Het is altijd een beetje hit or miss met die dingen. Soms zijn ze super lekker en soms zijn ze echt vies.
De mandarijn onder de groente
Haha ja het zit m in de kleur denk ik
Huuuuuh iemand stuurt in een groepsapp: “Ik heb een kortingscode voor nieuwe hardloopschoenen. Die code stuur ik je door voor 50/50 delen van de korting”
WTF ik vond deze gast eerst kinda cute
maar dit is de grootste afknapper ooit.
De fuck?
Huh maar bedoelt ie dan dat hij je een kortingscode van bijv. 10 euro doorstuurt als jij 5 euro betaalt?
Hahahaha ja. En dat de week voor Black Friday ook
Deze post kan regelrecht naar gierige acties.
ughhh, vind zo irriitant als je met iemand wilt afspreken en degene nog niet kan zeggen wannneer hij/zij kan.
Ik snap dat je druk kan zijn hoor en even in je agenda moet kijken maar als ik vraag of je dit weekend kan kan je toch wel even spieken in je agenda.
Omg wat een horror. Ik heb op dit moment een muis in huis die ik niet te pakken krijg, maar dit zou ik duizend keer erger vinden.
Hoe zet je die beesten ook weer fatsoenlijk buiten?
Oh nee vind ik precies andersom. Liever 20 naaktslakken dan 1 muis brr
Never forget dat een one night stand met zijn blote voet op een naaktslak was gaan staan in mijn vorige huis. Hij heeft vervolgens twintig minuten onder de douche met zelfs scrub geprobeerd de glibberigheid ervan af te poetsen. Dat ging amper. Genoot er stiekem wel van dat dat mij nooit was gebeurd en hij die eens op bezoek kwam in mijn huis wel
Kijk dus uit dat je er niet met blote voet op gaat staan.
Aaah ik eet de laatste weken echt heel vaak wortels met dip als snack. Mijn dip bestaat uit cottage cheese + hummus + crispy chili oil, is echt verslavend lekker. Het liefste lepel ik die dip gewoon zo op (die crispy chili oil is gewoon te lekker? Ik denk door de combi van ui + knoflook + msg die erin zit, dat wil ik gewoon blijven door eten omg) maar ook super lekker met het crunchy contrast van de wortels.
Ongevraagde tip om de wortels nog beter te maken
Welke crispy chilli oil?
Gewoon bij de super of alleen bij de toko… sorry even geen zin om te Google
AH!
Ik koop het altijd bij amazing oriental
Ik eet dit altijd basic bij mijn ei en noedels maar met wat vinden jullie dit nog meer lekker?