Ja was echt super lekker bakkerijtje en ook nog eens op loopafstand van m’n huis
Ik ben wel benieuwd hoe dit dan verder gaat. Want blijkbaar heeft zij de naam en het product geregistreerd als merk, maar ik kan me ook goed voorstellen dat niemand (zeker kleinere bakkers) dit niet wisten toen de hype begon. Bedoel lijkt me dat wel meer mensen het idee van een kruising tussen een croissant en tompouce onafhankelijk van elkaar bedacht kunnen hebben en dat je dan niet specifiek uit gaat zoeken of iemand dat al ooit als merk heeft geregistreerd.
Het gat denk ik ook om het gebruik van de naam crompouce. Denk dat je de voedsel combinatie wel mag maken maar dan moet je t een roomcroissant noemen oid
Ja dat denk ik ook! Maar ik vraag me vooral af of degenen die nu dus blijkbaar zonder rechten crompoucen hebben verkocht nu een claim tegemoet kunnen zien. Snap dat ze het vanaf nu niet meer mogen gebruiken, maar zou zo’n claim achteraf toch een beetje sneu vinden omdat ik me goed kan voorstellen dat je als kleine bakker geen idee hebt dat er merkenrecht op crompouce zit.
Mijn moeder bestelt haar boodschappen altijd bij de AH, en ik had aan haar gevraagd of ze voor mij iets dat in de bonus is wilde mee bestellen omdat ik nooit bij de Appie kom. Zei ze net: Ja het was nog lastig want het minimum bestelbedrag was €50, dus we moesten er allemaal houdbare dingen bij doen.
Bleek dat ze zelf geen boodschappen nodig hadden, maar persé wilde bestellen omdat ik dat gevraagd had 🥹
Hahahaha hoe vaak ik niet zeg “een vriendin vertelde…” als ik een forummer bedoel.
Ik ben bij een cursus van de open universiteit, en ik ben bij de bejaardensoos aanbeland
Ik heb zulke lekkere (taart) sloffen besteld om morgen te trakteren, kijk er echt al dagen naar uit slof is echt mijn favo taart/gebak. Denk dat ik van elke soort een stukje neem
Ben hier net naar de gun range om voor de eerste keer te schieten en wow is echt niet zoals in de films. Voelde mij in het begin er niet echt thuis maar de mensen hebben alles uitgelegd en getoond. Had echt zo’n community gevoel wat zeer angstaanjagend is.
Waar is hier? België? Of ben je op vakantie?
Ja bij mij hier, in België.
@monkeyslut de wapens zijn veel zwaarder dan verwacht. Het geluid, zulke luide knallen en had dan oorbescherming op.
Ja zo’n heel raar gevoel toen de instructeur de wapens toonde en uitleg gaf. En dan was er een die heel goochelaar gewijs een tiental wapens uit zijn zak hield en voor alles een verhaal gaf. "Ja dit is in een uit WO1 en heb ik in 1964 gekocht, zit heel wat kracht achter. Ik zou eerder dit pakken (haalt jachtgeweer boven) "
Aah ik zie echt films waarbij personages met één wapen in elk hand schieten terwijl ze er nog een koprol in de lucht bij doen. Dat gaat niet, door het gewicht en ook door de kracht die het wapen tegengeeft.
Er wordt zo losjes mee omgegaan, als ik dat mag zeggen.
AI is dan helemaal de toekomst, maar ik moet chatgpt minstens 1x per dag verbeteren wanneer ik een vraag stel.
Ik kreeg ook de advertentie! Ik geloof dat ik ze gehad heb maar weet het niet meer zeker, heb dus m’n vaccinatie registratie opgevraagd bij de overheid. Er staat me iets van bij dat ik stickertjes in de vorm van een egel (?) kreeg en dat ik er 2 of 3 gehaald heb, maar ik weet het niet 100% zeker.
Recruiters zijn echt desperate ik werd gebeld door iemand die zei dat ik recent contact met hen had opgenomen, dat was 2 jaar geleden…
Ik heb gisteren orka’s in het wild gezien en het was fantastisch
In de fjorden in noord Noorwegen!