Ik heb net zooo lekker 2,5 uur met m’n kleine babynichtje geknuffeld
Bedankt voor deze reactie, ik wist niet dat je dat kon opvragen! Heb ik nu ook gedaan
Oh wauw zo vet! Echt m’n droom
sorry wil niet partypoopen maar ook “in het wild” orkas kijken is zelden ethisch, in ieder geval in noord noorwegen niet
kunnen alle bedrijven wel zeggen dat ze duurzaam zijn en de walvissen niet storen maar eigenlijk is het van de zotte dat er tientallen boten per dag op zoek gaan naar die beesten
vaak komen ze een stuk dichterbij dan de bedoeling is, verzieken ze de mogelijkheden voor gedegen onderzoek naar de dieren en verstoren ze toch vaak aanzienlijk de leefomgeving (en maken de soort dus kwetsbaarder)
(geen aanval hoor!! het is moeilijk om door de marketing ook het tegengeluid te vinden en ik snap de aantrekking volledig)
Vandaag zou mijn moeder 63 zijn geworden, ik heb maar een fles wijn opengetrokken om op haar te proosten.
Ik hou niet van wortels zo eten want vind t altijd zo’n droog gebeuren maar heb ze gisteren in een fitgirl bui toch meegenomen maar deze zijn echt lekker juicy??? Wat is dit
Ik heb vorige week ook in een opwelling wortels gekocht, terwijl ik er niet eens van hou, maar ze waren afgeprijsd
Oh helemaal met je eens hoor, ik zag dat er hier zelfs plekken zijn waar je met orka’s kan zwemmen! (Mij niet gezien) Maar het is zeker een toeristische trekpleister. De kleine bootjes kwamen erg dichtbij. Er waren ook een paar “gewone” zeilboten, daar zwommen de dieren zelf ook op af. Wij waren er met een elektrische boot tientallen meters bij vandaan en zijn niet dichterbij gekomen. Ik vond het een erg bijzondere ervaring, en kon met zowel het blote oog als met verrekijker de dieren erg goed zien. Wel echt een droom die uitkwam. Maar zeker, die onethische kant is er absoluut.
Het is altijd een beetje hit or miss met die dingen. Soms zijn ze super lekker en soms zijn ze echt vies.
De mandarijn onder de groente
Haha ja het zit m in de kleur denk ik
Huuuuuh iemand stuurt in een groepsapp: “Ik heb een kortingscode voor nieuwe hardloopschoenen. Die code stuur ik je door voor 50/50 delen van de korting”
WTF ik vond deze gast eerst kinda cute
maar dit is de grootste afknapper ooit.
De fuck?
Huh maar bedoelt ie dan dat hij je een kortingscode van bijv. 10 euro doorstuurt als jij 5 euro betaalt?
Hahahaha ja. En dat de week voor Black Friday ook
Deze post kan regelrecht naar gierige acties.
ughhh, vind zo irriitant als je met iemand wilt afspreken en degene nog niet kan zeggen wannneer hij/zij kan.
Ik snap dat je druk kan zijn hoor en even in je agenda moet kijken maar als ik vraag of je dit weekend kan kan je toch wel even spieken in je agenda.
Omg wat een horror. Ik heb op dit moment een muis in huis die ik niet te pakken krijg, maar dit zou ik duizend keer erger vinden.
Hoe zet je die beesten ook weer fatsoenlijk buiten?
Oh nee vind ik precies andersom. Liever 20 naaktslakken dan 1 muis brr