principe biedt zij dit aan als groepsles maar ik ben de enige die zich ingeschreven heeft, als het met een groepje was zou ik het wel leuker vinden :smiling_face_with_tear:

4 likes

Ja, gewoon aangeven dat dit niet is wat je had verwacht. Misschien kan je nog over stappen naar wel een groepscursus? Vind het ook helemaal niet gaat dat je dat had verwacht.

2 likes

Wat zonde! Zijn er andere lessen op momenten dat je kan waar meer mensen aan meedoen? Dat je van dag kan wisselen ofzo en dan wel met een groepje bent? Zou het iig even overleggen met je docent

1 like

@Lula geef ons plebejers deze reacties :pray:t2:

5 likes

Mijn favoriete trui is gekrompen in de was. En ik heb hem op precies hetzelfde programma gewassen als ik normaal doe. Ik kan wel janken :(((

Tuurlijk kun je stoppen je moet alleen wel alle acht lessen betalen waarschijnlijk. Ik zou gewoon zeggen dat je graag in een groep mee draait dat is toch niet gek verder?

1 like

Nice!!! Dat ga ik meteen doen. Nieuwe gemeente nieuwe kansen!!

5 likes

Een vriend van me zoekt nog iemand voor zn studio, 3.5 maand in Amsterdam voor 750… zijn huurder heeft afgezegd juist, miss is dat een optie?

14 likes

Hahahaa ik denk hier elke ochtend aan als ik er weer in zit :joy:

4 likes

Mijn vriend en ik gingen uit eten en daarna nog ‘1 drankje’ doen. Nu zitten we cocktails te drinken alsof er geen morgen ochtend bestaat. Was ik echt even aan toe :grin:

48 likes