Wat je even kwijt wil #67

Same here, over een aantal uur sowieso spijt van het weinige slapen. Maar wel leuke herinneringen. Daar gaat het om, toch​:smiling_face_with_tear::joy:

2 likes

Jaa zeker! Hier nog de allerlaatste, haha nu echt, want de bar gaat zo dicht. En dan lekker richting huis en slapen. Morgen wel huilen als de wekker om 06:00 gaat :joy: maar jet was een mooie avond.
Succes morgenochtend!

8 likes

Facebook en verkiezingen: geen gelukkige combi. Ik krijg constant advertenties van JA21 terwijl ik Fratima ga stemmen, en zojuist dit:

5 likes

Ik schrok heel even :joy:

10 likes

Ik was echt in de war hierdoor toen ik fb opende

9 likes

Ik haat het zo erg om met de trein te reizen voor werk. Altijd zooooo druk en nu ook weer, als een sardientje in een blik en heb mn jas nog aan dus het zweet breekt me aan alle kanten uit. En blijkbaar heeft niemand anders daar last van? #zweetsnor

@Drosera ja welke ‘marketing guru’ zit hier achter?! Zo slecht :joy: ik dacht ook wtf is het al 22 nov?!

5 likes

Ik vind het in zo’n situatie ook altijd heel erg stinken naar zweet in de trein, dus ik denk zeker niet dat je de enige bent

1 like

Ik herken die hitte helemaal. Ik nam mijn trui of vest altijd apart in mijn tas mee zodat ik het iets minder warm had als ik mijn jas niet open of uit kon doen.

Vreselijk ja! En zeker met dit weer als je (vaak) een soort regenjas als jas aan hebt. Het ademt 0 en in die trein is het voor je gevoel 100 graden.
Ik probeer nu maar heel vroeg de trein te pakken (en ook vroeg weer naar huis), maar dat kan natuurlijk niet altijd/met iedere baan.

1 like

Fratiwa hahha

2 likes

Oeps, moet Fratima zijn. Had m van iemand op het forum vandaan, ben niet origineel.

Hahaha oh dat vind ik net zo grappig

3 likes

Ik ging helemaal Googlen of dit een of andere niche partij was die ik nog niet kende maar het kwartje is inmiddels gevallen.

6 likes

Gisteren een vrij lullige aanrijding gehad met een auto (we gingen best langzaam) maar pff mijn knieën zijn blauw en kreeg mijn stuur in mijn borst dus mijn linkertiet is helemaal paars en boven mijn enkel ook want stond wiel op van de auto. Zo verrot geslapen vannacht.

Ze kwam net wel heel aardig een andere fiets brengen. :pleading_face: Aangezien mijn stuur helemaal omgebogen is. Fietsen lukt wel aardig zonder pijn maar ik loop wel als een bejaarde haha. :unamused:

11 likes

Je kunt je melden bij haar autoverzekeraar. Je hebt recht op schadevergoeding voor je fiets (ok mits die niet voor ongeval al economisch niets waard was) en ook voor die blauwe plekken/pijnklachten. Ik ga er even van uit dat zij de verkeersfout maakte en jij niet, als dat wel zo is heb je alsnog deels recht op een vergoeding.

Beterschap! Doe maar even rustig aan en dan ben je er hopelijk zo weer bovenop

6 likes

Je verwondingen klinken niet lullig. Weet je zeker dat je oké bent? Stuur van je fiets niet in je buik maar echt alleen tegen je borst gehad? Als je twijfelt mag je hiervoor altijd je huisarts bellen he, daar zijn ze voor.

3 likes

Joh je bent toch wel even bij een dokter geweest? Paars en dan zo slecht kunnen lopen klinkt niet goed hoor

3 likes

M’n kat liep net over m’n toetsenbord en toen verwijderde ze een paar mails :smiling_face_with_tear::joy: gelukkig heb ik ze nog terug kunnen vinden. Hopelijk heb ik alles weer. Klinkt anders wel als een slecht excuus als ik moet zeggen waarom ik op sommige niet gereageerd had

15 likes

Hahahah precies Chinees ook echt. Natuurlijk geen idee waar je dan moet klikken :joy: houdt je lekker van de straat hè! Bezig blijven zal je!

1 like

The saga continues

5 likes