Wat je even kwijt wil #67

Oeps, moet Fratima zijn. Had m van iemand op het forum vandaan, ben niet origineel.

Hahaha oh dat vind ik net zo grappig

3 likes

Ik ging helemaal Googlen of dit een of andere niche partij was die ik nog niet kende maar het kwartje is inmiddels gevallen.

6 likes

Gisteren een vrij lullige aanrijding gehad met een auto (we gingen best langzaam) maar pff mijn knieƫn zijn blauw en kreeg mijn stuur in mijn borst dus mijn linkertiet is helemaal paars en boven mijn enkel ook want stond wiel op van de auto. Zo verrot geslapen vannacht.

Ze kwam net wel heel aardig een andere fiets brengen. :pleading_face: Aangezien mijn stuur helemaal omgebogen is. Fietsen lukt wel aardig zonder pijn maar ik loop wel als een bejaarde haha. :unamused:

11 likes

Je kunt je melden bij haar autoverzekeraar. Je hebt recht op schadevergoeding voor je fiets (ok mits die niet voor ongeval al economisch niets waard was) en ook voor die blauwe plekken/pijnklachten. Ik ga er even van uit dat zij de verkeersfout maakte en jij niet, als dat wel zo is heb je alsnog deels recht op een vergoeding.

Beterschap! Doe maar even rustig aan en dan ben je er hopelijk zo weer bovenop

6 likes

Je verwondingen klinken niet lullig. Weet je zeker dat je okƩ bent? Stuur van je fiets niet in je buik maar echt alleen tegen je borst gehad? Als je twijfelt mag je hiervoor altijd je huisarts bellen he, daar zijn ze voor.

3 likes

Joh je bent toch wel even bij een dokter geweest? Paars en dan zo slecht kunnen lopen klinkt niet goed hoor

3 likes

M’n kat liep net over m’n toetsenbord en toen verwijderde ze een paar mails :smiling_face_with_tear::joy: gelukkig heb ik ze nog terug kunnen vinden. Hopelijk heb ik alles weer. Klinkt anders wel als een slecht excuus als ik moet zeggen waarom ik op sommige niet gereageerd had

15 likes

Hahahah precies Chinees ook echt. Natuurlijk geen idee waar je dan moet klikken :joy: houdt je lekker van de straat hĆØ! Bezig blijven zal je!

1 like

The saga continues

5 likes

Wel oprecht waar, ik heb daar in 2020 al een crompouce gegeten

19 likes

Ik ook! Jammer dat zij gestopt is.

1 like

Ja was echt super lekker bakkerijtje en ook nog eens op loopafstand van m’n huis :cry:

3 likes

Ik ben wel benieuwd hoe dit dan verder gaat. Want blijkbaar heeft zij de naam en het product geregistreerd als merk, maar ik kan me ook goed voorstellen dat niemand (zeker kleinere bakkers) dit niet wisten toen de hype begon. Bedoel lijkt me dat wel meer mensen het idee van een kruising tussen een croissant en tompouce onafhankelijk van elkaar bedacht kunnen hebben en dat je dan niet specifiek uit gaat zoeken of iemand dat al ooit als merk heeft geregistreerd.

4 likes

Het gat denk ik ook om het gebruik van de naam crompouce. Denk dat je de voedsel combinatie wel mag maken maar dan moet je t een roomcroissant noemen oid

2 likes

Ik googled net Fratima and kreeg dit, :joy::

4 likes

Ja dat denk ik ook! Maar ik vraag me vooral af of degenen die nu dus blijkbaar zonder rechten crompoucen hebben verkocht nu een claim tegemoet kunnen zien. Snap dat ze het vanaf nu niet meer mogen gebruiken, maar zou zo’n claim achteraf toch een beetje sneu vinden omdat ik me goed kan voorstellen dat je als kleine bakker geen idee hebt dat er merkenrecht op crompouce zit.

3 likes

Maar dan ipv Tiktok het forum

57 likes

Mijn moeder bestelt haar boodschappen altijd bij de AH, en ik had aan haar gevraagd of ze voor mij iets dat in de bonus is wilde mee bestellen omdat ik nooit bij de Appie kom. Zei ze net: Ja het was nog lastig want het minimum bestelbedrag was €50, dus we moesten er allemaal houdbare dingen bij doen.
Bleek dat ze zelf geen boodschappen nodig hadden, maar persé wilde bestellen omdat ik dat gevraagd had 🄹

44 likes

Hahahaha hoe vaak ik niet zeg ā€œeen vriendin verteldeā€¦ā€ als ik een forummer bedoel.

42 likes