Wat je even kwijt wil #67

Ik heb me opgegeven voor een yogacursus van 8 x en ik ben nu 2 keer geweest maar ik vind het echt niet leuk en ik zie er echt tegenop om erheen te gaan. Ik was in de veronderstelling dat het een groepscursus was maar het is 1 op 1 en ik vind het gewoon niet zo relaxed. Vinden jullie dat ik het kan maken om ermee te stoppen?
In principe biedt zij dit aan als groepsles maar ik ben de enige die zich ingeschreven heeft, als het met een groepje was zou ik het wel leuker vinden :smiling_face_with_tear:

4 likes

Ja, gewoon aangeven dat dit niet is wat je had verwacht. Misschien kan je nog over stappen naar wel een groepscursus? Vind het ook helemaal niet gaat dat je dat had verwacht.

2 likes

Wat zonde! Zijn er andere lessen op momenten dat je kan waar meer mensen aan meedoen? Dat je van dag kan wisselen ofzo en dan wel met een groepje bent? Zou het iig even overleggen met je docent

1 like

@Lula geef ons plebejers deze reacties :pray:t2:

5 likes

Mijn favoriete trui is gekrompen in de was. En ik heb hem op precies hetzelfde programma gewassen als ik normaal doe. Ik kan wel janken :(((

Tuurlijk kun je stoppen je moet alleen wel alle acht lessen betalen waarschijnlijk. Ik zou gewoon zeggen dat je graag in een groep mee draait dat is toch niet gek verder?

1 like

Nice!!! Dat ga ik meteen doen. Nieuwe gemeente nieuwe kansen!!

5 likes

Een vriend van me zoekt nog iemand voor zn studio, 3.5 maand in Amsterdam voor 750… zijn huurder heeft afgezegd juist, miss is dat een optie?

14 likes

Hahahaa ik denk hier elke ochtend aan als ik er weer in zit :joy:

4 likes

Mijn vriend en ik gingen uit eten en daarna nog ‘1 drankje’ doen. Nu zitten we cocktails te drinken alsof er geen morgen ochtend bestaat. Was ik echt even aan toe :grin:

48 likes

Same here, over een aantal uur sowieso spijt van het weinige slapen. Maar wel leuke herinneringen. Daar gaat het om, toch​:smiling_face_with_tear::joy:

2 likes

Jaa zeker! Hier nog de allerlaatste, haha nu echt, want de bar gaat zo dicht. En dan lekker richting huis en slapen. Morgen wel huilen als de wekker om 06:00 gaat :joy: maar jet was een mooie avond.
Succes morgenochtend!

8 likes

Facebook en verkiezingen: geen gelukkige combi. Ik krijg constant advertenties van JA21 terwijl ik Fratima ga stemmen, en zojuist dit:

5 likes

Ik schrok heel even :joy:

10 likes

Ik was echt in de war hierdoor toen ik fb opende

9 likes

Ik haat het zo erg om met de trein te reizen voor werk. Altijd zooooo druk en nu ook weer, als een sardientje in een blik en heb mn jas nog aan dus het zweet breekt me aan alle kanten uit. En blijkbaar heeft niemand anders daar last van? #zweetsnor

@Drosera ja welke ‘marketing guru’ zit hier achter?! Zo slecht :joy: ik dacht ook wtf is het al 22 nov?!

5 likes

Ik vind het in zo’n situatie ook altijd heel erg stinken naar zweet in de trein, dus ik denk zeker niet dat je de enige bent

1 like

Ik herken die hitte helemaal. Ik nam mijn trui of vest altijd apart in mijn tas mee zodat ik het iets minder warm had als ik mijn jas niet open of uit kon doen.

Vreselijk ja! En zeker met dit weer als je (vaak) een soort regenjas als jas aan hebt. Het ademt 0 en in die trein is het voor je gevoel 100 graden.
Ik probeer nu maar heel vroeg de trein te pakken (en ook vroeg weer naar huis), maar dat kan natuurlijk niet altijd/met iedere baan.

1 like

Fratiwa hahha

2 likes